0
späť
 

diskuze k tématu: Auto za 150-250 tis. Kc

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla
lukas87
počet príspevkov7
dátum registrácie02.02.2017
Štvrtok 02.02.2017 20:00, Auto za 150-250 tis. Kc
Dobry den,
uvazuji nad nakupem ojeteho kompaktniho sedanu nizsi tridy (Renalt Fluence, Skoda Rapid/Seat Toledo, apod.). Muj rocni najezd bude maly, kolem 5 tis. km/rok, takze uvazuji o benzinu. Auto bude pouzivano na cesty do obchodu (1x tydne max. 20km, tj. 1000 km/rok), parkrat za rok dovolena po CR (5x400km, tj. 2000 km/rok) a dvakrat za rok dovolena v zahranici (2x2000km, tj. 4000 km/rok). Rocni najezd tedy pocitam na nejakych 7tis. km/rok a delky jizd na dlouhe i kratke vzdalenosti. Nevadi mi horsi jizdni vlastnosti, nebo mensi vykon, v rizeni se nevyzivam, beru ho jako nutnost a preferuji spis jizdni komfort (houpava jizda, vybava auta, atp.). Zaroven bych byl rad kdyby bylo auto aspon trochu spolehlive a par let mi vydrzelo, idealne 5-7 let. Vzhledem k vyuziti auta mi prijde zbytecne do nej "investovat" vice nez zminenych 150-250 tis. Kc. A to me vede k nekolika otazkam, ma podle vas smysl pri mem najezdu kupovat spise drazsi, novejsi auto s mensim najezdem, nebo starsi, levnejsi s vyssim najezdem a usetrene penize davat spise do udrzby? Nebo priplatit a koupit treba auto nove? Jaka by byla vase volba?
reagovať
Bronn
počet príspevkov128
dátum registrácie23.11.2014
Štvrtok 02.02.2017 20:20, volba
no to je tezky co zvolit, kazdemu vyhovuje neco jinyho... ale urcite by kazdemu vyhovovalo jezdit jen 1x tydne do obchodu a 5x rocne na dovcu, aniz by musel dojizdet taky do prace, gratuluju k zivotnimu uspechu !
reagovať
lukas87
počet príspevkov7
dátum registrácie02.02.2017
Štvrtok 02.02.2017 20:45, RE: volba
Bronn napísal:
no to je tezky co zvolit, kazdemu vyhovuje neco jinyho... ale urcite by kazdemu vyhovovalo jezdit jen 1x tydne do obchodu a 5x rocne na dovcu, aniz by musel dojizdet taky do prace, gratuluju k zivotnimu uspechu !

Skutecne konstruktivni rada, dekuji. Nebydlim na vesnici, nemam ani praci na druhe strane mesta, v praci jsem svym panem, tak ji budu mit vzdy blizko mista kde bydlim, nebudu preci travit hodiny cestovanim.

reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Štvrtok 02.02.2017 21:25, Re .............. ...
To je idealni stav

Co treba honda accord 2.0, nebo toyota corolla? Do rapida bych asi nevybral motor...
reagovať
lukas87
počet príspevkov7
dátum registrácie02.02.2017
Štvrtok 02.02.2017 21:34, RE: Re .............. ...
sheogorath napísal:
To je idealni stav Co treba honda accord 2.0, nebo toyota corolla? Do rapida bych asi nevybral motor...

