0
späť
 

diskuze k tématu: Lexus IS - jaký motor zvolit?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
Zdeny60
počet príspevkov1232
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 15.04.2016 06:10, Jaký motor?
Značku Infinity neznám. Já mám sice doma Infiniti G37 s pohonem 4x4 a motor 3,7 bych s klidem doporučil, i když není nejúspornější. Ale to není žádný velkoobjemový benzínový motor. pro ladší ročníky by například kupé G37 s pohnem jen zadní nápravy mohla být slušná volba. K Lexusu IS: o teno vůz jsem se intenzivně zajímal práve v období kdy jsem chtěl změnit značku a po Subaru koupit něco jiného. projel jsem Lexus IS250 a GS300. O dýzlu jsem ale jen četl a to v řadě diskuzí. Všechny do jedné se shodují na tom, že dýzl v IS220 je to nejhorší, co lze z motorizace zvolit. je to motor D-CAT od Toyoty, který vyniká silnou vůlí po zakarbonování, díky vše možné snaze výrobce udržet emise na přijatelné úrovni. Ani jízdním projevem moc nendchne, protože trpí údajně na silný turbo efekt. Chce to zadat do googlu a pročíst si o tom vše dostupné. Jinka jako ojetý dýzl, protože nebude nejmadší, bude spadat do rizikové kategorie díky zejména problémům s karbonem, ale EGR a ani ostatní věci není radno podcnit. Paradoxně, ač jde o stejný agregát, jako např. v Avensisu, servisy Toyota se k lexusu někdy staví zády.
K motoru IS2520? s tím mám osobní zkušenost a mít volbu IS220 či IS250, neváhám ani vteřinu a volím IS250. Vysoce kultivovaný motor s absolutně klidným chodem, že na křižovatce má člověk nutkání jej startovat, protože se domnívá, že motor stojí, prostý jakýchkoliv vibrací. 153kW je tak akorát na svižné ježdění, motor má rád otáčky, Ač automat, tak jezdit se dá v pohodě kolem 8,5/100. Auto je malé, ale útulné a za jízdy poskytuje opravdu vysoký jízdní komfort a pocit, že jede člověk přeci jen v jiné lize, než je okolo jedoucí garnitura, skládající se zejména z Oktávií a Mon deí. Lexus IS250 je jako celek vynikající auto s přesným řízením, výtečnými brzdami, špičkovým zpracováním, ale sportovní zážitky nečekejte. Pokud najdete verzi IS250 F sport, tak ta má 18´´ kola a nějaké optipakety. Je tvrdší a drncavější, ale charakter auta jako celku je stejný. K servisu - díly na Lexus nejsou levné, ale naštěstí například rozvody vás nebudou trápit, olej obvykle nežerou, brzdy se dají sehnat od druhoivýrovců za dobré peníze. Co je drahé, je výfuk- pokud si pamatuji dobře, tak zadní díly asi 30tCZK. Ale allegro.pl to vyřeší taky. Vybíral bych verzi s navigací, která má obvykle paměti sedaček a šíbr a vyhřívané a odvětrávané sedáky. U motoru si poslechnětě, zdali nadměrně netikají vstřikovače. Nějaké cvakání je tam vždy, ale nesmí to být jako starý nenamazaný šicí stroj Lučník
reagovať
eftik
počet príspevkov21
dátum registrácie26.02.2009
Piatok 15.04.2016 08:35, is 250
