0
späť
 

diskuze k tématu: Saab 9-3 1,9TiD 110kW

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, ostatní, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.12.2014 19:59, Saab 9-3 1,9TiD 110kW
Dobrý den,

můžete mi poradit? Zaujal mne Saab 9-3 1,9TiD 110kW z roku 2008. Je to automat.
Je to dobrá volba pro člověka, co najezdí cc 20000 km ročně? Auto, o které mám zájem má najeto cca 170000km.

Díky za radu.

Libor
reagovať
nahlásit
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Pondelok 08.12.2014 11:20, potřebujete ho?
Nerad bych se pletl, ale myslím, že saab 9-5 1,9 je motor dci od renaultu, kter nevyniká spolehlivostí, převodovka taky nebude z nejspolehlivějších a zbytek auta je na provoz značně finančně náročný, doporučuji se zamyslet, jestli toto auto a ještě s automatem opravdu potřebujete a jestli máte na provoz. A jstem pevně přesvědčen, že nemá najeto 170tkm. nedávno jsem u 9-5 2,0t řešil nájezd z let 2006-2009 285tkm a to to byl benzín. nyní má najeto 165tkm
reagovať
nahlásit
Sup107kW
počet príspevkov12
dátum registrácie08.12.2014
Pondelok 08.12.2014 11:28, Motor FIAT
Sice nerad, ale pleteš se, je to Fiatacky motor, stejný jako používá celý koncern GM pod který SAAB patřil.
Je to 16ventilová verze se swirlklapkami, pak byla 88kW s 8V hlavou a biturbo 132kW.
Automat nevím do koho je.
Navíc SAAB 9-5 a 9-3 je něco úplně jiného.
9-3 má podvozek z Vectry C = hliníkové díly a neskutečně drahé náhradní díly stejně jako Opel.
Jinak SAABy i s benzínovými motory dosahují velký nájezdu, pdoel mě je to tím, že je nestáčejí bazaristé a mají realné kilometry, takže by se dalo i uvažovat nad tím, že jsou málo ježděné.
Hodilo by se pro autora tématu zamyšlení proč chce automat a proč na 20tis. km měsíčně chce diesel??
reagovať
nahlásit
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Pondelok 08.12.2014 11:37, RE: Motor FIAT
Sup107kW napísal:
Sice nerad, ale pleteš se, je to Fiatacky motor, stejný jako používá celý koncern GM pod který SAAB patřil. Je to 16ventilová verze se swirlklapkami, pak byla 88kW s 8V hlavou a biturbo 132kW. Automat nevím do koho je. Navíc SAAB 9-5 a 9-3 je něco úplně jiného. 9-3 má podvozek z Vectry C = hliníkové díly a neskutečně drahé náhradní díly stejně jako Opel. Jinak SAABy i s benzínovými motory dosahují velký nájezdu, pdoel mě je to tím, že je nestáčejí bazaristé a mají realné kilometry, takže by se dalo i uvažovat nad tím, že jsou málo ježděné. Hodilo by se pro autora tématu zamyšlení proč chce automat a proč na 20tis. km měsíčně chce diesel??


díky za opravu, v případě motoru fiat lze motor doporučit, jinak drahé díly platí a automat je fajn, ale musí fungovat... automat bych bral už jen od zf. souhlasím, že na ty km je automat i diesel zbytečný.
reagovať
nahlásit
Sup107kW
počet príspevkov12
dátum registrácie08.12.2014
Pondelok 08.12.2014 11:46, Automat
Není zač. Aspoň se nehádáme do krve pro něco
Automat nemusí být zbytečný pokud má tazatel nějaký zdravotní handicap nebo řidičák s harmonizačním kodem pouze po automat (jejich minimum)
U výrobce toho automatu nevím proč hned mě napadá Aisin, zkusím to pohledat.
reagovať
nahlásit
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Utorok 09.12.2014 10:14, Saab diesel
Tento motor patří mezi nejpovedenější moderní diesely. Při nájezdu 20 000 ročně se už o něm dá uvažovat. Pokud ale není Saab s automatem vašim snem, podíval bych se jen po slabší verzi motoru (88 kW), nejlépe bez DPF a to kromě Saabu např. v Opelech (např, Vectra) nebo Fiatech (Croma). Automat bych nebral, bude to na 99% od GM a ty v evropských podmínkách (žádná předepsaná údržba) při vyšším nájezdu přestávají fungovat. I když Saab vychází z Opelu, přece jen je kvalitněji udělaný a líp odolává korozi, bohužel díly jsou dražší a do budoucna s nimi i může být problém
reagovať
nahlásit
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Utorok 09.12.2014 10:50, Saab
Tak zrovna u Saabu bych šel jednoznačně do benzinové motorizace 2.0Turbo / 2.3Turbo nejlépe verze Aero 191 kW . Pokud chcete jezdit levně Saaby velice dobře snášejí LPG.
Servis na 9-3 kolem roku 2005 není o moc dražší než na oct.
Mám za to, že 4 st automat montovaný do Saabů stojí asi 12 tisíc. Byl jsem překvapený, že je to tak levné. Je do výkonu 250k, dle mechanika vydrží cca 250 tisíc.
reagovať
nahlásit
bulawaio
počet príspevkov62
dátum registrácie18.06.2013
Utorok 09.12.2014 11:46, Drahé díly podvozku?
Jsou opravdu tak drahé ty díly? Tuším, že na této platformě stojí Vectra, zmíněný Saab, Fiat Croma a snad i AR 159. Dají se ty díly zaměnit, respektive cena různá dle značek?
reagovať
nahlásit
Sup107kW
počet príspevkov12
dátum registrácie08.12.2014
Utorok 09.12.2014 12:49, Díly
Ano díly stojí moc pokud počítám nové značkové a to na SAABa, Opel nebo Alfu (vše stejná koncepce i motor od Fiatu)
Například holý přední nárazník na Opela Vectru C 13 500Kč, dvěře okolo 17 000Kč, SAAB má přední světlomnet 20 000Kč a výš, nárazník od 15 000Kč. Vše jsou ceny bez DPH co si pamatuju z hlavy takže +/- 2000Kč.

Se SAABem to je jako s Alfou, chcete to auto, tak si ho koupíte i kdyby nevím co.
reagovať
nahlásit
Sybokcz
počet príspevkov15
dátum registrácie19.11.2013
Utorok 09.12.2014 13:52, RE: Saab 9-3 1,9TiD 110kW
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, můžete mi poradit? Zaujal mne Saab 9-3 1,9TiD 110kW z roku 2008. Je to automat. Je to dobrá volba pro člověka, co najezdí cc 20000 km ročně? Auto, o které mám zájem má najeto cca 170000km. Díky za radu. Libor


Saaby se obecně vyplatí brát spíše od fanoušků nebo prověřených servisáků. Doporučuji si projít forum.saabinfo.net o Saabech, včetně vybrané verze je tam téměř vše.

reagovať
nahlásit
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Pondelok 15.12.2014 21:45, RE:
Dobrý den. Pokud nejezdíte často na krátké vzdálenosti, což škodí filtru pevných částic, je dieselový motor TiDS původem od Fiatu velmi dobrou volbou. V případě automatické převodovky dejte ruce pryč od vozů, u nichž vám předchozí majitel neprokáže výměnu olejové náplně. Tento úkony by se měl provádět po 60-80 tis. km, v opačném případě hrozí riziko drahé poruchy převodovky.
reagovať
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.