0
späť
 

diskuze k tématu: Kombík do 80 tis.

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.11.2013 18:51, Kombík do 80 tis.
Dobrý den,
Jsem majitelem Fiatu Punto JTD 66Kw . Potřebuji ho však vyměnit za něco většího. Co jsem tak koukal docela se mi zamlouvají kombíky Ford Focus od r.v. 2004 2.0TDCi 100Kw, nebo Peugeot 307SW Hdi 100Kw, nebo Opel Astra 1.9 CDTI 110Kw. Můžete mi poradit, které z těhto aut by mohlo být dostatečně svižné a spolehlivé.
Děkuji Kůča
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Pondelok 18.11.2013 08:55, zůstat u Fiatu
Co zůstat u fiatu a poohlídnout se po Cromě JTD nebo Stilu combi JTD
reagovať
Kůča
počet príspevkov3
dátum registrácie18.11.2013
Pondelok 18.11.2013 16:20, Fiat po Fiatu
No s Puntem jsem sice dost spokojený, ale obávám se jízdních vlastností Stila a Cromy. Navím i když pominu horší vlastnosti tak je problém nějaké slušné sehnat Jinak Fiat mám rád, ale všichni strašně chválí jízdu ve Focusu a Cromu přirovnávají k jízdě v plachetnici. Toho se trochu bojím, ačkoliv nechci auto na závodění tek bych rád aby umělo zatočit když zakroutím volantem Co vy na to jsou Stilo a Croma opravdu tak špatné na silnici?
Dík za rady Kůča
reagovať
xtrox
počet príspevkov233
dátum registrácie01.11.2012
Utorok 19.11.2013 11:26, Stilo a spol
Oproti Focusu jsou špatné na silnici všechny zbývající, oproti Puntu bude Stilo při nejhorším stejné.

Co se týká požadovaného výkonu...nebudete-li tahat přívěs, šel bych do slabších motorů u všech zmiňovaných aut
reagovať
Kůča
počet príspevkov3
dátum registrácie18.11.2013
Utorok 19.11.2013 20:31, Bojím se slabších
Máte pravdu o jízdní vlastnosti vlastně stejně jde až na konec, protože na okreskách to auto stráví minimum času. Co se týče slabších motorů tak se bojím oproti puntu velké váhy těch kombajnů. V Puntu jsem na dálnici zcela v pohodě ve třech lidech držel 130kmh na půl plynu a pokud jsem potřeboval rychle předjet pár kamionů do kopce, když se za mnou hnalo něco rychlého dokázal Punťa z těch 130 do 160 ve třech lidech zrychlit zcela bez problémů. Navíc jediné co mne štvalo na jízdě v Puntu byla absence šestirychlostní převodovky. Ta mne na těch mnou udávaných motorizacích láká hodně, neboť to auto stráví hodně procent času na dálnici a tam se šestka hodí ne? A navíc když počítám poměr výkon hmotnost u slabší motorizace vychází že bych si pohoršil, což bych nerad. Nejsem sice závodník, ale jsem radši když mám rezervu ve výkonu a nemusím drtit motor na doraz.
Dík Kůča
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Utorok 19.11.2013 21:54, stilo
Toho Stila bych se nebál. Taky jsem to před časem řešil s podobným rozpočtem. Mám oktavii I 1.9 tdi a potřeboval jsem druhého kombíka cca do 100 tis. včetně prvotního servisu. O I , kterou mám, tak tam se mění pouze oleje a spotřebák a tak jsem chtěl ještě jednu, ale není ji už možné sehnat v této motorizaci v dobrém stavu. A tak zvítězil ital. původně jsem zamýšlel cromu ale to už bylo zase finančně jinde. Měl jsem taky strach z jízdních vlastností u stila, ale byl to pro mě v dané době vůz za rozumné peníze a dal se sehnat v rozumném stavu. Podařilo se mi koupit stilo 85 kW JTD se 110 tis najetými, dovoz itálie. Auto mělo plnou historii. Motor běžel jak hodinky a po projetí a prohlídnutí jsem do něj šel. Výhodou je, že v této motorizaci nemá ještě filtr pevných částic, takže nezlobí :) Jízdní vlastnosti jsou odlišné od octavie, řízení je pravda trochu přeposilované, ale dá se na to zvyknout, není to žádná tragedie. 6 ti kvalt asi do 80 neseženeš, ale 5 tikvalt je docela v pohodě. Na dálnici při tachometrových 140 to bere cca 5.8 a 6ka mi vůbec nechybí a to jsem s tím na dálnici docela často. Vůbec to není špatné auto a dá se sehnat za rozumné peníze.
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Streda 20.11.2013 09:40, RE: Bojím se slabších
Kůča napísal:
Máte pravdu o jízdní vlastnosti vlastně stejně jde až na konec, protože na okreskách to auto stráví minimum času. Co se týče slabších motorů tak se bojím oproti puntu velké váhy těch kombajnů. V Puntu jsem na dálnici zcela v pohodě ve třech lidech držel 130kmh na půl plynu a pokud jsem potřeboval rychle předjet pár kamionů do kopce, když se za mnou hnalo něco rychlého dokázal Punťa z těch 130 do 160 ve třech lidech zrychlit zcela bez problémů. Navíc jediné co mne štvalo na jízdě v Puntu byla absence šestirychlostní převodovky. Ta mne na těch mnou udávaných motorizacích láká hodně, neboť to auto stráví hodně procent času na dálnici a tam se šestka hodí ne? A navíc když počítám poměr výkon hmotnost u slabší motorizace vychází že bych si pohoršil, což bych nerad. Nejsem sice závodník, ale jsem radši když mám rezervu ve výkonu a nemusím drtit motor na doraz.Dík Kůča