Cca. 4 roky zpět se u příbuzných tento vůz objevil-na tachometru 190tis., slouží do dnes, najeto kolem 270tis. Po koupi proběhl klasický servis s výměnou všech olejových náplní, kapalin, filtrů a svíček. Servis byl proveden v malém autorizáku na Toyotu za cca 5000kč. Olej mazací byl dodán vlastní, stejně tak svíčky, kde si za jednu origo s nápisem Lexus na krabiččce účtovali snad 1200Kč. Ebay se postaral a za 10 dnů byly doma origo svíce kus cca 270Kč. Pak ještě do specializovaného servisu na automaty kolem Vyškova, název si nevzpomenu, kde objednali olej a filtr do automatu plus snad těsnění vany..a provedli 1x proplach a výměnu za náplň novou. Olej z převodovky byl jako nový, nezjištěno žádné opotřebení,žádné cizí předměty. Tehdy pronesli ještě něco o tom, že z automatu v této kondici do budoucna strach mít vůbec nemusí,a i kdyby se totalně podělal, dali by ho do 30tis. zpátky do kupy. Opakovaně voláno ještě do různých Lexus servisů, včetně Slovenska, všude potvrzeno, že náplň se nemění a je doživotní:)
Auto bylo záměrně koupeno pro pohodlné cestování cca 60km do práce s vědomím, že provoz ve městě se konat nebude, nebo úplně minimální.
Asi mě tu sežerete, protože spotřeba je věčné téma a někdy to je jako kdyby stáli kluci vedle sebe v řadě a přeměřovali si pindíky..ale zjištění je toto. Aktuální ukazovaná spotřeba při průjezdu 60km přes obec plynulou jízdou..spotřeba 5,2l, 90km mimo obec 5,6l. Na 20km jízdy v zákonném limitu byla průměrná spotřeba 6,4l. To vše bez rozjezdů a blbnutí. Ve městě je to trošku jinak. Tam je naprosto nereálné dostat se po 12litrů. Spotřeba kolem 13+-. Kombinovaná spotřeba dálnice s plynulou jizdou v rozmezí 100-150km/h je kolem 7,5l. Takže dá se. I pokud využijete občasnou dynamiku motoru, přes 8,5l nepůjdete. Servisák v Toyotě nám při koupi sdělil, že is 250 ale v manuálu vlastní..a zrovna dojel s přítelkyní z Řecka se spotřebou 6,9l i s klimou. Zvolil pohodovou jízdu do 120km/h.
Něco k servisu a poruchám. Auto je náchylnější na čísté a promazané zadní brzdy, olej se mění každých 13000km (5w40 A5B5) a auto už má mírný apetit-dolévá se cca 2litry, převodovkový 60tis., 2x netěsnost na klimě z toho po druhé došlo k zadření klimakompresoru. Cena origo 22tis. Na Allegru repasovaný originál 3500Kč. Při výměně oleje se rozsypalo pouzdro filtru, koupeno origo přes ebay za 800kč z Emirátů, doma byl za 4 dny. Protržená membrána subwooferu, Allegro použitý originál 1200Kč-výměna svépomocí. Odešla jedna lambda, koupen origo díl na ebay z Emirátů za 3500Kč, montáž 200Kč. Nefunkční lambda a která zjištěno aplikací v chytrém telf. a vyčteno obd II bluetooth čtečkou zakoupenou z aukra. 2x prorezlý výfuk v okolí katalyzátoru+ihned vyskočení poruchy motoru tím, jak si asi přisávalo výfukové potrubí vzduch. Tím se rohodila lambda. Řešeno zavařením dírky.
Jinak se snad nic dalšího neřešilo. Vše na podvozku včetně tlumičů je původní. Opět perlička, v 230tis. test tlumičů, stav 93% a poznámka borce..."ty máte měněné,ne?" Když se řeklo že ne, tak se málem vysypal na zem.
Koroze na vozidle a nosných částech vůbec neexistuje.
Někde jsem se dočetl, že místa na zadních sedačkách je skromně. Já bych ani neřekl. Jsou vyložene pro 2 lidi, tři tam nedáte-ani dítě..ale sedačky jsou solidně položeny, takže se nesedí,ale skoro leží -jak v obýváku a to se vším komfortem. Na kolena moc místa není -pokud ve předu sedí vysoký řidič,ale kolena se dají rozčapit od sebe-do stran je místa dost a mně to na komfortu neubralo.
Trošku problém je menší kufr a nemožnost protáhnout delší předměty do prostoru kabiny.
S autem je spokojenost a o prodeji se neuvažuje.







reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov535
dátum registrácie16.11.2012
Piatok 15.04.2016 09:12, RE: is 250
eftik napísal:
Cca. 4 roky zpět se u příbuzných tento vůz objevil-na tachometru 190tis., slouží do dnes, najeto kolem 270tis. Po koupi proběhl klasický servis s výměnou všech olejových náplní, kapalin, filtrů a svíček. Servis byl proveden v malém autorizáku na Toyotu za cca 5000kč. Olej mazací byl dodán vlastní, stejně tak svíčky, kde si za jednu origo s nápisem Lexus na krabiččce účtovali snad 1200Kč. Ebay se postaral a za 10 dnů byly doma origo svíce kus cca 270Kč. Pak ještě do specializovaného servisu na automaty kolem Vyškova, název si nevzpomenu, kde objednali olej a filtr do automatu plus snad těsnění vany..a provedli 1x proplach a výměnu za náplň novou. Olej z převodovky byl jako nový, nezjištěno žádné opotřebení,žádné cizí předměty. Tehdy pronesli ještě něco o tom, že z automatu v této kondici do budoucna strach mít vůbec nemusí,a i kdyby se totalně podělal, dali by ho do 30tis. zpátky do kupy. Opakovaně voláno ještě do různých Lexus servisů, včetně Slovenska, všude potvrzeno, že náplň se nemění a je doživotní:)Auto bylo záměrně koupeno pro pohodlné cestování cca 60km do práce s vědomím, že provoz ve městě se konat nebude, nebo úplně minimální.Asi mě tu sežerete, protože spotřeba je věčné téma a někdy to je jako kdyby stáli kluci vedle sebe v řadě a přeměřovali si pindíky..ale zjištění je toto. Aktuální ukazovaná spotřeba při průjezdu 60km přes obec plynulou jízdou..spotřeba 5,2l, 90km mimo obec 5,6l. Na 20km jízdy v zákonném limitu byla průměrná spotřeba 6,4l. To vše bez rozjezdů a blbnutí. Ve městě je to trošku jinak. Tam je naprosto nereálné dostat se po 12litrů. Spotřeba kolem 13+-. Kombinovaná spotřeba dálnice s plynulou jizdou v rozmezí 100-150km/h je kolem 7,5l. Takže dá se. I pokud využijete občasnou dynamiku motoru, přes 8,5l nepůjdete. Servisák v Toyotě nám při koupi sdělil, že is 250 ale v manuálu vlastní..a zrovna dojel s přítelkyní z Řecka se spotřebou 6,9l i s klimou. Zvolil pohodovou jízdu do 120km/h.Něco k servisu a poruchám. Auto je náchylnější na čísté a promazané zadní brzdy, olej se mění každých 13000km (5w40 A5B5) a auto už má mírný apetit-dolévá se cca 2litry, převodovkový 60tis., 2x netěsnost na klimě z toho po druhé došlo k zadření klimakompresoru. Cena origo 22tis. Na Allegru repasovaný originál 3500Kč. Při výměně oleje se rozsypalo pouzdro filtru, koupeno origo přes ebay za 800kč z Emirátů, doma byl za 4 dny. Protržená membrána subwooferu, Allegro použitý originál 1200Kč-výměna svépomocí. Odešla jedna lambda, koupen origo díl na ebay z Emirátů za 3500Kč, montáž 200Kč. Nefunkční lambda a která zjištěno aplikací v chytrém telf. a vyčteno obd II bluetooth čtečkou zakoupenou z aukra. 2x prorezlý výfuk v okolí katalyzátoru+ihned vyskočení poruchy motoru tím, jak si asi přisávalo výfukové potrubí vzduch. Tím se rohodila lambda. Řešeno zavařením dírky.Jinak se snad nic dalšího neřešilo. Vše na podvozku včetně tlumičů je původní. Opět perlička, v 230tis. test tlumičů, stav 93% a poznámka borce..."ty máte měněné,ne?" Když se řeklo že ne, tak se málem vysypal na zem.Koroze na vozidle a nosných částech vůbec neexistuje.Někde jsem se dočetl, že místa na zadních sedačkách je skromně. Já bych ani neřekl. Jsou vyložene pro 2 lidi, tři tam nedáte-ani dítě..ale sedačky jsou solidně položeny, takže se nesedí,ale skoro leží -jak v obýváku a to se vším komfortem. Na kolena moc místa není -pokud ve předu sedí vysoký řidič,ale kolena se dají rozčapit od sebe-do stran je místa dost a mně to na komfortu neubralo.Trošku problém je menší kufr a nemožnost protáhnout delší předměty do prostoru kabiny. S autem je spokojenost a o prodeji se neuvažuje.


