citácia:
reakce na: David V, 28.01.2020 08:55 (Aniž bych nějak disponoval zna ...)
Odkud jste? V prvé řadě co je to za motor a jaký typ převodovky tam je...aisin? Starší AL4, 4HP20? Kolik to má najeto?
Jinak promiň za ten sestrel, ale pravděpodobně patříš k lidem typu jezismajra, ono to něco dělá, no tak vyměníme olej a ono to pojede....jako Davide sorry, ale tenhle přístup nebo spíš řešení je s prominutím na hovno, mimochodem je to olej do automatu ne hydraulický. Olej se mění v rámci údržby každých 60kkm a vyměnís pouze cca 45% náplně. Pokud to takto nikdy nebylo děláno pak je třeba jak říkáš (neuplne ale správně) proplach, což je mnohem nákladnější. V případě ale, že se již projevila závada tak v 90% případů je jakýkoliv zásah urychlení smrti.
V každém případě je třeba provést diagnostiku a ta je u všech C8 problematická všeobecně, mám originalku za 40k a živi mě. Pokud je to AL4, serou se, a to i elektronicky. Ale jak říkám, je třeba diag, neviděl jsem to auto, může to být jen podpeti, nebo vadné čidlo ABS, zrovna tak to může být jen malinko nižší hladina oleje, tyto oleje mají velmi proměnlivou viskozitu a vysokou teplotní roztaznost(nevim jak to nazvat pochopitelně). Hladina se měří přesně v rozmezí 55-57°C nastartovane. Promenlivych je mnoho, neříkám že převodovka odepsana, každopádně to co popisuje je elektronický nouzový režim a může to být i v kabelech nebo teplotní čidlo uvnitř. Jo a neříkej že hnedko někdo zanedbal údržbu, je to pouze lidská nevědomost, sám jsem byl svědkem že autorizak řekl že se náplň nemění. Oni za práci ručí, když tam přijede auto teplý bude ok, někdo ji smaže chyby, oni vymění olej, automatka padne a jde to za nimi, oni se chrání a když už k tomu dojde, tak budou požadovat doklad o pravidelné údržbě.
Je to osemetne, každopádně pokusit se udělat diag a budeme moudřejší.