Jízdních vlastností u stila bych se nebál, jel jsem s ním a nepřipadá mi, že by byly špatné. s Cromou zkušenosti nemám, ale myslím že bude taky ok, jinak uváděný focus mi jízdníma vlastnotma nepřipadá moc dobrý a najezdil jsem s Focusem 1 i 2 gen dost.
reagovať
Kůča
počet príspevkov3
dátum registrácie18.11.2013
Streda 20.11.2013 20:44, Diky moc
Všem děkuji za doporučení. Nakonec asi budu tedy koukat po Stillu, neboť za těh pár chechtáků je to asi nejlepší volba a aspoň zbyde na počáteční servis. Holt teď musim koukat po co nejlepším kuse , ale to už se poddá
Kůča
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Štvrtok 21.11.2013 10:45, RE: Diky moc
Kůča napísal:
Všem děkuji za doporučení. Nakonec asi budu tedy koukat po Stillu, neboť za těh pár chechtáků je to asi nejlepší volba a aspoň zbyde na počáteční servis. Holt teď musim koukat po co nejlepším kuse , ale to už se poddá Kůča


JJ, je jich relativně dost dovezených s Itálie. Chce to jen jedno a to dobře vybrat. Já nehleděl třeba na to, že auto mělo horší tlumiče a nefungoval zadní stěrač a mělo pár škrábanečků, spíš jsem potřeboval, aby byla elektrika v poho a motorově to bylo taky bezchyby, ostatní vyměníš. Měl jsem to ještě v bazaru na zvedáku a prolezl jsem to docela dokonale . Stejně jsem dělal velký servis cca za 20 tis a auto stálo 75, clekem tedy 95, ale mám klid a musím to zaklepat. Auto už má kolem 30 se mnou najetého a měnil jsem akorát žárovku ve světle. A člověk si tak na toho Itala zvykl, že už se mi občas ani v oktávce jezdit nechce, ale te´d v zimě ji využívám víc, protože má bufík
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.06.2014 17:45, re:
Dobrý den, s ohledem na požadavek na svižné svezení volte Opel Astra s motorem 1.9 CDTi. S poměrně lehkou Astrou motor nemám moc práce a potrápí i silnější vozy. Motor je také poměrně spolehlivý, pouze u něj občas dochází k zaseknutí tzv. swirl klapek v sacím potrubí. Nejedná se ale o nijak vážnou závadu a lze ji vyřešit.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.