Dobrý den, vložte prosím Vaše zkušenosti s Lexusem do recenze na TipCars: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Přečte si tak o něm mnohem více čtenářů. Děkujeme.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 15.04.2016 14:47, sdf saf asdf sfa
diesel ne, benzín...
další
reagovať
David V
počet príspevkov2054
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 15.04.2016 16:44, RE: sdf saf asdf sfa
Reno napísal:
diesel ne, benzín...další


Taky jsem se musel několikrát podívat, jestli to je opravdu IS250.
Ale to je jasné, to koukal na palubák na aktuální spotřebu při dané rychlosti někde na rovné silnici. To nejsou průměrné hodnoty.

Můj nejlepší výsledek je Brno - Lanškroun 7,2 l/100 km nebo Brno-Dolní Morava-Brno (v rámci stejné jízdy) 7,6 l/100 km. Plynulá jízda s minimem brzdění bez loudání. A to mám vlastně dost podobný motor.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1232
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 15.04.2016 17:05, RE: sdf saf asdf sfa
David V napísal:
Reno napísal:
diesel ne, benzín...další
Taky jsem se musel několikrát podívat, jestli to je opravdu IS250.Ale to je jasné, to koukal na palubák na aktuální spotřebu při dané rychlosti někde na rovné silnici. To nejsou průměrné hodnoty.Můj nejlepší výsledek je Brno - Lanškroun 7,2 l/100 km nebo Brno-Dolní Morava-Brno (v rámci stejné jízdy) 7,6 l/100 km. Plynulá jízda s minimem brzdění bez loudání. A to mám vlastně dost podobný motor.


Jestli srovnáváš svýho stoletýho forda s lexusem, tak to je fakt trochu mimo mísu Ten tvůj by ve stejném režimu a za stejných podmínek žral asi o dost víc.
reagovať
eftik
počet príspevkov21
dátum registrácie26.02.2009
Piatok 15.04.2016 18:45, d
Ano. Schvalne jsem napsal oba extremy, popojizdemi mestem a k tomu trasa s prujezdem ciste obec+mimo obec v rychlostnich limitech..kde spotreba ukazuje na trase prumernych 6,4l. I kdyby to bylo o 0,5l vice-nepresnost pc..tak to je hezke na 6val. Jde jen o to, ze to to auto umi a to je to zajimave. Viz. ta zminena cesta is 250 manual do Recka.
Dlouhodoba merena spotreba, kdy auto se prakticky ve meste vubec nemota, je 7,4litru. Ridic neni vrah ani sebevrah, jezdi tak jak mu to predpisy a hlavne situace na cestach dovoluji. Provoz ve meste by znacil jedine, okamzity narust spotreby nekde pres devet litru prumer.
Zajimave je, ze spotreba se uz skoro vubec nehybe ani s poctem lidi v aute a plynym kufrem a ani kopcovity usek cest ci jizda po dalnici na to nema vliv. To auto jede jak tank.
K prevodovce nemam nejake info,ale je to 6° autom., kde vyssi stupne haze velice rychle a prakticky otacky drzi kolem 1200ot/min-napr. v obci. Kdyz jsem jej jel, tusim ze rychlost kolem 100 znacilo otacky nekde kolem 2200 na 6°. Tam kde k baraku do kopce svym autem jedu na jednicku az dvojku, Lexus si hodil trojku.
Auto je stavene na maxim. komfort..ale kdyz se otacky prehoupnou pres 4000, je to nadherny jadrny navykovy zvuk. Vuz velice slusne tahne v celem spektru otacek..ale na ten vykon to neni uplne strela. Vazi tusim kolem 1700kg..a posledni info od jeho ridice je to, ze ted jel octavii 1,8 tsi a tvrdi,ze pocitove se mu zdalo,ze taha vice. Ale je mozne,ze ten vysoky jizdny komfort Lexusu trosku zabiji ten motokarovy pocit, ktery vnimate v jinych autech.
reagovať
eTeflon
počet príspevkov173
dátum registrácie04.11.2008
Piatok 15.04.2016 21:50, RE: sdf saf asdf sfa
David V napísal:
Reno napísal:
diesel ne, benzín...další
Taky jsem se musel několikrát podívat, jestli to je opravdu IS250.Ale to je jasné, to koukal na palubák na aktuální spotřebu


to Zdeny60: Ahoj, mám dotaz, jak jsi na tom s interiérem? Měl jsem jako služební G37 Convertible, to první světle modré v CZ a kuwa tam tak brutálně vrzalo všechno, že jsem tomu ani nechtěl věřit. Jasně, ta střecha je jedna věc, ale sedačky, pazvuky z palubky

