0
späť
 

diskuze k tématu: Auto pro 5ti člennou rodinu a přívěsem na koně

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.03.2015 06:37, Auto pro 5ti člennou rodinu a přívěsem na koně
Dobrý den, zvažujeme koupi vozu pro 5ti člennou rodinu, psa, s možností připojit vozik na koně. Samozřejmě hledáme ojetinu. Koukal jsem na Mercedes Vito, VW Transporter, Ford Transit nebo KIA Carnival, ale všude je něco pro i proti. Máte nějakou radu? Děkuji, M.T.

reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 24.03.2015 22:20, RE:
Dobrý den. Pro Vaše účely bude dobrou volbou Vokswagen Transporter, Ford Transit, případně nějaké větší SUV, například Kia Sorento.
reagovať
Ne321
počet príspevkov196
dátum registrácie02.07.2013
Streda 25.03.2015 11:35, Dodavku spise ne
Peclive bych zvazil koupi dodavky a zustal radeji u osobaku pokud to jen trochu pujde. Problem dodavek je, ze jsou to auta konstruovana pro prevoz cementu pripadne ukrajinskych lopat mezi stavbami a z toho plynou zasadni nedostatky vsech techle aut. Jsou to zejmena v porovnani s osobakem zoufale jizdni vlastnosti, katastrofalni pasivni bezpecnost a mizerna dynamika. Dodavka muze byt nalestena, vybavena, stat mega a pul, ale stale je to jenom dodavka.
Zvazil bych tedy MPV, SUV, pripadne vetsi kombik za predpokladu, ze deti jsou jeste male. Pokud mate standardni prives pro dva kone, tak oficialne potrebujete dvoutunove tazne, coz ma relativne malo aut, ale najdou se. Neoficialne pokud vozite jen jednoho kone staci 1600 kg tazne coz ma dneska vetsina vetsich aut.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Streda 25.03.2015 11:55, RE: Dodavku spise ne
Ne321 napísal:
Peclive bych zvazil koupi dodavky a zustal radeji u osobaku pokud to jen trochu pujde. Problem dodavek je, ze jsou to auta konstruovana pro prevoz cementu pripadne ukrajinskych lopat mezi stavbami a z toho plynou zasadni nedostatky vsech techle aut. Jsou to zejmena v porovnani s osobakem zoufale jizdni vlastnosti, katastrofalni pasivni bezpecnost a mizerna dynamika. Dodavka muze byt nalestena, vybavena, stat mega a pul, ale stale je to jenom dodavka.Zvazil bych tedy MPV, SUV, pripadne vetsi kombik za predpokladu, ze deti jsou jeste male. Pokud mate standardni prives pro dva kone, tak oficialne potrebujete dvoutunove tazne, coz ma relativne malo aut, ale najdou se. Neoficialne pokud vozite jen jednoho kone staci 1600 kg tazne coz ma dneska vetsina vetsich aut.


Mám multivan a nazvat jeho jízdní vlastnosti jako zoufalé je dost odvážné. Pravda je že je to asi jediná vyjímka a to hlavně díky tomu že i když vypadá jako transporter je to naprosto jiné auto, včetně jiného podvozku. Samozřejmě porovnávám s MPV a ne se sportákem.
Komfort cestování je na úrovni vyšší střední třídy, včetně dynamiky.

Ale na koně by bylo určitě lepší suv, už proto kam všude bude třeba zajet.


reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov1
dátum registrácie13.03.2016
Nedela 13.03.2016 20:50, Carnival 2.9 crdi at 136 kw rv 2006
Zdravím. Vlastním Carnival 2.9 136 kw AT.
Výhody: tazne 2000 kg, 7 míst, vyndavaci sedačky = proměna v dodavku, svižné a pohodlné cestování po dálnicích, celková mechanická a elektronická odolnost = žádné filtry a stopstarty a pod. Opravdu nízká pořizovací cena, nikdo je nekrade a neztaci km.
Nevýhody:spotřeba s at 10-12 l/100 km. Dražší pneumatiky, velká hmotnost vozu, mírně dražší díly.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Nedela 13.03.2016 23:14, RE: Carnival 2.9 crdi at 136 kw rv 2006
nepřihlášený uživatel napísal:
Zdravím. Vlastním Carnival 2.9 136 kw AT. Výhody: tazne 2000 kg, 7 míst, vyndavaci sedačky = proměna v dodavku, svižné a pohodlné cestování po dálnicích, celková mechanická a elektronická odolnost = žádné filtry a stopstarty a pod. Opravdu nízká pořizovací cena, nikdo je nekrade a neztaci km. Nevýhody:spotřeba s at 10-12 l/100 km. Dražší pneumatiky, velká hmotnost vozu, mírně dražší díly.


Motor 2.9crd od Kia je prakticky stejný průser jako V6 3,0 od Isuzu. Neni otázka jestli ale spíš kdy. Proto ty směšné ceny jinak hezkého auta.
Sám znám holku z Bratislavy která se nechala nízkou cenou zlákat a potom ji auto stálo dvojnásobejk na opravách motoru.
reagovať
kristian2
počet príspevkov273
dátum registrácie31.03.2015
Pondelok 14.03.2016 12:58, k
Jak tu píšete na každém autě je něco.Předpokládám že naložit pěti členou rodinu i se psem a koněm´= slušný zavazadloví prostor takže ato tipu transit bude ideální i když na úkor jistého komfortu pro tahání 2 t přívěsu je určitě vhodnější zadní pohon kol .Transity mají malé kola to znamená levnější pneumatika třeba proti vitu
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Pondelok 14.03.2016 14:13, RE: k
kristian2 napísal:
Jak tu píšete na každém autě je něco.Předpokládám že naložit pěti členou rodinu i se psem a koněm´= slušný zavazadloví prostor takže ato tipu transit bude ideální i když na úkor jistého komfortu pro tahání 2 t přívěsu je určitě vhodnější zadní pohon kol .Transity mají malé kola to znamená levnější pneumatika třeba proti vitu


Ty bys jim koně nacpal do kufru jo? Dobrý

reagovať
David80
počet príspevkov3
dátum registrácie14.03.2016
Pondelok 14.03.2016 18:49, rada
Zdravím, já bych doporučil něco od VW buď to Transportera nebo Cadynu. Ty poslední Cadyny nevypadají zas tak špatně si myslím:). A nebo třeba Forda Transita.

Jako jinak velká rodina, si také vyžádá hodně velkou spotřebu:))
reagovať
jirig
počet príspevkov29
dátum registrácie30.08.2014
Utorok 15.03.2016 17:26, také budu shánět
také do budoucna budu shánět, rád si nechám poradit, ale finančně co nejníže. podmínky stejné jako tazatel jen počet lidí je o jednoho menší a pes je německá doga a koně jezdí 2 a to každý víkend. prozatim máme transita na koně a každý svůj osobák. problém je že transit a jeden osobák příští rok končí, takže s tim budu muset jezdit i do práce, nebo k tomu ještě přikoupit nějakou mikrodoprácovku. rozhlížím se ve vodách espace, grand espace, vito, transporter, galaxy, alhambra, sharan, 806, ulysse, evasion... jestli ropa nebo benzin je skoro asi fuk. okolo roku 2000 spíš asi benzín. je něco ze zmíněných modelů čemu se stoprocentně vyhnout? respektive nějaký motor? u rencka asi obávané dti, dci, a všeobecně všechny V6 a AT.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.