0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,9 tdi - jedno kolo brzdí méně

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, ostatní
Vlad3
počet príspevkov2
dátum registrácie27.08.2024
Utorok 27.08.2024 23:54, Škoda Fabia 1,9 tdi - jedno kolo brzdí méně
Fabia 1,9 tdi 74 kw, vzadu kotoučové brzdy. Jedno zadní kolo brzdí o 40 % méně.
nové kotouče, destičky brzdové lanko brzdič vodící čepy 3x odvzdušněno a pokaždé při zatažení ruční brzdy blokuje jen jedno kolo druhé se točí. Po jízdě kolo co méně brzdí je 3x více zahřáté. Dokáže někdo poradit kde je chyba ?
Hlavní brzdový válec má 2 výstupy
Jen neříkejte ABS plíís
Kde hledat ještě chybu ??
reagovať
nahlásit
KoobaS
počet príspevkov1067
dátum registrácie23.04.2014
Štvrtok 29.08.2024 09:49, RE: Škoda Fabia 1,9 tdi - Dokáže mi někdo poradit
citácia:
reakce na: Vlad3, 27.08.2024 23:54 (Fabia 1,9 tdi 74 kw, vzadu kot ...)


Podle popisu kolo, které nebrzdí zíroveň přibržďuje.
Když je auto nazvedáku a roztočí se zadní kola, točí se některé déle?
Není po smrti třmen?
reagovať
nahlásit
Vlad3
počet príspevkov2
dátum registrácie27.08.2024
Štvrtok 29.08.2024 12:20, RE: RE: Škoda Fabia 1,9 tdi - Dokáže mi někdo poradit
třmen nový a přibržďuje
reagovať
nahlásit
David V
počet príspevkov2075
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 02.09.2024 10:03, RE: RE: Škoda Fabia 1,9 tdi - Dokáže mi někdo poradit
citácia:
reakce na: KoobaS, 29.08.2024 09:49 (Podle popisu kolo, které nebrz ...)


To je jakoby destičky nedosedaly na kotouč celou plochou... čili při brzdění nevyvolají dostatečnou brzdnou sílu, ale při jízdě se dotýkají a zahřívají se...

Někde je něco ohnuté nebo se někam dostaly nečistoty a montované plochy na sobě neleží správně.

Pokud jsou nové kotouče, tak by na nich mělo jít poznat, jak se vybrušuje brzdná plocha od destiček...
reagovať
nahlásit
nostromo23
počet príspevkov2
dátum registrácie02.09.2024
Pondelok 02.09.2024 12:49, RE: Škoda Fabia 1,9 tdi - jedno kolo brzdí méně
citácia:
reakce na: Vlad3, 27.08.2024 23:54 (Fabia 1,9 tdi 74 kw, vzadu kot ...)


Pokud máš problém se zadními kotoučovými brzdami na Fabii, kde jedno kolo brzdí o 40 % méně, a po jízdě je více zahřáté, je možné, že problém není v samotném brzdovém systému, ale spíše v mechanické části brzdiče nebo v brzdovém třmenu. Tady je několik možných příčin:

Zaseknutý brzdový třmen: Pokud je kolo výrazně zahřáté, může to znamenat, že brzdový třmen se po uvolnění brzdy nevrací do své původní polohy. To může způsobit, že brzda neustále lehce přibržďuje, což vede k nerovnoměrnému brzdění a přehřívání kotouče. Zkus zkontrolovat, zda se třmen pohybuje volně.

Problém s brzdovým lanem: I když je brzdové lanko nové, může být nesprávně seřízené nebo může mít někde překážku, která způsobuje, že ruční brzda nefunguje správně na obě kola. Zkontroluj, zda lanko volně pohybuje brzdovým třmenem a zda je správně seřízené.

Vodící čepy: I když byly měněny, ujisti se, že vodící čepy třmenů jsou dobře namazané a volně se pohybují. Pokud je některý čep zaseknutý nebo špatně namazaný, může to způsobovat nerovnoměrné brzdění.

Brzdový třmen: Pokud jsi vyzkoušel všechny předchozí kroky a problém přetrvává, může být problém přímo v brzdovém třmenu, který by mohl být poškozený nebo nesprávně fungující. V takovém případě by bylo vhodné třmen zkontrolovat nebo vyměnit.

Pokud jsi si jistý, že hlavní brzdový válec a ABS systém jsou v pořádku, zaměřil bych se především na mechanické části brzdového systému. Pokud si nejsi jistý, určitě zvaž návštěvu odborníka, který může provést podrobnější diagnostiku.
reagovať
nahlásit


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.