0
späť
 

diskuze k tématu: RADY ke koupi vozu

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
normen21
počet príspevkov4
dátum registrácie07.10.2013
Pondelok 07.10.2013 22:14, RADY ke koupi vozu
Dobrý večer,mužete mi někdo napsat své rady a tipy ohledně vozu peugeot 308sw?na co se zaměřit při koupi a jestli je to vuz spolehlivý?Nebo by jste mi doporučily nějaký jiný?cena cca 170000kčděkuji
reagovať
Rover623
počet príspevkov96
dátum registrácie14.04.2009
Utorok 08.10.2013 23:30, 307
Doporučovat nic asi nebudu, ale na co se zaměřit u 307, hlavně na elektriku. Doporučuji vše pečlivě vyzkoušet, dále se zaměřit na možná poškození v oblasti předku (blatníky, maska), zde totiž vede hlavní svazek kabelů, který se i při menších nehodách snadno poškodí a elektrika potom blbne jako šílená (hlavně v zimě a když prší), důvod je jednoduchý, většinou to totiž nikdo pořádně neopraví.

I tak si ovšem elektrika u 307 žije vlastním životem, nezávisle na potřebách majitele. Co se týče motorů, tak benzíny pro tohle auto nestály za nic, u dieselů zase hrozí riziko nákladné opravy, ani ne tak kvůli motoru jako spíš kvůli mizerné naftě která se u nás prodává.

Poslední problém je SW, pokud majitel kašlal na update jednotky v servisu, můžete narazit na kusy které jsou vlastně po klinické smrti. První verze SW totiž obsahovaly dost chyb, což kromě obvyklých problémů se sklápěním zrcátek nebo vypínáním světel, způsobovalo i problémy některým motorům.

Nakonec bych se asi zaměřil na to co trápí skoro všechny Peugeoty, pokud předchozí majitel zatěžoval často auto na zadní nápravě, mají tato auta tendenci sedat na zadek (je to vidět, kola zalézají do podběhů), zvlášť palčivé je to u kombi (jako je právě 307SW). Oprava může být drahá, pokud už je to opravdu hodně rozbité.

Osobně bych i 307SW doporučil, ale až z posledních roků výroby, kdy byla většina problémů odstraněna.
reagovať
Roman AX
počet príspevkov134
dátum registrácie09.12.2011
Streda 09.10.2013 08:42, RE: 307
Rover623 napísal:
Doporučovat nic asi nebudu, ale na co se zaměřit u 307, hlavně na elektriku. Doporučuji vše pečlivě vyzkoušet, dále se zaměřit na možná poškození v oblasti předku (blatníky, maska), zde totiž vede hlavní svazek kabelů, který se i při menších nehodách snadno poškodí a elektrika potom blbne jako šílená (hlavně v zimě a když prší), důvod je jednoduchý, většinou to totiž nikdo pořádně neopraví.I tak si ovšem elektrika u 307 žije vlastním životem, nezávisle na potřebách majitele. Co se týče motorů, tak benzíny pro tohle auto nestály za nic, u dieselů zase hrozí riziko nákladné opravy, ani ne tak kvůli motoru jako spíš kvůli mizerné naftě která se u nás prodává.Poslední problém je SW, pokud majitel kašlal na update jednotky v servisu, můžete narazit na kusy které jsou vlastně po klinické smrti. První verze SW totiž obsahovaly dost chyb, což kromě obvyklých problémů se sklápěním zrcátek nebo vypínáním světel, způsobovalo i problémy některým motorům.Nakonec bych se asi zaměřil na to co trápí skoro všechny Peugeoty, pokud předchozí majitel zatěžoval často auto na zadní nápravě, mají tato auta tendenci sedat na zadek (je to vidět, kola zalézají do podběhů), zvlášť palčivé je to u kombi (jako je právě 307SW). Oprava může být drahá, pokud už je to opravdu hodně rozbité.Osobně bych i 307SW doporučil, ale až z posledních roků výroby, kdy byla většina problémů odstraněna.



Tak nevím , tazatel se ptá na 308. Pokud se však chce něco dozvědět, tak doporučuji Peugeot fórum.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 07.11.2013 09:52, re:
Dobrý den. Peugeot 308 je povedené auto, má ale své vrtochy, zejména benzínové motory VTi ze spolupráce Peugeotu a BMW občas trápí docela vážné závady. Pokud jezdíte více, doporučil bych Vám dieselovou šestnáctistovku HDi, konkrétně její nejslabší variantu se 66 kW výkonu. Jedná se o jeden z nejlepších dieselů ve své objemové třídě, a to jak spotřebou, tak spolehlivostí. Navíc ve verzi Euro 4 nemá filtr pevných částic.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.