0
späť
 

diskuze k tématu: Peugeot 407 SW a zkušenosti majitele po 118 tis. km

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 06:38, Kilometry
Tak jsem mel z dnesniho clanku radost. Hezky napsany clanek na hezky auto.
Taky je videt, ze chlapik najede 118tisic km za ani ne rok a pul, cili dalsi rana pohadkarum co tvrdi, ze ten "kombik v bazaru" ma urcite najeto za 4 roky 80 tisic, protoze prece "to je obvykly".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 08:13, :)
Moc hezké počteníčko.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 08:19, RE: Kilometry
brachy napísal:
Tak jsem mel z dnesniho clanku radost. Hezky napsany clanek na hezky auto.
Taky je videt, ze chlapik najede 118tisic km za ani ne rok a pul, cili dalsi rana pohadkarum co tvrdi, ze ten "kombik v bazaru" ma urcite najeto za 4 roky 80 tisic, protoze prece "to je obvykly".
Ano, jsou i tací, ale paušalizovat to nejde. Já třeba najedu 1000 km měsíčně s autem střední třídy. Takže existují oba případy a nemá cenu se tady dohadovat, jestli něco je možné nebo není.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 08:26, RE: Kilometry
David V napísal:
Ano, jsou i tací, ale paušalizovat to nejde. Já třeba najedu 1000 km měsíčně s autem střední třídy. Takže existují oba případy a nemá cenu se tady dohadovat, jestli něco je možné nebo není.
souhlas :) každý jezdí něco jiného...tady pán jezdí opravdu hodně...a kilometry neřešte až tak...lidé si za to můžou sami, že spíš koukají kolik auto má najeto, než na celkový stav...může mít opravdu reálných 100tis a bude to střep a může mít 250tis a bude pořád v super stavu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 08:31, RE: Kilometry
brachy napísal:
Tak jsem mel z dnesniho clanku radost. Hezky napsany clanek na hezky auto.
Taky je videt, ze chlapik najede 118tisic km za ani ne rok a pul, cili dalsi rana pohadkarum co tvrdi, ze ten "kombik v bazaru" ma urcite najeto za 4 roky 80 tisic, protoze prece "to je obvykly".
poslední auto jsem si dovezl z DE, 3.0 TDI mělo najeto 57tkm za 3 roky provozu... a pár takových se vždycky najde...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 08:38, El. plyn
Tak to vím jistě, že z toho by mě šlehlo. Jakákoliv prodleva na plynu je pro mě nepřípustná a systémy drive by wire reakce jen prodlužují nehledě na možnost porouchání potenciometrů. Pro tempomat je sice tento systém pohodlnější, ale mít turbodiesel s turboefektem a ještě zpožděním daným vřazením elektroniky, to není nic pro mě. To jsou drahocené sekundy,které se pak musí dohánět vysokým výkonem motorů, aby předjíždění bylo bezpečné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 08:44, RE: El. plyn
David V napísal:
Tak to vím jistě, že z toho by mě šlehlo. Jakákoliv prodleva na plynu je pro mě nepřípustná a systémy drive by wire reakce jen prodlužují nehledě na možnost porouchání potenciometrů. Pro tempomat je sice tento systém pohodlnější, ale mít turbodiesel s turboefektem a ještě zpožděním daným vřazením elektroniky, to není nic pro mě. To jsou drahocené sekundy,které se pak musí dohánět vysokým výkonem motorů, aby předjíždění bylo bezpečné.
jestli ta prodleva nebude ale spíše jen tím turbem, než se motor "nafoukne" taky to chvíli trvá...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 12:11, RE: El. plyn
David V napísal:
Tak to vím jistě, že z toho by mě šlehlo. Jakákoliv prodleva na plynu je pro mě nepřípustná a systémy drive by wire reakce jen prodlužují nehledě na možnost porouchání potenciometrů. Pro tempomat je sice tento systém pohodlnější, ale mít turbodiesel s turboefektem a ještě zpožděním daným vřazením elektroniky, to není nic pro mě. To jsou drahocené sekundy,které se pak musí dohánět vysokým výkonem motorů, aby předjíždění bylo bezpečné.
E. plyn byl zavedený mimo jíné i v důsledku emisních limitů, kdy řidiči s plynem lehce mydlí i při ustálené rychlosti, čemuž se brání ŘJ a snaží se držet víceméně konstantní hodnotu. Stačí jezdit chvilku systémem brzda-plyn a pak je reakce motoru i na jemné sešlápnutí plynu mnohem pohotovější.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 12:49, RE: El. plyn
ctverak napísal:
E. plyn byl zavedený mimo jíné i v důsledku emisních limitů, kdy řidiči s plynem lehce mydlí i při ustálené rychlosti, čemuž se brání ŘJ a snaží se držet víceméně konstantní hodnotu. Stačí jezdit chvilku systémem brzda-plyn a pak je reakce motoru i na jemné sešlápnutí plynu mnohem pohotovější.
To ovšem není způsobeno elektronickým plynem, ale existencí ŘJ, která si pamatuje několik předcházejících provozních režimů a na základě toho jsou odezvy. Tohle mám vysledované už z dob, kdy jsem měl Vectru, že když se jezdilo na dlouhých štrekách na lechtačku, tak ve městě nechtěla jet a když se pak rozjezdila ve městě, tak na dálku první kilometry letěla jako vítr
A to, že mi při ustélené rychlosti ŘJ koriguje "mydlení" s plynem se mi skutečně nezdá. Respektive se domnívám, že je to nesmysl. ŘJ by měla na jakýkoliv pohyb s plynem adekvátně reagovat, a ne, že drobná sešlápnutí nebo povolení bude "přehlížet". Jak ŘJ ví, co se řidiči honí hlavou a proč zrovinka teď přišlapuje plyn.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 15:18, RE: El. plyn
David V napísal:
To ovšem není způsobeno elektronickým plynem, ale existencí ŘJ, která si pamatuje několik předcházejících provozních režimů a na základě toho jsou odezvy. Tohle mám vysledované už z dob, kdy jsem měl Vectru, že když se jezdilo na dlouhých štrekách na lechtačku, tak ve městě nechtěla jet a když se pak rozjezdila ve městě, tak na dálku první kilometry letěla jako vítr
A to, že mi při ustélené rychlosti ŘJ koriguje "mydlení" s plynem se mi skutečně nezdá. Respektive se domnívám, že je to nesmys...
Na benzínové xantii byl taky elektronický plyn a reagoval taky se zpožděním.nejlepší je normální lanko přímo na klapku-reaguje hned
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 16:25, RE: El. plyn
David V napísal:
Tak to vím jistě, že z toho by mě šlehlo. Jakákoliv prodleva na plynu je pro mě nepřípustná a systémy drive by wire reakce jen prodlužují nehledě na možnost porouchání potenciometrů. Pro tempomat je sice tento systém pohodlnější, ale mít turbodiesel s turboefektem a ještě zpožděním daným vřazením elektroniky, to není nic pro mě. To jsou drahocené sekundy,které se pak musí dohánět vysokým výkonem motorů, aby předjíždění bylo bezpečné.
Alw howno, s odpuštěním. Kdyby so někde nečetl, tak o tom ani nevíš a mám zase jen dojem, že scházejí kydači.

