0
späť
 

diskuze k tématu: SEAT Altea Freetrack - úsporně s SUV?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.05.2008 00:07,
A to nic nenapíšete k tomu, že spotřeba se liší o skoro 2 litry??? PP/dotankování. To je trošku přeháňka, ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.05.2008 00:11, Fuj
Škaredější auto aby člověk pohledal, přitom seriová vypadá dobře!
Ty plasty jsou naprosto přehnaný a ještě v kombinaci se žlutou....
Je to jak nakopnutá koza!
Octavie Scout to vyřešila daleko elegantněji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.05.2008 00:25, Nedá mi to nereagovat
anonym napísal:
Škaredější auto aby člověk pohledal, přitom seriová vypadá dobře!
Ty plasty jsou naprosto přehnaný a ještě v kombinaci se žlutou....
Je to jak nakopnutá koza!
Octavie Scout to vyřešila daleko elegantněji.
A to je jako v pořádku když proměřuje PP skoro o 2 litry (tedy více jak 20%) Takovej PP je fakt k hovnu. To bych ho rači nechal vymontovat. Opět se ukázala ověřená strategie koncernu. Hlavně at proměřuje PP a můžem pak napsat do propagačních materiálů nižší spotřebu.

Jo a jinak auto by se mi líbilo,ale kombinace žluté s šedejma plastama je fakt hnus.A to nemluvím o interiéru na to že to má být supr moderní auto mi ta středová knzole připada jako z pět let starýho japonce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.05.2008 00:38, a jéje
A ježiš, to je kombinace samých lepších faktorů: VW grup + ropák + "SUV". Dneska se raději zdržím komentáře, neboť by se to nedalo publikovat )) Snad příště bude nějaký Medvěd, BMW, Bentley, Subaru, Cadillac atd. Ale barva typu "sahara gelb" je docela hezká.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.05.2008 06:13, RE: Nedá mi to nereagovat
vasapasa napísal:
A to je jako v pořádku když proměřuje PP skoro o 2 litry (tedy více jak 20%) Takovej PP je fakt k hovnu. To bych ho rači nechal vymontovat. Opět se ukázala ověřená strategie koncernu. Hlavně at proměřuje PP a můžem pak napsat do propagačních materiálů nižší spotřebu.

Jo a jinak auto by se mi líbilo,ale kombinace žluté s šedejma plastama je fakt hnus.A to nemluvím o interiéru na to že to má být supr moderní auto mi ta středová knzole připada jako z pět let starýho japonce.
Ta spotřeba je opravdu hrozná, tohle se vidí opravdu jen u koncernových aut. Nechápu jak si to ale můžou dovolit!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.05.2008 06:59, RE: Nedá mi to nereagovat
vasapasa napísal:
A to je jako v pořádku když proměřuje PP skoro o 2 litry (tedy více jak 20%) Takovej PP je fakt k hovnu. To bych ho rači nechal vymontovat. Opět se ukázala ověřená strategie koncernu. Hlavně at proměřuje PP a můžem pak napsat do propagačních materiálů nižší spotřebu.

Jo a jinak auto by se mi líbilo,ale kombinace žluté s šedejma plastama je fakt hnus.A to nemluvím o interiéru na to že to má být supr moderní auto mi ta středová knzole připada jako z pět let starýho japonce.
Myslím, že rozdíl PP vs. dotankování je dobře patrný z tabulky a nepotřebuje další komentář ..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.05.2008 09:06, RFT pneu
...a ty dojezdové pneumatiky je taky nářez....až si bude muset připravit majitel za jednu cca 5,000-6,000( v seatservisu určitě i více),tak bude mít dobře protáhlou tlamu
Seat není BMW(a i tam mají majitelé často protažené ksichty)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.05.2008 09:17, RE: Nedá mi to nereagovat
zigi napísal:
Ta spotřeba je opravdu hrozná, tohle se vidí opravdu jen u koncernových aut. Nechápu jak si to ale můžou dovolit!!!!
Já teda jezdím koncernové OII tdi a měří to velice přesně. Tankuju obvykle skoro celou nádrž a doplňuju to až vidím hladinu. Zpočátku jsem to konfrontoval s PP a bylo to v rozdílu do 0,2litru ,takže mě to po čase přestalo bavit. Nejedná se tedy o žádnou koncernovou taktiku. Mám teď 106 tisíc, tak to zkusím zase zprověřit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.05.2008 16:52, RE: RFT pneu
anonym napísal:
...a ty dojezdové pneumatiky je taky nářez....až si bude muset připravit majitel za jednu cca 5,000-6,000( v seatservisu určitě i více),tak bude mít dobře protáhlou tlamu
Seat není BMW(a i tam mají majitelé často protažené ksichty)
Tam žádná dojezdová pneu není !!! To je pouze koberec a je vidět jen kousek pneu.Dojděte si ten vůz vyskoušet k prodejci a potom prosím hodotit!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.05.2008 16:54, RE: Nedá mi to nereagovat
Petr - TipCars.com napísal:
Myslím, že rozdíl PP vs. dotankování je dobře patrný z tabulky a nepotřebuje další komentář ..
ako ste potom mohli v clanku napisat "V kombinovaném provozu by měl odběr "Té-De-Íčka" činit 6,8 l/100 km, což dokázalo na testovacím okruhu při maximální snaze o ekonomickou jízdu", ked z tabulky jasne vyplyva, ze na testovacom okruhu bola spotreba v prvom ekonomickom okruhu 8,5 l (samozrejme podla dotankovanie, ved udaje PP nie su smerodajne, su len informacne)
mam to chapat ze tipcars klame citatelov rovnako ako cely koncern?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.05.2008 17:12, RE: a jéje
Ráďa napísal:
A ježiš, to je kombinace samých lepších faktorů: VW grup + ropák + "SUV". Dneska se raději zdržím komentáře, neboť by se to nedalo publikovat )) Snad příště bude nějaký Medvěd, BMW, Bentley, Subaru, Cadillac atd. Ale barva typu "sahara gelb" je docela hezká.