Ano ND byly fakt levnější jak na škodovku, dělali nám servis Infiniti Praha. A ano, spotřeba pod 9,5 ani heverem, běžně těch 12-13L, ale vzhledem k povaze auta OK.

reagovať
David V
počet príspevkov2054
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 15.04.2016 22:57, RE: sdf saf asdf sfa
Zdeny60 napísal:
David V napísal:
Reno napísal:
diesel ne, benzín...další
Taky jsem se musel několikrát podívat, jestli to je opravdu IS250.Ale to je jasné, to koukal na palubák na aktuální spotřebu při dané rychlosti někde na rovné silnici. To nejsou průměrné hodnoty.Můj nejlepší výsledek je Brno - Lanškroun 7,2 l/100 km nebo Brno-Dolní Morava-Brno (v rámci stejné jízdy) 7,6 l/100 km. Plynulá jízda s minimem brzdění bez loudání. A to mám vlastně dost podobný motor.
Jestli srovnáváš svýho stoletýho forda s lexusem, tak to je fakt trochu mimo mísu Ten tvůj by ve stejném režimu a za stejných podmínek žral asi o dost víc.


Jo srovnávám, jako 2 stroje obdobného stáří, jejichž srdcem je zážehový šestiválec stejné konfigurace i objemu.
Já myslel, že se Ti nesmí sáhnout jen na Subaru, a ty máš těch G-bodů víc...
Koukl jsem zběžně na spritmonitor a fakt jsem zásadní rozdíly ve prospěch Lexusu nenašel. Já průměrně jezdím za 8,8 a kdybych vynechal město, tak bych se dostal možná pod 8,5.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1232
dátum registrácie08.09.2009
Sobota 16.04.2016 07:13, IS250 I G37
David:
bod G nech bejt. POkud ti tvůj Ford jezdí vplném obsazení pod 7,5/100, klobouk dolů My máme doma Forda, taky Mondeo, stejnou modelovou řadu, co ty a v ní 1,8i. AS proto taky vím, co ta dokáže. A nesnaž se mi tvrdit, že o polovinu větší motor s 2 válci navíc by jezdil za méně, než ona 1,8. Hahaha.

Ale abychom neplkali, domnívámse, že kdo si koupí V6 s HDM automatem a autem 1650kg těžké, tak na litřík příliš nehledí. To by bylo lepší koupit si např. - nevím s litrovým motorem. Toť můj pohled. kdosi tu npasal reálně dosahovanou spotřebu a ty jis se chytil.

G37: mám MY2011 a najeto 100500km. Jediný problém, dá li se to tak nazvat, je lehce prosezená bočnice u řidičova sedadla. Přici jen sedák je dalo od prahu a při nástupu/výstupu musíš jít tělem přes něj. A to maí, jak jsem koukal, všechny I po cca 60-100tkm.
Jinak k autu jako takovému nemám výhrad. Mně osobně v něm nic nehrká, neklepe, nedrnčí, podovzek je v supr čupr stavu. Olej mi nežer vůbec, ani když jedu ostřeji, ale já s ním teď nejezdím, mám jeje jako 4. auto v rodině Za zimu od výměnu zimních kol jsem najel 450km Proto taky, když jsem potřeboval tuhle vyjet, musel jsem napřed dobít baterii, po měsící byl KO a nenastartoval jsem. Holt jsem teď dost v zahraničí a auto doma stojí a jen se na něj platí. Skoro si říkám, že půjde k někomu jinému a já si nechám jen Subaru a bude.
Co je možní i vlastnost, to nevím, tak xenony svítí dost bídně. To např. Outback je laser proti tomu. ANi výměna Osram night breaker nepřinesla výrazné zlepšení.