Plyn je sice elektronický, ale reakce je zcela normální, prodleva není a pokud ji někdo cítí, tak si ji spíše namlouvá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 17:50, RE: Kilometry
David V napísal:
Ano, jsou i tací, ale paušalizovat to nejde. Já třeba najedu 1000 km měsíčně s autem střední třídy. Takže existují oba případy a nemá cenu se tady dohadovat, jestli něco je možné nebo není.
Tak to najedeme přibližně stejně, jenže - my si kupujeme ojetiny a než se dostaly do bazaru, někdo je koupil jako nové. A střední třídu jako novou si málokdo koupí na ježdění 1000km měsíčně, obzvláště, je-li to diesel. Takže 80 tisíc km u šestiletého diesla střední třídy v bazaru považuju za hodně podezřelé. Minimálně by to mělo zvýšit mou pozornost a pokud nabudu dojmu, že mi prodejce kecá, začnu přemýšlet, v čem jiném mi ještě kecá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 17:58, RE: El. plyn
David V napísal:
To ovšem není způsobeno elektronickým plynem, ale existencí ŘJ, která si pamatuje několik předcházejících provozních režimů a na základě toho jsou odezvy. Tohle mám vysledované už z dob, kdy jsem měl Vectru, že když se jezdilo na dlouhých štrekách na lechtačku, tak ve městě nechtěla jet a když se pak rozjezdila ve městě, tak na dálku první kilometry letěla jako vítr
A to, že mi při ustélené rychlosti ŘJ koriguje "mydlení" s plynem se mi skutečně nezdá. Respektive se domnívám, že je to nesmys...
Tak to mi konečně svitlo. Taky jsem si všiml, že občas je motor ochotnější a někdy moc klidný. Nenapadlo mě, že ŘJ mění režimy provozu po tak krátké době. Občas, když není kam spěchat, jedu velmi klidně, a ŘJ se převede do mírnějšího režimu. Pak mě občas mírnější reakce motoru zarazí, ale nedal jsem si to do souvislosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 22:57, RE: El. plyn
Zdeny60 napísal:
Alw howno, s odpuštěním. Kdyby so někde nečetl, tak o tom ani nevíš a mám zase jen dojem, že scházejí kydači.

