0
späť
 

diskuze k tématu: Rover 600 a 45

kategórie zaradenia témy: ostatní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 08:06, Honda Accord
Pro doplnění R620 je sourozenec Accorda, používá stejnou techniku, má stejný interiér (u Roveru častou doplněný o luxusnější prvky, plasty v barvě dřeva, kož. sedačky apod) jinak jsou shodné např. i dveře takže spoustu dílů lze koupit i na vrakovišti hondy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 09:25, RE: Honda Accord
anonym napísal:
Pro doplnění R620 je sourozenec Accorda, používá stejnou techniku, má stejný interiér (u Roveru častou doplněný o luxusnější prvky, plasty v barvě dřeva, kož. sedačky apod) jinak jsou shodné např. i dveře takže spoustu dílů lze koupit i na vrakovišti hondy.
Ja bych mel dotaz na redakci nebo nekoho, kdo o tom motoru vi neco vice, protoze pokud se bavime o Accordu, tak se vsude rika ruce pryc od nafty, je to nafta od Rovera (mluvim o starsim accordu) A pritom majitel pise, ze by mel najet 1 mil km. Jak je to se spolehlivosti a vykonem ve skutecnosti? Protoze papirove hodnoty jsou jen orientacni. Kdyz by byl motor Rovera tak povedeny, proc se pro Accorda oznacuje za "vyhnete se dieselu" ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 09:25, RE: Honda Accord
anonym napísal:
Pro doplnění R620 je sourozenec Accorda, používá stejnou techniku, má stejný interiér (u Roveru častou doplněný o luxusnější prvky, plasty v barvě dřeva, kož. sedačky apod) jinak jsou shodné např. i dveře takže spoustu dílů lze koupit i na vrakovišti hondy.
Ja bych mel dotaz na redakci nebo nekoho, kdo o tom motoru vi neco vice, protoze pokud se bavime o Accordu, tak se vsude rika ruce pryc od nafty, je to nafta od Rovera (mluvim o starsim accordu) A pritom majitel pise, ze by mel najet 1 mil km. Jak je to se spolehlivosti a vykonem ve skutecnosti? Protoze papirove hodnoty jsou jen orientacni. Kdyz by byl motor Rovera tak povedeny, proc se pro Accorda oznacuje za "vyhnete se dieselu" ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 09:55, RE: Honda Accord
mufik.martin napísal:
Ja bych mel dotaz na redakci nebo nekoho, kdo o tom motoru vi neco vice, protoze pokud se bavime o Accordu, tak se vsude rika ruce pryc od nafty, je to nafta od Rovera (mluvim o starsim accordu) A pritom majitel pise, ze by mel najet 1 mil km. Jak je to se spolehlivosti a vykonem ve skutecnosti? Protoze papirove hodnoty jsou jen orientacni. Kdyz by byl motor Rovera tak povedeny, proc se pro Accorda oznacuje za "vyhnete se dieselu" ?
Motor Rover série L, jak se označuje Vámi dotazovaný vnětový motor je po stránce mechanické odolnosti poměrně robustní. Jen málo se ví, že disponuje přímým vstřikováním nafty podobně jako původní motory 1,9 TDI (66 a 81 kW). či 2,5 TDI (původní R5 a V6), případně již před mnoha lety Fiat Croma 2,5 TDi s motorem Iveco Sofim (ten byl úplně první takto koncipovaný diesel). Zatím-co na většině komůrkových vznětových motorech je po mnoha kilometrech vždy značné riziko prasknutí hlavy válců (snad vyjma motorů PSA XUD), motory s přímým vstřikem se tomuto moru díky nižšímu tepelnému namáhání zdárně vyhýbají. Naopak nevýhodou motorů série L je nižší kultura chodu, což také není u motorů TDi nic nového. Přesto bych však osobně v roveru volil buď motor série K (V případě 400/45), nebo motor honda 2,0i OHC s vyvažovacími hřídeli (model 600). Díly na rover dováží firma Unipart, jejíž nabídku najdete na intuitivní internetové adrese. Tomáš Dusil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 11:33, design + interier
Chapu, ze vzhled auta je veci ciste subjektivniho hodnoceni, ale pri vsi snaze nevidim na interieru 45tky nic, co by melo "dusi". Nemuzu se zbavit pocitu, ze koukam do Civicu/Carismy/Corolly z poloviny 90tych let. Ergonomie OK, ale jinak naprosto bez napadu, sed sed, nuda nuda. Zminovana 75tka je na tom uplne jinak, ale z roku 2001 je hromada aut, jez autor smahem zamitl jako nudne, ktere jsou po strance interieru mnohem propracovanejsi a (aspon memu) okulahodici. A to i napr A3 nebo A4. Howgh
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 11:41, RE: Honda Accord
mufik.martin napísal:
Ja bych mel dotaz na redakci nebo nekoho, kdo o tom motoru vi neco vice, protoze pokud se bavime o Accordu, tak se vsude rika ruce pryc od nafty, je to nafta od Rovera (mluvim o starsim accordu) A pritom majitel pise, ze by mel najet 1 mil km. Jak je to se spolehlivosti a vykonem ve skutecnosti? Protoze papirove hodnoty jsou jen orientacni. Kdyz by byl motor Rovera tak povedeny, proc se pro Accorda oznacuje za "vyhnete se dieselu" ?