Co se týká mé spotřeby, tak jánejsem dost průkazný vzorek, podle kterého by se dalo uszovat na postřebu jakéhokoliv auta. Když mi v Průhonicích tvrdili, že "pane, pod 10 to nejde", jsem si myslel své. Samosebou, že to JDE: ale tohle auto není o dokazování toho, co jd e a co ne. Fakt je, že nejníže jsem se dostal na 8,4. Nyní po zimě a "dobíjeících a aproimazávacích" pojížďkách mám 9,8. Takže pod 10 to určitě jde. Ale nesmí se vjet do města. Holt tak to je. Já s tím byl loni několikrát u zákazníka ve Štětí a od mě (Šumperk) a zpět to je 520km. Tady se dokážu dostat pod 9 v klidu (obvykle 8,8). Ale jedu tak, abych neplati a s vědomím, že si chci vydělat, ne projet tisíce v benzínu. Rozptyl spotřeby je prostě velký, ale to každý, kdo se o takové motory zajímá, ví.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1325
dátum registrácie09.10.2008
Sobota 16.04.2016 09:24, RE: IS250 I G37
Zdeny60 napísal:
David:bod G nech bejt. POkud ti tvůj Ford jezdí vplném obsazení pod 7,5/100, klobouk dolů My máme doma Forda, taky Mondeo, stejnou modelovou řadu, co ty a v ní 1,8i. AS proto taky vím, co ta dokáže. A nesnaž se mi tvrdit, že o polovinu větší motor s 2 válci navíc by jezdil za méně, než ona 1,8. Hahaha.Ale abychom neplkali, domnívámse, že kdo si koupí V6 s HDM automatem a autem 1650kg těžké, tak na litřík příliš nehledí. To by bylo lepší koupit si např. - nevím s litrovým motorem. Toť můj pohled. kdosi tu npasal reálně dosahovanou spotřebu a ty jis se chytil.G37: mám MY2011 a najeto 100500km. Jediný problém, dá li se to tak nazvat, je lehce prosezená bočnice u řidičova sedadla. Přici jen sedák je dalo od prahu a při nástupu/výstupu musíš jít tělem přes něj. A to maí, jak jsem koukal, všechny I po cca 60-100tkm.Jinak k autu jako takovému nemám výhrad. Mně osobně v něm nic nehrká, neklepe, nedrnčí, podovzek je v supr čupr stavu. Olej mi nežer vůbec, ani když jedu ostřeji, ale já s ním teď nejezdím, mám jeje jako 4. auto v rodině Za zimu od výměnu zimních kol jsem najel 450km Proto taky, když jsem potřeboval tuhle vyjet, musel jsem napřed dobít baterii, po měsící byl KO a nenastartoval jsem. Holt jsem teď dost v zahraničí a auto doma stojí a jen se na něj platí. Skoro si říkám, že půjde k někomu jinému a já si nechám jen Subaru a bude.Co je možní i vlastnost, to nevím, tak xenony svítí dost bídně. To např. Outback je laser proti tomu. ANi výměna Osram night breaker nepřinesla výrazné zlepšení.Co se týká mé spotřeby, tak jánejsem dost průkazný vzorek, podle kterého by se dalo uszovat na postřebu jakéhokoliv auta. Když mi v Průhonicích tvrdili, že "pane, pod 10 to nejde", jsem si myslel své. Samosebou, že to JDE: ale tohle auto není o dokazování toho, co jd e a co ne. Fakt je, že nejníže jsem se dostal na 8,4. Nyní po zimě a "dobíjeících a aproimazávacích" pojížďkách mám 9,8. Takže pod 10 to určitě jde. Ale nesmí se vjet do města. Holt tak to je. Já s tím byl loni několikrát u zákazníka ve Štětí a od mě (Šumperk) a zpět to je 520km. Tady se dokážu dostat pod 9 v klidu (obvykle 8,8). Ale jedu tak, abych neplati a s vědomím, že si chci vydělat, ne projet tisíce v benzínu. Rozptyl spotřeby je prostě velký, ale to každý, kdo se o takové motory zajímá, ví.


