0
späť
 

diskuze k tématu: Bát se ojetého hybridního Lexusu GS?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
Ne321
počet príspevkov196
dátum registrácie02.07.2013
Streda 02.08.2017 11:15, GS300
GS450h nebrat. Je tam riziko extremnich servisnich nakladu. Nebylo zminena treba baterka, ktera se meni spolecne s nabijeci elektronikou s naklady nekde kolem 180.000 Kc. V podstate kazda zavazna zavada na pohonu ci prevodovce hybridniho Lexusu znamena statisicove naklady v autorizovanem servisu, protoze to nikdo neumi opravit a Lexus meni cele skupiny s extremni cenou nahradnich dilu. Usetrene palivo je pri vasem najezdu zcela zanedbatelnou nakladovou polozkou.

Mnohem lepsi variantou je GS300, ktery sice neni zadny utikacek, ale ma prijemnou spotrebuje do deseti litru, je pri pravidelne kontrole oleje zcela bezproblemovy a je sprazen s klasickym HDM automatem AISIN, ktery pokud uz se vysype, tak ho lze repasovat za rozumne penize, protoze je to velmi rozsirena prevodovka, kterou opravari prevodovek "umi". Navic diky neprilis tocivemu motoru a vetsinou poklidneho naturelu vlastniku Lexusu GS ta prevodovka s pravidelnymi vymenami oleju najede v pohode 250.000 km bez zavady.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.