Diesel v Accordu a nebo v Civicu, který pochází od Roveru opravdu není oproti benzinovým motorům žádná výhra. Kultura běhu dieselu se z benzínem od Hondy nedá vůbec srovnat a ani ta spotřeba konkrétně u Civicu není ve prospěch nafty nijak valná. U toho Civicu papírově ten diesel co se týká vypadá celkem dobře ale ve skutečnosti ve zrychlení jej porazí i základní 1,4.
No a pak mít na přední nápravě těžkou litinovou krávu oproti celohliníkovému motoru od Hondy je o něčem jiném jak pro životnost nápravy tak pro jízdní vlastnosti .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 12:17, RE: design + interier
Womaida napísal:
Chapu, ze vzhled auta je veci ciste subjektivniho hodnoceni, ale pri vsi snaze nevidim na interieru 45tky nic, co by melo "dusi". Nemuzu se zbavit pocitu, ze koukam do Civicu/Carismy/Corolly z poloviny 90tych let. Ergonomie OK, ale jinak naprosto bez napadu, sed sed, nuda nuda. Zminovana 75tka je na tom uplne jinak, ale z roku 2001 je hromada aut, jez autor smahem zamitl jako nudne, ktere jsou po strance interieru mnohem propracovanejsi a (aspon memu) okulahodici. A to i napr A3 nebo A4. Howgh
Design je subjektivní názor, to je jasné, ale že by první generace A3 měla nějak povedený interiér, to bych opravdu netvrdil. To byste také mohl říci, že hezký interiér má třeba i Octavia I ve své původní verzi z roku 1996. Osobně se mi interiéry těhle aut vůbec nelíbí, nebo´t je to snůška fádnosti a průměrné kvality, avšak za nadprůměrnou cenu (v případě A3), Audi si toho bylo velmi dobře vědomo, neboť druhá generace A3 je v tomto sněru posun o světelné roky. Ta je uvnitř opravdu kvalitní a esteticky vcelku zdařilá. První generace ovšem nikoliv. Tomáš Dusil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 13:12, Rover
Pro volbu Rovera hovoří také příznivé ceny ojetin ve srovnání s jinými značkami a poměrně bohatá výbava už v základním provedení ( 2 x Airbag, alarm s dálkou, ABS....). Ovšem je třeba pečlivě vybírat konkrétní kus - při nedostatečné údržbě trpí benzínové K motory na těsnění pod hlavou a přetažené intervaly výměny oleje se projevují klepáním zdvihátek ventilů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 14:01, RE: Rover
anonym napísal:
Pro volbu Rovera hovoří také příznivé ceny ojetin ve srovnání s jinými značkami a poměrně bohatá výbava už v základním provedení ( 2 x Airbag, alarm s dálkou, ABS....). Ovšem je třeba pečlivě vybírat konkrétní kus - při nedostatečné údržbě trpí benzínové K motory na těsnění pod hlavou a přetažené intervaly výměny oleje se projevují klepáním zdvihátek ventilů.
Osobně jsem měl s Roverem co do činění a to jak 200si, tak 45kou a musím říct, že o ní docela začínám uvažovat. Je to hodně muziky za málo peněz!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 14:31, RE: design + interier
anonym napísal:
Design je subjektivní názor, to je jasné, ale že by první generace A3 měla nějak povedený interiér, to bych opravdu netvrdil. To byste také mohl říci, že hezký interiér má třeba i Octavia I ve své původní verzi z roku 1996. Osobně se mi interiéry těhle aut vůbec nelíbí, nebo´t je to snůška fádnosti a průměrné kvality, avšak za nadprůměrnou cenu (v případě A3), Audi si toho bylo velmi dobře vědomo, neboť druhá generace A3 je v tomto sněru posun o světelné roky. Ta je uvnitř opravdu kvalitní a est...
O1 pred faceliftem ma interier hruzny, na tom se shodne asi vetsina, proto jsem ji ani nezminoval. Ale napr A3 z roku 2001 (viz autoruv Rover) ma interier o dost propracovanejsi. A nebavme se jen o VW koncernu. Co treba P 307, nebo tolik diskutovany Focus. Ja nehodotnotim krasu. Spis poplatnost dobe. A ta je u zminovaneho Roveru v tomto pripade zamrzla 5,6 let zpatky. Za tim si stojim.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 19:05, RE: design + interier
Womaida napísal:
O1 pred faceliftem ma interier hruzny, na tom se shodne asi vetsina, proto jsem ji ani nezminoval. Ale napr A3 z roku 2001 (viz autoruv Rover) ma interier o dost propracovanejsi. A nebavme se jen o VW koncernu. Co treba P 307, nebo tolik diskutovany Focus. Ja nehodotnotim krasu. Spis poplatnost dobe. A ta je u zminovaneho Roveru v tomto pripade zamrzla 5,6 let zpatky. Za tim si stojim.
