0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké auto do 60.000 Kč vybrat?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla
MichalGa
počet príspevkov2
dátum registrácie09.05.2015
Sobota 09.05.2015 15:39, Jaké auto do 60.000 Kč vybrat?
Zdravím všechny automobilové nadšence

Prosím o radu, jaké auto koupit při těchto požadavcích:

- Cena do 60.000 Kč.
- Najezdím tak max. 5.000 km/rok a spíš kratší trasy po městě a 1 - 2x do roka delší trasa.
- Měl jsem Peugeota 405 1,9 D sedan, tak mě to láká ke 406-ce, nebo uvažuji o 307 kombi.
- Mám 193 cm, tak něco, kde se vejdu
- Oproti výkonu preferuji spolehlivost a nízké náklady na případné opravy.
- Jaký motor vzhedem k mým požadavkům u 406-ky a 307-ky doporučíte?

Budu rád za vaše rady a doporučení
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Piatok 15.05.2015 00:47, re:
Dobrý den. Z těchto dvou automobilů Vám doporučuji větší model 406. Pod kapotu doporučuji benzínovou osmnáctistovku nebo dvoulitr. Pokud narazíte na zachovalý exemplář, měl byste být s vozem spokojen. Co se týká slabých stránek Peugeotu 406, patří sem občas svéhlavá multiplexní elektronická síť, nemusíte se naopak obávat koroze (kvůli pozinkované karoserii) ani dostupnosti náhradních dílů.
reagovať
MichalGa
počet príspevkov2
dátum registrácie09.05.2015
Utorok 19.05.2015 08:59, Peugeot 406 1,8 nebo 2,0
Děkuji za odpověď, jen je trochu problém 406-ku v benzínové verzi od roku 2000 (po faceliftu) a dobrém stavu sehnat. Úplně na to nespěchám, tak si počkám
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Utorok 19.05.2015 09:34, RE: Peugeot 406 1,8 nebo 2,0
MichalGa napísal:
Děkuji za odpověď, jen je trochu problém 406-ku v benzínové verzi od roku 2000 (po faceliftu) a dobrém stavu sehnat. Úplně na to nespěchám, tak si počkám


pokud bych spočítal veškeré relevantní náklady (gumy,oleje,filtry,pojistky,amortizace),tak při ceně 60,000.-kč ročním nákladům cca 12 000.-kč na benzín, cca 10 000.-kč na náklady.Tak jsme na cca 82 000.-kč

Což je cca 16,5kč/km.
Mám pocit,že při uvedeném km proběhu a ceně vozidla je již levnější požadované aktivity řešit taxi.
A případné dovolené řešit zapujčkou vozidel (cca 700.-kč/den a výše).

Ale neberte mne jako flame,spíš takové zamyšlení člověka,kterého živí finance a baví auta :)
reagovať
Ma007
počet príspevkov194
dátum registrácie26.11.2013
Utorok 19.05.2015 10:24, RE: Peugeot 406 1,8 nebo 2,0
stréc od piva napísal:
MichalGa napísal:
Děkuji za odpověď, jen je trochu problém 406-ku v benzínové verzi od roku 2000 (po faceliftu) a dobrém stavu sehnat. Úplně na to nespěchám, tak si počkám
pokud bych spočítal veškeré relevantní náklady (gumy,oleje,filtry,pojistky,amortizace),tak při ceně 60,000.-kč ročním nákladům cca 12 000.-kč na benzín, cca 10 000.-kč na náklady.Tak jsme na cca 82 000.-kč Což je cca 16,5kč/km.Mám pocit,že při uvedeném km proběhu a ceně vozidla je již levnější požadované aktivity řešit taxi.A případné dovolené řešit zapujčkou vozidel (cca 700.-kč/den a výše).Ale neberte mne jako flame,spíš takové zamyšlení člověka,kterého živí finance a baví auta :)


