0
späť
 

diskuze k tématu: opel astra G16V 1.6 ,r.v.98

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.11.2013 23:17, opel astra G16V 1.6 ,r.v.98
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat. Mám problém s topením,moc to netopí. Během jízdy tak na 60% a při volnoběhu 30%. Jen tak vlažný vzduch. Jinak jsem zjistil,že si mi ztrácí voda z chladiče. s tím,že když mám 1cm pod ryskou a doleju,nekdy se stane že chybějící voda při nasl. kontrole doteče,tzn. mám 1cm navíc,ale i tak pozvolna se mi zdá,že se někam ztrácí. Víčko nemám uplně dotažené,nebo když je tak se ztratí určitě i vetší množství. Děkuji za odpověď. Jan
reagovať
nahlásit
Michal 22
počet príspevkov51
dátum registrácie09.10.2008
Streda 20.11.2013 17:35, Těsnění pod hlavou
Tipoval bych to na těsnění pod hlavou, kdy výfukové plyny pronikají do chladící kapaliny a zavzdušňují chladící okruh.
reagovať
nahlásit
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Štvrtok 21.11.2013 09:07, Kontrola chladícího a topného systému
Opely s tím mívají problémy. Od kamarádů a známých, co tyto starší Opely měli (mají), se s podobnými závadami setkali snad všichni. Často byl problém s termostaty, teplotními čidly, poškozeným zoxidovaným chladičem, těsněním pod hlavou a vodní pumpou, která často tekla už těsně před výměnou rozvodů a je třeba ji s nimi měnit, ať si výrobce tvrdí co chce. To ale platí i pro jiné značky... Co už ví málokdo, zkušení mechanici doporučují spolu s rozvody měnit i termostat, který je v pěkně blbém místě a musí jít rozvody dolů (konkrétně 1,6, 1,8). Nejsem odborník na Opely, ale mělo by se to týkat právě motorů 1,6 16V a 1,8 16V.

Každopádně bych začal důkladnou vizuální kontrolou chladícího systému a zjistil, jestli není v chladící kapalině olej. A až pak opravoval a měnil.
reagovať
nahlásit
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 21.11.2013 10:10, Oprava motoru
Jako vyučený automechanik bych to taky viděl na těsnění pod hlavou. Takže si nachystej peníze na těsnění pod hlavu, srovnání hlavy, termostat, 4L chladičky a rovnou i na rozvody s vodní pumpou :) a snad to bude ono :) A nemůže být třeba ještě vložka topení v prdeli? :D Já měnil na Golfu III vložku, protože to týpkovi netopilo ale motor měl cajk :D
reagovať
nahlásit
free78
počet príspevkov300
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 21.11.2013 13:51, RE: Oprava motoru
matys000 napísal:
Jako vyučený automechanik bych to taky viděl na těsnění pod hlavou. Takže si nachystej peníze na těsnění pod hlavu, srovnání hlavy, termostat, 4L chladičky a rovnou i na rozvody s vodní pumpou :) a snad to bude ono :) A nemůže být třeba ještě vložka topení v prdeli? :D Já měnil na Golfu III vložku, protože to týpkovi netopilo ale motor měl cajk :D


Taky jsem zažil případ, kdy auto (Fiat Punto) blbě topilo a ztrácela se chladící kapalina. Pod autem flek nebyl, olej vypadal OK.
Nakonec se zjistilo, že to teče dovnitř do kabiny z topení.
reagovať
nahlásit
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.06.2014 17:38, re:
Dobrý den. To, že Vám auto netopí, a zároveň se Vám ztrácí voda z chladícího okruhu spolu nejspíše souvisí. Pravděpodobně je vadné těsnění pod hlavou, proto se chladící okruh tlakuje a při následné kontrole jakoby kapalina doteče. Snížená účinnost topení může být zapříčiněna neprůchodným radiátorem topení, nedostatečným výkonem vodní pumpy nebo vadným termostatem (motor se nedostane na provozní teplotu).
reagovať
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.