Až jsem se leknul, co to je za elegán?!No fůj.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.05.2008 20:25, RE: RFT pneu
anonym napísal:
Tam žádná dojezdová pneu není !!! To je pouze koberec a je vidět jen kousek pneu.Dojděte si ten vůz vyskoušet k prodejci a potom prosím hodotit!!!!
milý zlatý....dojezdovými pneu jsou myšleny pneumatiky RFT,auto samozřejmě nemá rezervu,vy si v případě defektu neušpiníte pracky,ale zároveň se vám nová pneumatika pěkně prodraží(5-6tisíc)Docelá drahá daň za pohodlí,nezdá se vám?Tento systém se používá hlavně u drahých vozů(BMW,Mercedes)a i tam se hodně zákazníků šklebí nad cenou.O tom byl můj příspěvek.......A co bych jako měl u prodejce zjistit?! Při tom "Skoušení"?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.05.2008 23:43, RE: RFT pneu
anonym napísal:
milý zlatý....dojezdovými pneu jsou myšleny pneumatiky RFT,auto samozřejmě nemá rezervu,vy si v případě defektu neušpiníte pracky,ale zároveň se vám nová pneumatika pěkně prodraží(5-6tisíc)Docelá drahá daň za pohodlí,nezdá se vám?Tento systém se používá hlavně u drahých vozů(BMW,Mercedes)a i tam se hodně zákazníků šklebí nad cenou.O tom byl můj příspěvek.......A co bych jako měl u prodejce zjistit?! Při tom "Skoušení"?
Pneu se dají sehnat do 4000tis a časem půjdou ještě dolů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 01:27, uz ani spanele v tom nejezdej
byl jsem v minulych dnech ve spanelsku a musim rict, ze me docela prekvapilo, jak tam moc Seaty nejezdej. Prevazuji jednoznacne Frantici (Rendl, Citron, Pazout) ... pak italsky a co me prekvapilo, tak i dost japonsky autaky! ... asi sami spanele vedi, co je ten Seat za predrazenou koncernovou mrchu (Fabie a Oktavky tam byli docela videt):) ... u nas je Skodovek jak smeti, tam aby clovek Seata pomalu hledal ... bylo jich tam urcite min v porovnani s nasim pomerem Skoda vs zbytek sveta. Treba Nove Toledo ci Alteu jsem tam za celou dobu snad ani nevidel ... jeste tak Leona a pak par starsich Ibiz.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 06:48, RE: Nedá mi to nereagovat
anonym napísal:
ako ste potom mohli v clanku napisat "V kombinovaném provozu by měl odběr "Té-De-Íčka" činit 6,8 l/100 km, což dokázalo na testovacím okruhu při maximální snaze o ekonomickou jízdu", ked z tabulky jasne vyplyva, ze na testovacom okruhu bola spotreba v prvom ekonomickom okruhu 8,5 l (samozrejme podla dotankovanie, ved udaje PP nie su smerodajne, su len informacne)
mam to chapat ze tipcars klame citatelov rovnako ako cely koncern?
TipCars neklame a snaží se v rámci možností o co nejpřesnější měření. Přiznávám, v inkriminované větě jsem měl uvést: "dle údajů PP". Osobně mám takovou zkušenost, že počáteční rozdíl PP vs. dotankování se alespoň částečně smazává po ujetí několika stovek kilometrů, což nebylo reálné vyzkoušet u Freetracku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 07:54, RE: RFT pneu
anonym napísal:
Pneu se dají sehnat do 4000tis a časem půjdou ještě dolů.
napište tady laskavě kontakt na prodejce RFT Pirelli v tomto rozměru za 4,000kč.......Nepleťte si RFT pneu a obyčejnou.
Jinak tady přestaňte oblbovat.
Navíc nechápu,proč toto auto ,které má RFT pneu má ještě podle fotek tu rezervu v kufru.To vás asi zmátlo?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 08:00, RE: RFT pneu
anonym napísal:
Pneu se dají sehnat do 4000tis a časem půjdou ještě dolů.
To jste mne pobavil...podíval jsem se na stránky těch.....co garantují,že jsou prý nejlevnějšía mají je tam za 5,866 s dph.Je jisté ,že se dají sehnat levněji,ale ke 4,000 śe to určitě blížit nebude.
Takže jste ideální pacient pro toto auto.......Nakecají vám ty 4,000 to vás uspokojí a pak před sezónou už jenom budete vyvalovat bulvy.....nebo že by ste byl prodejcetoho skvostu?Bingo...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 10:29, diesel se spotřebou benzíňáku
tentokrát se mi zdá chyba spíš při dotankování než u pp, tolik si tenhle naftovej dvoulitr nevezme ani v terénu - vyzkoušeno !
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.