Tiež by som sa prikláňal ku strécovi. Na tak malý nájazd je vlastné auto ekonomický nezmysel.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Utorok 19.05.2015 10:32, RE: Peugeot 406 1,8 nebo 2,0
stréc od piva napísal:
MichalGa napísal:
Děkuji za odpověď, jen je trochu problém 406-ku v benzínové verzi od roku 2000 (po faceliftu) a dobrém stavu sehnat. Úplně na to nespěchám, tak si počkám
pokud bych spočítal veškeré relevantní náklady (gumy,oleje,filtry,pojistky,amortizace),tak při ceně 60,000.-kč ročním nákladům cca 12 000.-kč na benzín, cca 10 000.-kč na náklady.Tak jsme na cca 82 000.-kč Což je cca 16,5kč/km.Mám pocit,že při uvedeném km proběhu a ceně vozidla je již levnější požadované aktivity řešit taxi.A případné dovolené řešit zapujčkou vozidel (cca 700.-kč/den a výše).Ale neberte mne jako flame,spíš takové zamyšlení člověka,kterého živí finance a baví auta :)


můžeš to prosím rozpočítat reálněji? obávám se že jsi někde udělal dost velkou chybu. pokud beru průměrnou spotřebu 8 litrů na sto tedy 2.50/km, k tomu propad ceny 10.000,- ročně (počítám životnost ještě šest let) tedy 2,-/km, pojistka 2-4.000,- tedy 0,40-0,80/km, gumy počítám jen zimní do 1.000,- kus a stačí mu na 30.000km, tedy šest let, připočítám i přezutí a geometrii za 1.000,-, celkem 5.000,-, tedy 0.1666 Kč/km. olej s filtry 1.000,- až 1.500,-/dva roky, tedy max. 0.15Kč/km. i kdyby si na rozvody brzdy a případné poruchy nechával 2.-Kč/km tak na tvých údajných 16.50 se nedostane ani omylem. jestli tebe živí finance tak jsi asi jako ten Horáček který potkal svého učitele ze základky a ten mu říká-Horáček, koukám nový Mercedes, krásný oblek, co prosím tě děláš? věnuji se obchodu pane profesore. jak je to možné? ty, takový flákač, nic jsi neuměl, v matice jsi málem propadl... no víte pane profesore, za padesát koupím, za pět set prodám, mě těch 10% výdělku stačí....
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Utorok 19.05.2015 10:43, RE: Peugeot 406 1,8 nebo 2,0
tomaskrtek napísal:
stréc od piva napísal:
MichalGa napísal:
Děkuji za odpověď, jen je trochu problém 406-ku v benzínové verzi od roku 2000 (po faceliftu) a dobrém stavu sehnat. Úplně na to nespěchám, tak si počkám
pokud bych spočítal veškeré relevantní náklady (gumy,oleje,filtry,pojistky,amortizace),tak při ceně 60,000.-kč ročním nákladům cca 12 000.-kč na benzín, cca 10 000.-kč na náklady.Tak jsme na cca 82 000.-kč Což je cca 16,5kč/km.Mám pocit,že při uvedeném km proběhu a ceně vozidla je již levnější požadované aktivity řešit taxi.A případné dovolené řešit zapujčkou vozidel (cca 700.-kč/den a výše).Ale neberte mne jako flame,spíš takové zamyšlení člověka,kterého živí finance a baví auta :)
můžeš to prosím rozpočítat reálněji? obávám se že jsi někde udělal dost velkou chybu. pokud beru průměrnou spotřebu 8 litrů na sto tedy 2.50/km, k tomu propad ceny 10.000,- ročně (počítám životnost ještě šest let) tedy 2,-/km, pojistka 2-4.000,- tedy 0,40-0,80/km, gumy počítám jen zimní do 1.000,- kus a stačí mu na 30.000km, tedy šest let, připočítám i přezutí a geometrii za 1.000,-, celkem 5.000,-, tedy 0.1666 Kč/km. olej s filtry 1.000,- až 1.500,-/dva roky, tedy max. 0.15Kč/km. i kdyby si na rozvody brzdy a případné poruchy nechával 2.-Kč/km tak na tvých údajných 16.50 se nedostane ani omylem. jestli tebe živí finance tak jsi asi jako ten Horáček který potkal svého učitele ze základky a ten mu říká-Horáček, koukám nový Mercedes, krásný oblek, co prosím tě děláš? věnuji se obchodu pane profesore. jak je to možné? ty, takový flákač, nic jsi neuměl, v matice jsi málem propadl... no víte pane profesore, za padesát koupím, za pět set prodám, mě těch 10% výdělku stačí....


