0
späť
 

diskuze k tématu: Test Peugeotu 508 SW BlueHDI: Umí šestku

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
Pavlik
počet príspevkov1325
dátum registrácie09.10.2008
Pondelok 23.02.2015 08:11, konkurenti
Proč je mezi srovnatelnými konkurenty škoda octavia? Sice chápu, že cenou je se střední třídou zjevně srovnatelná, ale to je tak všechno = pořád je to auto z nižší střední třídy. Jediná škodovka střední třídy je superb.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1133
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 23.02.2015 08:32, 508 GT
Je si autor jist, že 508, kterou před lety testoval, byla verze GT? Ta se podle mě už od začátku dodávala jen s 2,2, a určitě neměla 120 kW
reagovať
kancelarskakrysa
počet príspevkov6
dátum registrácie01.06.2010
Pondelok 23.02.2015 10:03, ehhh
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Pondelok 23.02.2015 10:10, RE: konkurenti
Pavlik napísal:
Proč je mezi srovnatelnými konkurenty škoda octavia? Sice chápu, že cenou je se střední třídou zjevně srovnatelná, ale to je tak všechno = pořád je to auto z nižší střední třídy. Jediná škodovka střední třídy je superb.


Dobrý den, konkurenti jsou vybíráni podle tabulek dle Sdružení dovozců automobilů (http://sda-cia.cz/)

František Mašek
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Pondelok 23.02.2015 10:11, RE: 508 GT
Pepe napísal:
Je si autor jist, že 508, kterou před lety testoval, byla verze GT? Ta se podle mě už od začátku dodávala jen s 2,2, a určitě neměla 120 kW


Dobrý den, ohledně výbavy předchozího testovaného modelu máte pravdu – šlo o výbavu Allure. Omlouvám se.
František Mašek
reagovať
A4
počet príspevkov134
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 23.02.2015 10:49, ach jo
.. takový pěkný auto, škoda, že k němu výrobce nedává pořádnej atmosférickéj benzín, aspoň nějakej dvoulitr. Místo toho tady máte DPF, močovinu, start-stop a podobný pseudoekonesmysly, nad kterými v budoucnu majitel asi jednou zapláče, divná to doba
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1325
dátum registrácie09.10.2008
Pondelok 23.02.2015 13:36, RE: ehhh
kancelarskakrysa napísal:
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.


Auta se do tříd zařazují zcela jasně, jen škodovka se v česku snaží zblbnout lidi marketingem, že mají lepší auto než je realita (a skvěle se jim to daří). Ať to vezmu podle rozvoru (ztráta na auta střední třídy minimálně 100 mm) nebo délky (ztráta na auta střední třídy minimálně 200 mm), pořád mi vychází octavia jako podstatně menší auto a to je hodně přifouknutá na délku karoserií typu liftback. Zkuste si někdy přesednout z octavie nebo jakéhokoli jiného auta nižší střední třídy do auta střední třídy - ten rozdíl v prostornosti je markantní (snad jen s výjimkou BMW řady 3). Ano octavia má obří kufr, ale to je tak jediný parametr jímž by se dala zařadit do střední třídy.
reagovať
David V
počet príspevkov2054
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 23.02.2015 23:40, RE: ach jo
A4 napísal:
.. takový pěkný auto, škoda, že k němu výrobce nedává pořádnej atmosférickéj benzín, aspoň nějakej dvoulitr. Místo toho tady máte DPF, močovinu, start-stop a podobný pseudoekonesmysly, nad kterými v budoucnu majitel asi jednou zapláče, divná to doba


Až druhý majitel, ten první se toho zbaví raději dříve, než by ho to potkalo. Nicméně s absencí atmo motorů v současných autech se také těžce vyrovnávám. Ještěže aspoň ta Asie jede ještě po staré linii.
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Utorok 24.02.2015 20:37, RE: ehhh
Pavlik napísal:
kancelarskakrysa napísal:
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.
Auta se do tříd zařazují zcela jasně, jen škodovka se v česku snaží zblbnout lidi marketingem, že mají lepší auto než je realita (a skvěle se jim to daří). Ať to vezmu podle rozvoru (ztráta na auta střední třídy minimálně 100 mm) nebo délky (ztráta na auta střední třídy minimálně 200 mm), pořád mi vychází octavia jako podstatně menší auto a to je hodně přifouknutá na délku karoserií typu liftback. Zkuste si někdy přesednout z octavie nebo jakéhokoli jiného auta nižší střední třídy do auta střední třídy - ten rozdíl v prostornosti je markantní (snad jen s výjimkou BMW řady 3). Ano octavia má obří kufr, ale to je tak jediný parametr jímž by se dala zařadit do střední třídy.


Tak například pan Pelc z komunikace Śkoda Auto tvrdí,že Octavia je někde mezi třídami.Ale o tom do které třídy daný model patří u nás rozhoduje Svaz Dovozců Automobilů,který octavii přeřadil do střední třídy na doporučení JATO DYNAMICZ přední světové agentury,která analyzuje v 29 evropských státech včetně prodeje jednotlivých značek a modelů.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1325
dátum registrácie09.10.2008
Piatok 27.02.2015 21:40, RE: ehhh
Fanda napísal:
Pavlik napísal:
kancelarskakrysa napísal:
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.
Auta se do tříd zařazují zcela jasně, jen škodovka se v česku snaží zblbnout lidi marketingem, že mají lepší auto než je realita (a skvěle se jim to daří). Ať to vezmu podle rozvoru (ztráta na auta střední třídy minimálně 100 mm) nebo délky (ztráta na auta střední třídy minimálně 200 mm), pořád mi vychází octavia jako podstatně menší auto a to je hodně přifouknutá na délku karoserií typu liftback. Zkuste si někdy přesednout z octavie nebo jakéhokoli jiného auta nižší střední třídy do auta střední třídy - ten rozdíl v prostornosti je markantní (snad jen s výjimkou BMW řady 3). Ano octavia má obří kufr, ale to je tak jediný parametr jímž by se dala zařadit do střední třídy.
Tak například pan Pelc z komunikace Śkoda Auto tvrdí,že Octavia je někde mezi třídami.Ale o tom do které třídy daný model patří u nás rozhoduje Svaz Dovozců Automobilů,který octavii přeřadil do střední třídy na doporučení JATO DYNAMICZ přední světové agentury,která analyzuje v 29 evropských státech včetně prodeje jednotlivých značek a modelů.


Já ti to nevyvracím - napsal jsem jasně, že marketing škodovky tlačí své produkty někam kde nemají co dělat. Totéž nějaká "světoznámá" marketingová agentura - opravdu nehodlám slepě věřit nějakým číslům předkládaným MARKETINGOVOU agenturou (pro tvou informaci - to je soukromá firma živící se podporou prodeje produktu, takže o jakékoli nezávislosti nemůže být ani řeč). Mezi třídami octavia asi bude: kufr má ze střední třídy, prostor pro posádku z nižší střední třídy a cenu z vyšší střední třídy, takže značka škoda v kostce .
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.