0
späť
 

diskuze k tématu: Peugeot 407 coupe

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.12.2014 21:32, Peugeot 407 coupe
Dobrý den,
nějaký čas již zvažuji koupi \"nového\" auta a velice mě zaujal Peugeot 407 coupe. Zajímalo by mne, jaké jsou provozní náklady tohoto vozu ve srovnání s klasickou 407, případně jaká motorizace je pro tento model nejvhodnější. Můj roční nájezd činí do 20 000 km.

Děkuji za odpověď.

S pozdravem

Jiří
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Piatok 12.12.2014 08:36, RE: Peugeot 407 coupe
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den,nějaký čas již zvažuji koupi \"nového\" auta a velice mě zaujal Peugeot 407 coupe. Zajímalo by mne, jaké jsou provozní náklady tohoto vozu ve srovnání s klasickou 407, případně jaká motorizace je pro tento model nejvhodnější. Můj roční nájezd činí do 20 000 km.Děkuji za odpověď.S pozdravemJiří


Je to málosériová stylovka, takže specifické díly budou dražší (např. podvozkové, karosářské...), bacha na otlučený předek auta od špatného parkování - čumák je dlouhý a nízký a kdo na to nemyslí, tak to pořádně dře, může pak být poškozeno i něco mechanického. Motor jednoznačně 2,0 Hdi, nic jiného bych nebral. Výkonově na běžné ježdění taktak stačí (je to dost těžké auto), ale je to prověřená technika s dobrou spotřebou a uservisovatelná. Základní benzín bych nebral a V6 se může prodražit. Silnější diesely jsou taky náročnější.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 17.12.2014 21:49, RE:
Dobrý den. Pro verzi Coup platí prakticky to samé, co pro klasickou 407. Je to poměrně povedené auto, pokud ročně neujedete více než cca 25 tis. km, bude lepší volbou benzínový motor, doporučuji dvoulitr, případně větší jednotku o objemu 2,2 litru. Pokud najedete více, mohl by se vyplatit diesel. Co se týká problémů, vůz trpí na poruchy elektroinstalace (el. ovládání oken, centrálního zamykání atd.), objevují se vůle na přední nápravě nebo se někdy předčasně opotřebují filtry pevných částic. Výjimkou nejsou úniky převodového oleje nebo poruchy páček pod volantem..
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.