Díky za upozornění,samozřejmě,že ten výpočet byl jen hrubý nástřel bez dlouhodobého hlediska.Pokud bych tam zohlednil horizont cca 6-10 let tak samozřejmě ta křivka kč/km by šla pomalu a jistě dolu,přesně jak jsi tu udělal tu hlubší analýzu.
Na druhou stranu vozidlo bude pomalu stárnout,takže se opět mohou vyskytnout další výdaje spojené s opravami,které opět tu cenu pošlou nahoru.Samozřejmě je nutné započítat i zvýšení ceny povinného ručení (a to i v případě,že tazatel nezpůsobí žádnou nehodu), letos plošně dochází k cca 5-10% růstu.
Takže ano,pokud vozidlo nebude mít havárii,nebude mít poruchu,a tazatel jej udrží při životě cca 6 roků,tak pak ano je to výhodnější.Ale opět nesmíme zapomenout,že rovina mít znamená nemít jen požitek ale i povinnost.Kdežto varianta pronájmu + taxi je pouze služba....
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Utorok 19.05.2015 22:39, RE: Peugeot 406 1,8 nebo 2,0
tomaskrtek napísal:
stréc od piva napísal:
MichalGa napísal:
Děkuji za odpověď, jen je trochu problém 406-ku v benzínové verzi od roku 2000 (po faceliftu) a dobrém stavu sehnat. Úplně na to nespěchám, tak si počkám
pokud bych spočítal veškeré relevantní náklady (gumy,oleje,filtry,pojistky,amortizace),tak při ceně 60,000.-kč ročním nákladům cca 12 000.-kč na benzín, cca 10 000.-kč na náklady.Tak jsme na cca 82 000.-kč Což je cca 16,5kč/km.Mám pocit,že při uvedeném km proběhu a ceně vozidla je již levnější požadované aktivity řešit taxi.A případné dovolené řešit zapujčkou vozidel (cca 700.-kč/den a výše).Ale neberte mne jako flame,spíš takové zamyšlení člověka,kterého živí finance a baví auta :)
můžeš to prosím rozpočítat reálněji? obávám se že jsi někde udělal dost velkou chybu. pokud beru průměrnou spotřebu 8 litrů na sto tedy 2.50/km, k tomu propad ceny 10.000,- ročně (počítám životnost ještě šest let) tedy 2,-/km, pojistka 2-4.000,- tedy 0,40-0,80/km, gumy počítám jen zimní do 1.000,- kus a stačí mu na 30.000km, tedy šest let, připočítám i přezutí a geometrii za 1.000,-, celkem 5.000,-, tedy 0.1666 Kč/km. olej s filtry 1.000,- až 1.500,-/dva roky, tedy max. 0.15Kč/km. i kdyby si na rozvody brzdy a případné poruchy nechával 2.-Kč/km tak na tvých údajných 16.50 se nedostane ani omylem. jestli tebe živí finance tak jsi asi jako ten Horáček který potkal svého učitele ze základky a ten mu říká-Horáček, koukám nový Mercedes, krásný oblek, co prosím tě děláš? věnuji se obchodu pane profesore. jak je to možné? ty, takový flákač, nic jsi neuměl, v matice jsi málem propadl... no víte pane profesore, za padesát koupím, za pět set prodám, mě těch 10% výdělku stačí....


Dobry vtipek
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.