Dekuji, Corolla me napadla vcera kdyz jsem kolem jedny zrovna sel. Ale co tak vidim co je k dispozici tak jsou to tak 2009-2010 kolem 150tis. a pak az 2013-2014 a ty uz jsou 350 a vys. Nenasle jsem zadnou mezi. A Honda Accord 2009-2010 jsou kolem 150 tis., vetsinou ale combi a v dieslu.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Piatok 03.02.2017 10:07, RE: Auto za 150-250 tis. Kc
lukas87 napísal:
Dobry den,uvazuji nad nakupem ojeteho kompaktniho sedanu nizsi tridy (Renalt Fluence, Skoda Rapid/Seat Toledo, apod.). Muj rocni najezd bude maly, kolem 5 tis. km/rok, takze uvazuji o benzinu. Auto bude pouzivano na cesty do obchodu (1x tydne max. 20km, tj. 1000 km/rok), parkrat za rok dovolena po CR (5x400km, tj. 2000 km/rok) a dvakrat za rok dovolena v zahranici (2x2000km, tj. 4000 km/rok). Rocni najezd tedy pocitam na nejakych 7tis. km/rok a delky jizd na dlouhe i kratke vzdalenosti. Nevadi mi horsi jizdni vlastnosti, nebo mensi vykon, v rizeni se nevyzivam, beru ho jako nutnost a preferuji spis jizdni komfort (houpava jizda, vybava auta, atp.). Zaroven bych byl rad kdyby bylo auto aspon trochu spolehlive a par let mi vydrzelo, idealne 5-7 let. Vzhledem k vyuziti auta mi prijde zbytecne do nej "investovat" vice nez zminenych 150-250 tis. Kc. A to me vede k nekolika otazkam, ma podle vas smysl pri mem najezdu kupovat spise drazsi, novejsi auto s mensim najezdem, nebo starsi, levnejsi s vyssim najezdem a usetrene penize davat spise do udrzby? Nebo priplatit a koupit treba auto nove? Jaka by byla vase volba?


Ahoj Rapid/Toledo ve tvé cenové relaci budou mít motory TSI E111, které sice už jsou modifikované, aby nepřeskakovaly rozvody, ale stále je trápí např. to, že v zimě velmi šptaně topí.
Vůbec např. Rapid do roku 2015/léto trpí spousty nemocí, jako je voda ve dveřích atd, přečti si Škod Forum Rapid. Toledo je vlastně Rapid, tam platí to samé.
Fluence je pohodový koráb, motor 1.6 by měl být v pořádku.
Za mě by to byl Ford Focus III 1.6 Ti-VCT - pohodlný, široký, dobře ovládatelný a spolehlivý. V kombíku i docela praktický Možný bych i kouknul na VW Golf VI s atmos. motory 1.4/1.6
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1008
dátum registrácie23.04.2014
Piatok 03.02.2017 10:36, RE: Re .............. ...
lukas87 napísal:
sheogorath napísal:
To je idealni stav Co treba honda accord 2.0, nebo toyota corolla? Do rapida bych asi nevybral motor...
Dekuji, Corolla me napadla vcera kdyz jsem kolem jedny zrovna sel. Ale co tak vidim co je k dispozici tak jsou to tak 2009-2010 kolem 150tis. a pak az 2013-2014 a ty uz jsou 350 a vys. Nenasle jsem zadnou mezi. A Honda Accord 2009-2010 jsou kolem 150 tis., vetsinou ale combi a v dieslu.


On bohužel sedan v benzínu je u nás docela vzácnost a podle toho vypadá i nabídka...

Fluence na tom bude s nabídkou docela dobře, momenátlně je jeden hezký kus u Pokorného v Brně. Je to jeden z prodejců nových aut Reanult/Dacia v Brně a na auto poskytuje tovární záruku do roku 2019. Pokud vím, tak 1,6 benzín od renaultu je víceméně spolehlivá, oproti konkurenci s trochu vyšší spotřebou. Mám s tímto motorem zkušenost s ze sesterského Méganu Grandtour. Jede celkem příjemně, ve vyšších rychlostech trochu dochází dech. Výhodou Fluence je to, že téměř vždy bude mít tempomat a automatickou klimu. Naladění podvozku je pohodlné, řízení spíše odtažíté.
Pokud by 1,6 byla při zkušební jízdě slabá a pomalá, tak do faceliftu se montoval i motor 2,0.
Fluence se pro Evrobu vyrábí v Turecku, jestli je to nějak znát na kvalitě netuším, ale myslím, že tohle si renault pohlídal...

Jako alternativu k Fluence bych postavil třeba Mazdu 3. Nabídka u nás bude ale tragická...
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Piatok 03.02.2017 11:19, RE .... ..... ...
A nebo klasickou modlu s benzinakem, ale ty jsou zas v CR predrazeny...
Ale nevim, tam je zas docela sance, ze rano pojedes do prace hromadnou, protoze se holt oktavka nekomu libila

Odkud jsi? Kdybys to nemel daleko do nemecka, tam je tech benzinovych toyot podstatne vic. Me to corolla prijde prave fajn.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.