Osram Night Breaker je xenonová výbojka?? To tedy slyším poprvé
reagovať
David V
počet príspevkov2054
dátum registrácie16.05.2007
Sobota 16.04.2016 10:29, RE: IS250 I G37
Zdeny60 napísal:
David:bod G nech bejt. POkud ti tvůj Ford jezdí vplném obsazení pod 7,5/100, klobouk dolů My máme doma Forda, taky Mondeo, stejnou modelovou řadu, co ty a v ní 1,8i. AS proto taky vím, co ta dokáže. A nesnaž se mi tvrdit, že o polovinu větší motor s 2 válci navíc by jezdil za méně, než ona 1,8. Hahaha..


Já nepsal, že tak jezdím běžně, psal jsem, že to byl rekord. A pokud uvedu všechny detaily, tak to bylo v zimě, měl jsem střešní box, na DM jsem jel prázdný a z5 jsem si odvážel zbytek rodiny s lyžemi a veškerou bagáží. Tam je to mírně do kopce a do Brna mírně z kopce. Po státovkách jsem je +/- 100 km/h a největším přínosem bylo minimum provozu. Jinak běžný průměr na těchto cestách mám tak 8,3.

A rozhodně to nejsou žádné neuvěřitelné hodnoty v porovnání s tím, co tady někdo uváděl k IS250.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1232
dátum registrácie08.09.2009
Sobota 16.04.2016 10:38, Speiálně pro PAvlíka
Máš recht, naspal jsem kravinu. Při 39°C horčce na to je nárok. Nějak se prostě ty nový xenony jmenovaly, kdyby svítily tak, jak se vznešeně jmenovaly.
reagovať
Schumi/nick
počet príspevkov50
dátum registrácie08.08.2014
Sobota 16.04.2016 21:42, Lexus
Panove jste jak mali kluci,vetsinou se vkladam malokdy,ale.....Asi mate oba,vsichni cast sve pravdy,ale Zdeny asi vic:kdo chce Lexus a nebo ho ma,tak prece neresi naklady na benzin(naftu ani nezminuju) v cca korunach na 100km.Ja jezdim v S6 a pocitam s tim,ze kdyz jedu,proto to mám,ze se pod 15 nevejdu,kdyz mam chut,tak se zkousim dostat pod 10,ale jestli 9,8 nebo 10,2 fakt se nehadam,asi tak,na to je treba olitana 1,4 TDi.....Zdar
reagovať
Schumi/nick
počet príspevkov50
dátum registrácie08.08.2014
Sobota 16.04.2016 21:54, Lexus
A hlavne:clovicek poptava Lexus-nafta:kolem 200t.....!Takzze.asi chce premiovku s naklady jako netroufam si odhadnout,takovych tu je,co?
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1325
dátum registrácie09.10.2008
Nedela 17.04.2016 19:37, RE: Speiálně pro PAvlíka
Zdeny60 napísal:
Máš recht, naspal jsem kravinu. Při 39°C horčce na to je nárok. Nějak se prostě ty nový xenony jmenovaly, kdyby svítily tak, jak se vznešeně jmenovaly.


Ono ti to možná (ale spíš určitě) špatně svítí kvůli vypáleným parabolám. Tam ti výměna výbojek nepomůže. Bohužel je to bolest většiny modernějších aut. Zkus je nechat repasovat třeba tady http://www.xenony.cz/repase-svetlometu.html (kolega s nimi udělal dobrou zkušenost s Avensisem - rozdíl neskutečný).
reagovať
David V
počet príspevkov2054
dátum registrácie16.05.2007
Nedela 17.04.2016 21:36, RE: Speiálně pro PAvlíka
Pavlik napísal:
Zdeny60 napísal:
Máš recht, naspal jsem kravinu. Při 39°C horčce na to je nárok. Nějak se prostě ty nový xenony jmenovaly, kdyby svítily tak, jak se vznešeně jmenovaly.
Ono ti to možná (ale spíš určitě) špatně svítí kvůli vypáleným parabolám. Tam ti výměna výbojek nepomůže. Bohužel je to bolest většiny modernějších aut. Zkus je nechat repasovat třeba tady http://www.xenony.cz/repase-svetlometu.html (kolega s nimi udělal dobrou zkušenost s Avensisem - rozdíl neskutečný).


Tak to jsem měl, koukám, neskutečnou kliku. Mně pomohlo vyměnit jen výbojky. Nechal jsem vyleštit i ten polykarbonát, ale výbojky byly zásadní změna.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.