0
späť
 

diskuze k tématu: Renault Grand Scénic - GRANDiózní MPV?

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.10.2009 06:46, bez předmětu
Nechci rýpat, chyby neřeším, ale zřejmě chybí kus článku, nebo jsou využitelné otáčky od 1200 do 2000?
Opěradla sedadel třetí řady vypadají zezadu jako přidělaná na překližce...že by řešení z Loganu MCV? Jinak bych si to dokázal představit jako náš další (hlavní) vůz, děti povyrostou a prostoru není nikdy dost. Vrcholem nabídky v benzínu je 1,4T? Kam ten svět spěje...1,6 bude v tomto případě asi lepší volbou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.10.2009 07:50, Motor 2,0l 16V
Protože žijeme v čechách a stále jsme západní evropou chápáni jako podřadný slovani,tak nabídka výbavy a motorů není srovnatelná např. s německem.Renault má v nabídce benzínový motor 2,0l 16V ! To ovšem není jen renault,ale všichny výrobci se tak chovají.Nemusíme hledat za humny, německá škoda stále nabízí svoje zastaralý motory.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.10.2009 11:45, Tachometr
Taky jsem po Scenicu předchozí genreace pokukoval. Pak jsem si ale prakticky vyzkoušel tachometr a otáčkoměr ve středové kapličce a rychle jsem na to zapomněl. Takové neergonomické řešení by mělo být trestné. Ještě teď mne z toho bolí krk, když si na to vzpomenu. Kromě toho jsem měl pocit, že hledání přístrojů na nelogickém místě odvádí pozornost od sledování provozu na silnici a udržení přímého směru jízdy. Ale je to subjektivní a neměřil jsem to.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.10.2009 22:28, RE: Tachometr
janseb napísal:
Taky jsem po Scenicu předchozí genreace pokukoval. Pak jsem si ale prakticky vyzkoušel tachometr a otáčkoměr ve středové kapličce a rychle jsem na to zapomněl. Takové neergonomické řešení by mělo být trestné. Ještě teď mne z toho bolí krk, když si na to vzpomenu. Kromě toho jsem měl pocit, že hledání přístrojů na nelogickém místě odvádí pozornost od sledování provozu na silnici a udržení přímého směru jízdy. Ale je to subjektivní a neměřil jsem to.
Já jsem jej pořídil a jsem naprosto spokojen. Jde skutečně jen o zvyk a zvláště děti na zadních sedačkách zase oceňují, jak dobře vidí jakou rychlostí jedeme. Renault vůbec u tohoto auta myslel na celou posádku, a to kdejakým detailem - přihrádky, vnitřní zrcátka, světla všude, sklopná zrcátka zevnitř, ale hlavně odemykání a startování s kartou v kapse - já už bych neměnil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 09.10.2009 11:28, RE: Tachometr
janseb napísal:
Taky jsem po Scenicu předchozí genreace pokukoval. Pak jsem si ale prakticky vyzkoušel tachometr a otáčkoměr ve středové kapličce a rychle jsem na to zapomněl. Takové neergonomické řešení by mělo být trestné. Ještě teď mne z toho bolí krk, když si na to vzpomenu. Kromě toho jsem měl pocit, že hledání přístrojů na nelogickém místě odvádí pozornost od sledování provozu na silnici a udržení přímého směru jízdy. Ale je to subjektivní a neměřil jsem to.
Mě to po týdnu ježdění přestalo vadit. Mému otci je 60 a zvykl si rychle na podobný systém v modusu, takže problém bude asi spíše ve vaší osobě.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.