Plyn je sice elektronický, ale reakce je zcela normální, prodleva není a pokud ji někdo cítí, tak si ji spíše namlouvá.
Vzhledem k tomu, že všechna auta, která jsem řídil měla plyn poctivý, lanový, tak tohle nemohu komentovat úplně z vlastních zkušeností, ale mám pár přátel, kteří jezdili amatérské závody s různými vozy a na elektrický plyn vždycky neskutečně nadávali, a to zejména kvůli prodlevě. Stejně tak nadávali na stříkačky, které se nedaly natvrdo nastavit.
Já taky slýchám lidi tvrdit, že nepoznají, jestli jim klima jede nebo ne, jestli mají auto naložený nebo ne, ale já tohle prostě poznám, poznám, když se na auto musí víc šlapat než obvykle, stejně jako cítím tu lenost ve městě po dlouhých štrekách a obráceně tu mrštnost a jsem si stoprocentně jistý, že bych poznal prodlevu na plynu. Nevím, zda bych ji přiřadil el. plynu nebo jiným součástem motoru.
Apropos zkuste někdy při předjíždění přišlápnout plyn, mírně ho odlehčit a přišlápnout znova. To zrychlení při tom druhém přišlápnutí bude mnohem razantnější, ale kdo by to chtěl razantní hned od začátku, měl by se vrátit ke karburátoru. Moderní motory mají spoustu moderních prvků, ale některé vlastnosti mají horší než klasika a zrovna rychlosti reakcí jsou jedním z nich.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.01.2010 00:22, RE: El. plyn
Zdeny60 napísal:
Alw howno, s odpuštěním. Kdyby so někde nečetl, tak o tom ani nevíš a mám zase jen dojem, že scházejí kydači.

Plyn je sice elektronický, ale reakce je zcela normální, prodleva není a pokud ji někdo cítí, tak si ji spíše namlouvá.
jezdim starym predkomurkovym turbodieslem. reakce na plyn je okamzita. obcas presednu do oktavky 1,9tdi 81kw a uz jsem v ni zazil nekolik horkych chvilek, kdy jsem chtel krizovou situaci resit zrychlenim, ale prodleva po seslapnuti plynu, nez si ridici jednotka prezvykala, co po ni chci, mi udelala neprijemny skrt pres rozpocet. v mondernich autech se fakt necitim dobre.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.01.2010 06:12, RE: El. plyn
Gravedigger napísal:
jezdim starym predkomurkovym turbodieslem. reakce na plyn je okamzita. obcas presednu do oktavky 1,9tdi 81kw a uz jsem v ni zazil nekolik horkych chvilek, kdy jsem chtel krizovou situaci resit zrychlenim, ale prodleva po seslapnuti plynu, nez si ridici jednotka prezvykala, co po ni chci, mi udelala neprijemny skrt pres rozpocet. v mondernich autech se fakt necitim dobre.
Ono to bude skôr mapami nahratými v RJ. Pár mesiacov dozadu som sestre zohnal Škodu Felíciu, r.v. 2000, prvý majiteľ, klasika 1,3 benzín, bla, bla,... .
Ale čo sa mi na nej páčilo, tá tak razantne a okamžite sa brala do otáčok, ako žiadna iná. Aj na obyčajnej Felde je totižto určitú neochotu pár desiatok sekundy na motore cítiť. Na tejto nie. Okamžite sa berie za plynom. Krása. Bývalý majiteľ ju dal "čipnúť", ale nie kvôli výkonu (to asi u 1,3 moc nepomôže), ale práve kvôli tomuto malililičkému výpadku pri zrýchlení.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.01.2010 12:41, RE: El. plyn
Gravedigger napísal:
jezdim starym predkomurkovym turbodieslem. reakce na plyn je okamzita. obcas presednu do oktavky 1,9tdi 81kw a uz jsem v ni zazil nekolik horkych chvilek, kdy jsem chtel krizovou situaci resit zrychlenim, ale prodleva po seslapnuti plynu, nez si ridici jednotka prezvykala, co po ni chci, mi udelala neprijemny skrt pres rozpocet. v mondernich autech se fakt necitim dobre.
Jesi vono to nebude ešče něčím jiným manželka má O1 1,9Tdi 66kw(bez čipů) a motor de za plynem okamžitě a turboefekt naprosto navíme co to je a motor táhne v podstatě od volnoběhu. Jediné co jsem vypozoroval, že když na emisích chtěli abych to proturoval tak na prázdno se tomu motoru nějak kór do otáček nechtělo asi tam ta jednotka škrtila palivo když nebyla žádná zátěž.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.01.2010 13:02, RE: El. plyn
Zdeny60 napísal:
Alw howno, s odpuštěním. Kdyby so někde nečetl, tak o tom ani nevíš a mám zase jen dojem, že scházejí kydači.

Plyn je sice elektronický, ale reakce je zcela normální, prodleva není a pokud ji někdo cítí, tak si ji spíše namlouvá.
prdlačky.byly to dvě xantie-jedna novější s el.plynem. a jedna s lankem a rozdíl byl fakt poznat.obě byli 1.8 stejný KW-myslím 81kw
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.