0
späť
 

diskuze k tématu: Mazda MX-5 nebo Honda CRX?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 08:07, MR2
A co takhle Toyota MR2?? To je příémo ideální auto pro zábavu..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 08:44, RE: MR2
anonym napísal:
A co takhle Toyota MR2?? To je příémo ideální auto pro zábavu..
presne tak, rozhodne by tam sedla vic nez Barchetta...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 10:49, RE: MR2
anonym napísal:
presne tak, rozhodne by tam sedla vic nez Barchetta...
No jestli jde tazateli o zábavu tak mu prodám autotráhu já už su na ni velkej . Vyjde ho o hooodně levněji a nikoho nepřejede.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 11:17, Dave
Mel jsem moznost se svezt a ridit MX-5. Musim uznat ze je to proste perfektni auto pro svoje ucely.

Jedinej problem je najit zachovalej kousek za rozumnou cenu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 11:33, Honda CRX
CRX III generace vyrábělo od roku 92 až snad do 99 roku, v roce 97 výrobce provedl úpravu těsnění střechy a od tohoto ročníku už do targy nezatéká. Co se týká motorů, tak základní motor 1.6 s 92 kW má také časování VTEC ale jenom na sacích ventilech jelikož je to SOHC. Motor VTi je úplně jiná pohoná jednotka než předchozí a je to DOHC kde je VTEC na sacích i výfukových ventilech. Oběma motorům stačí olej specifikace 10W-40 s výměnou po 10tis/km. Kdo jezdí často ve vysokých otáčkách tak musí počítat s vyšší spotřebou oleje klidně i půl litru na 1000km.
Jinak větší pila je CRX II generace, která váží o dost míň jako targa. Bohužel je už dost zastaralá a najít hezký kousek je umění a zvlášť VTi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 12:01, RE: Honda CRX
ctverak napísal:
CRX III generace vyrábělo od roku 92 až snad do 99 roku, v roce 97 výrobce provedl úpravu těsnění střechy a od tohoto ročníku už do targy nezatéká. Co se týká motorů, tak základní motor 1.6 s 92 kW má také časování VTEC ale jenom na sacích ventilech jelikož je to SOHC. Motor VTi je úplně jiná pohoná jednotka než předchozí a je to DOHC kde je VTEC na sacích i výfukových ventilech. Oběma motorům stačí olej specifikace 10W-40 s výměnou po 10tis/km. Kdo jezdí často ve vysokých otáčkách tak musí počí...
CRX III. Existuje este vo verzi Mugen Power.... Je to chip priamo od vyrobcu.... a 1.6 DOHC VTEC ma 132kw V Nemecku urcite najdete vela peknych kuskov.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 12:42, RE: MR2
anonym napísal:
A co takhle Toyota MR2?? To je příémo ideální auto pro zábavu..
MR2 Mk. II je ta spravna hracka! Zalezi take na roku vyroby a specifikaci. Mimochodem na rozdil od vsech shora uvedenych je to rucne vyrobene auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 12:42, RE: MR2
anonym napísal:
No jestli jde tazateli o zábavu tak mu prodám autotráhu já už su na ni velkej . Vyjde ho o hooodně levněji a nikoho nepřejede.
člověk není nikdy velký na autodráhu :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 14:23, generalka
Cetl jsem, ze VTi od hondy vydrzi jen 200 000 kilometru do generalky a ta je tak nakladna, ze se nikomu nechce delat a motoro potom driv ci pozdeji odejde.Co je na tom pravdy?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 16:12, RE: generalka
anonym napísal:
Cetl jsem, ze VTi od hondy vydrzi jen 200 000 kilometru do generalky a ta je tak nakladna, ze se nikomu nechce delat a motoro potom driv ci pozdeji odejde.Co je na tom pravdy?
To není úplně pravda, ten motor (VTi) při slušném zacházení a pravidelné výměně oleje vydrží i hodně přes 300 000 km. A i když je už zralý na generálku, tak se dá udělat generálka do 20 tis kč.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 16:19, RE: Honda CRX
anonym napísal:
CRX III. Existuje este vo verzi Mugen Power.... Je to chip priamo od vyrobcu.... a 1.6 DOHC VTEC ma 132kw V Nemecku urcite najdete vela peknych kuskov.
Mugen jistě dělal i čip na motor o kterém je řeč, mimochodem má kódové označení B16A2, ale v samotném Japonsku byla pro japonský trh k dostání i verze Civiců Type-R s motorem pod označením B16B, který měl 135kW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 16:48, EkoBarcheta
Zajímalo by mě, jak může více méně stejný motor lepší emise, když má o 1l paliva na 100 km vyšší spotřebu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 17:34, MGF
anonym napísal:
Zajímalo by mě, jak může více méně stejný motor lepší emise, když má o 1l paliva na 100 km vyšší spotřebu?
A co MGF? Prave pred tydnem sem poridil r.2001 1.8 VVC se 150PS v super stavu, malo najeto v plne vybave vc. klima a kuze za 200tis. vc hartopu, pohon zadni a motor za sedadly naprosto zabavne vozitko :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.11.2007 22:27, SL
MGF je docela oříšek na servisování, ale jinak je to slušná konkurence.

Barchetta hydroštely má, vím to jistě, protože jsem je nedávno vlastnoručně měnil:) JTD zvuk má většinou na svědomí špatný olej. Když nepomůže výměna, není nutné měnit celý variátor (okolo 5.000 jen za díl), ale stačí pružina uvnitř, která stojí sotva dvacetinu. Problém je spíš najít servis, který to udělá když si na to člověk netroufá sám. Samozřejmě je při tom nutné shodit rozvody, do čehož se chce málokomu...

Kdybych se rozhodoval já, vzal bych všema deseti MR2. Jen bude problém najít nějakou málo bouranou (nebouranou snad jen vykoupit z muzea v Toyotě) v dobrém stavu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.11.2007 15:29, RE: SL
anonym napísal:
MGF je docela oříšek na servisování, ale jinak je to slušná konkurence.

Barchetta hydroštely má, vím to jistě, protože jsem je nedávno vlastnoručně měnil:) JTD zvuk má většinou na svědomí špatný olej. Když nepomůže výměna, není nutné měnit celý variátor (okolo 5.000 jen za díl), ale stačí pružina uvnitř, která stojí sotva dvacetinu. Problém je spíš najít servis, který to udělá když si na to člověk netroufá sám. Samozřejmě je při tom nutné shodit rozvody, do čehož se chce málokomu...

Kdybych se...
O MR2 jsem taky uvažoval, ale prakticky nejde najít kousek, který je vpořádku a navíc - kolik se toho řeklo o MX-5 a kolik o MR2? MX-5 byla vždy tak trochu moje srdeční záležitost, stejně jako všechny rychlejší mazdy. Dále je tady interiér a třeba i tak nepodstatné věci, jako kufr... ;o) Vybral jsem MX-5, koupil krásně zachovalou limitovanou edici 10th Anniversary Edition z německa s motorem 1.8 a jsem nadmíru spokojen!

Mockrát děkuji za radu (rady... ;o)),


Petr B.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.