0
späť
 

diskuze k tématu: Který vůz kombi nebo sedan do 200000?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, typ vozidla, osobní
meksp
počet príspevkov4
dátum registrácie28.05.2016
Štvrtok 18.06.2020 00:06, Který vůz kombi nebo sedan do 200000?
Zdravím, původně jsem si chtěl koupit od známého Hyundai i40 1.7CRDi, jenže nakonec ke koupi nedošlo.
Takže bych potřeboval poradit, protože co se týče automobilů jsem laik, hledám náhradu s podobnými parametry a požadavky na vůz což nejsou nějak veliké: rozpočet celkově se vším(opravy, nutné investice) do 200000, kombi popřípadě sedan, spotřeba cca 6-9l/100, okolo 80kw výkon, spíše naftu jelikož budu jezdit delší trasy(okresky, dálnice, výlety), rok min. 2007

Jako vhodní kandidáti mě zaujali tyto vozy Opel insignia 2.0, Opel Astra 1,7 CDTi, Seat Leon 1.6 TDI, VW Golf 1.6TDI (2.0TDI) rád si přečtu i jinou nabídku aut co byste mi mohli doporučit. Děkuji za vaše rady a tipy. Předtím jsem měl Ford Focus 1.6 hatchback a nebyl jsem moc spokojen a nevyhovoval mi, takže Ford už asi nechci.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Štvrtok 18.06.2020 11:19, RE: Který vůz kombi nebo sedan do 200000?
citácia:
reakce na: meksp, 18.06.2020 00:06 (Zdravím, původně jsem si chtěl ...)

Ahoj, velmi doporučiji koupit si poslední speciál od Světa Motorů, kde dokonce i 2.0 TDI CR může fatálně selhávat, pokud se včas nezačnou doržovat jisté servisní úkony.
Proto nakonec jistější volba může být 1.6 TDI, bez longoil intervalu. Za mě bych volil Golf nebo Jettu, nabízí zdravý poměr prostoru/obratnosti/kvality a ceny servisu.

Ford, speciálně díky Mondeu 2011-2014 nabízí asi nejjistější dieslovou techniku s motorem 2.0 TDCi . Jinak ten samý motor se dával i do Focusu III. Obecně Mondeo z uvedených let je velmi fortelné auto, kde chybu moc udělat nejde, pokud seženeš poctivý kus.