0
späť
 

diskuze k tématu: Peugeot 407 SW 1,6 HDI a zkušenosti po 200 tis. km.

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Streda 14.01.2015 07:38, panorama
Souhlas s panoramatickou střechou - zažil jsem v různých autech a pokud vůbec fungovala i tak byla na prd. Většinou začne vrzat, zatékat do ní, zasekne se, omezuje prostor uvnitř a další pozitiva a sociální jistoty. Naopak dobrá věcička je šíbr se solárním panelem, pomáhající ventilovat auto.
reagovať
Citroenak
počet príspevkov724
dátum registrácie13.04.2012
Streda 14.01.2015 08:18, Problem s kurenim
S tym kurenim maju podobny problem aj citroeny C5. Vsak v citroene po facelifte je vlastne cela palubovka z 407. Okrem toho jej dizajn a vyzor je to najhorsie, co v C5 najdete. Mam ho tri roky, ale stale este nedokazem napr klikat na klimu za jazdy bez toho, aby som sa pozrel co robim. Co sa ale tyka peugeota 407, kamarat ho mal s tym istym motorom, a odvtedy o peugeotoch nechce ani pocut. Skoncilo to tak, ze mu zhorel po ceste do prace. Nehadzal by som to ale na peugeota. Kupil vtedy v roku asi 2009/2010 auto z roku 2004 s 1.6 HDI a 100t km za par korun. Takze vsetko, co sa potom dialo, bolo vysledkom nekvalitnych a predrazenych oprav u kamarata v spojeni s pretocenym motorom. Kamarat mu nevycistil olejovu vanu, ani to sitko na turbe. Menilo sa tam teda turbo kus za kus velmi casto. Do auta daval rocne okolo 3t eur, a vzdy ked som ho stretol, mal zadok od oleja. Ale zralo to naozaj malo. On na tom ale jazdil 70t km rocne a velmi casto plne obsadeny, na co ani ten motor nie je moc urceny.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Streda 14.01.2015 13:12, RE: panorama
Paul napísal:
Souhlas s panoramatickou střechou - zažil jsem v různých autech a pokud vůbec fungovala i tak byla na prd. Většinou začne vrzat, zatékat do ní, zasekne se, omezuje prostor uvnitř a další pozitiva a sociální jistoty. Naopak dobrá věcička je šíbr se solárním panelem, pomáhající ventilovat auto.


Že ta panoramatická střecha není zadarmo, tak to je drahá zkušenost.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1133
dátum registrácie09.05.2007
Streda 14.01.2015 17:14, RE: panorama
Koloss napísal:
Paul napísal:
Souhlas s panoramatickou střechou - zažil jsem v různých autech a pokud vůbec fungovala i tak byla na prd. Většinou začne vrzat, zatékat do ní, zasekne se, omezuje prostor uvnitř a další pozitiva a sociální jistoty. Naopak dobrá věcička je šíbr se solárním panelem, pomáhající ventilovat auto.
Že ta panoramatická střecha není zadarmo, tak to je drahá zkušenost.


Zajímavý. Manželka jezdí minimálně 3/4 času s roztaženou roletou, je to úplně jiný pocit, než při zatažení, to je jako v jeskyni ( a to je 5008 prostorné a "vzdušné" auto samo o sobě). Třeba tady v Plzni je pár semaforů tak blbě, že když stojí člověk 1.v řadě, tak se musí naklonit dopředu, aby nahoru viděl (jsou to jízdní pruhy rovně, postranní semafory jsou pro pruhy na odbočení). Pokud si stoupne daleko, nestojí na čidle pro semafor. Koukat skrz střechu je tak docela užitečný . Jinak souhlas, dvouzónová klima ve 407 je shodná s C5, je to neuvěřitelnej křáp . Stařík s ní bojuje už asi 3 roky...
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1325
dátum registrácie09.10.2008
Streda 14.01.2015 20:32, RE: panorama
Paul napísal:
Souhlas s panoramatickou střechou - zažil jsem v různých autech a pokud vůbec fungovala i tak byla na prd. Většinou začne vrzat, zatékat do ní, zasekne se, omezuje prostor uvnitř a další pozitiva a sociální jistoty. Naopak dobrá věcička je šíbr se solárním panelem, pomáhající ventilovat auto.


Asi jak u kterého auta. Měl jsem kdysi dávno šíbr na R 19 a ten byl opravdu na dvě věci - u auta s klimou je otvírací střecha k ničemu, jen vytváří nepříjemný hluk. Teď mám v garáži i C3 Picasso s celoskleněnou střechou (neotvíratelnou a tónovanou) a je to super. V zimě sice chvíli opravdu chladí (pokud není zatažená), v létě jsem přehřívaní nezaznamenal (uvnitř bylo stejné horko s odkrytou i zakrytou střechou). Skvěle prosvětlí interiér a opticky jej zvětší, ale hlavní věc je, že děti sedící vzadu ji milují .
reagovať
dolfi10
počet príspevkov1
dátum registrácie14.01.2015
Streda 14.01.2015 20:50, RE: panorama
Pavlik napísal:
Paul napísal:
...Skvěle prosvětlí interiér a opticky jej zvětší, ale hlavní věc je, že děti sedící vzadu ji milují .


A jak by ji teprve milovaly v případě nehody s převrácením vozu na střechu

reagovať
Pavlik
počet príspevkov1325
dátum registrácie09.10.2008
Streda 14.01.2015 21:38, RE: panorama
dolfi10 napísal:
Pavlik napísal:
Paul napísal:
...Skvěle prosvětlí interiér a opticky jej zvětší, ale hlavní věc je, že děti sedící vzadu ji milují .
A jak by ji teprve milovaly v případě nehody s převrácením vozu na střechu


Vzhledem k tomu, že tu skleněnou střechu tvoří vrstvené sklo (s vloženou fólií), stejně jako přední sklo (netříští se), a v porovnání s "plechovou" střechou má cca 30x větší pevnost (také váží 70kg, plechový panel střechy 6kg), se toho vůbec nebojím . Vlastní panel střechy z bezpečnostního hlediska nic nezachrání (je to tenký plech bez velkých výztuh), při převrácení jsou důležité boční panely auta jako a jejich příčné spoje (výztuhy) jako nosné prvky skeletu tvořící prostor posádky.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1133
dátum registrácie09.05.2007
Streda 14.01.2015 21:58, RE: panorama
dolfi10 napísal:
Pavlik napísal:
Paul napísal:
...Skvěle prosvětlí interiér a opticky jej zvětší, ale hlavní věc je, že děti sedící vzadu ji milují .
A jak by ji teprve milovaly v případě nehody s převrácením vozu na střechu


Tak určitě. Běžně to posíláme přes boudu minimálně 2x do týdne.
Kyselý hrozny, nic víc
reagovať
Mati
počet príspevkov13
dátum registrácie09.12.2008
Utorok 20.01.2015 09:44, skleněná střecha
já ji taky mám otevřenou pořád. A to proto, že se mi rozbilo ovládání
Ale je pravda, že takových dní, kdy by to vyloženě vadilo je minimum...
A interiér je krásně prosvětlený, když už u nás na severu náhodou svítí, tak
si to užíváme...další výhoda, v zimě, když svítí, tak se i interier pěkně prohřeje...


Maty
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.