Focus má interiér nekvalitný samý tvrdý plast a ešte k tomu aj hrozne vyzerá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 21:05, RE: Honda Accord
anonym napísal:
Motor Rover série L, jak se označuje Vámi dotazovaný vnětový motor je po stránce mechanické odolnosti poměrně robustní. Jen málo se ví, že disponuje přímým vstřikováním nafty podobně jako původní motory 1,9 TDI (66 a 81 kW). či 2,5 TDI (původní R5 a V6), případně již před mnoha lety Fiat Croma 2,5 TDi s motorem Iveco Sofim (ten byl úplně první takto koncipovaný diesel). Zatím-co na většině komůrkových vznětových motorech je po mnoha kilometrech vždy značné riziko prasknutí hlavy válců (snad vyjm...
Fiat croma měl 2,5 td - komůrkový. Přímý vstřik byl 1,9tdi a 2,0tdid .2,5tdi se dávaly do Dukáta
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 21:41, Ncap
Mam dotaz na redakci, na webu Euro Ncap jsem nasel, ze rover 25 ma 3 hvezdicky, coz je vcelku ujde, ale celmi naraz 3 bodu a bocni 13 bobu, coz me prijde odstrasujici, zvlaste ten celni naraz. Muj dotaz zni, ma Rover 200/400 stejny vysledek jako facelift Rover 25? Nebo pri faceliftu doslo k nejakemu vyztuzovani a upravam bezpecnosti? Je to opravdu tak spatne pri celnim narazu? Je rover 200 a 400 stejne auto, pouze s jinym typem zade? Nebo je 400 vetsin i uvnitr?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2007 23:50, RE: Ncap
mufik.martin napísal:
Mam dotaz na redakci, na webu Euro Ncap jsem nasel, ze rover 25 ma 3 hvezdicky, coz je vcelku ujde, ale celmi naraz 3 bodu a bocni 13 bobu, coz me prijde odstrasujici, zvlaste ten celni naraz. Muj dotaz zni, ma Rover 200/400 stejny vysledek jako facelift Rover 25? Nebo pri faceliftu doslo k nejakemu vyztuzovani a upravam bezpecnosti? Je to opravdu tak spatne pri celnim narazu? Je rover 200 a 400 stejne auto, pouze s jinym typem zade? Nebo je 400 vetsin i uvnitr?
Rover 200 a 400 je uplně něco jiného..400 vychází ze civica. První 200 vycházeli snad z hondy CRX palubkou a interiérem určitě..Ty další 200 už jsou uplně jiné..Jinak kamarád si koupil 220 v diselu r.v.98 nebo 2000 a moc se mi to nelíbí..Vržou plasty, hodně velký hluk motoru, a čas od času nějaká vada čidla......Jinak 400 je idealní s dieselem co se týče váhově .600 je už dost těžká (opravdu tank) takže jízda s 600 je taková poklidná. Už jsem parkrát hledar 420 nebo 620Sdi ale tay u nás jsem vždy našel akorád trosky takže jsem dal ruce od toho pryč..Osobně si myslím, že je to opravdový držák ten diesel jen někdy se mohou objevit děcké nemoci..Interiér v anglickém stylu se mi moc líbí jen už někdy pokulhává s dobou ale na druhou stranu bylo to něco jiného a odlišného a je škoda, že rover zkrachoval!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 09:22, RE: Ncap
anonym napísal:
Rover 200 a 400 je uplně něco jiného..400 vychází ze civica. První 200 vycházeli snad z hondy CRX palubkou a interiérem určitě..Ty další 200 už jsou uplně jiné..Jinak kamarád si koupil 220 v diselu r.v.98 nebo 2000 a moc se mi to nelíbí..Vržou plasty, hodně velký hluk motoru, a čas od času nějaká vada čidla......Jinak 400 je idealní s dieselem co se týče váhově .600 je už dost těžká (opravdu tank) takže jízda s 600 je taková poklidná. Už jsem parkrát hledar 420 nebo 620Sdi ale tay u nás jsem vž...
První generace (vyráběla se od roku 1989) nevychází z CRX, ale z u nás málo známé Hondy Concerto. Ta měla ve čtvrté generaci Civicu (ten z let 1987-1991) stejnou roli, jako britský Civic 5 door a Aerodeck z roku 1994. Rover 200 byl tehdy pouze kaeosářskou verzí (5 dveří), 400 byl sedan (4 dveře) a samozřejmě kombi, Dále existovala v řadě 200 rovněž tří dveřová verze, poněkud komické coupé (to mohlo mít také turbo benzin a cca 190 koní) a rovněž také elegantní cabriolet. Poslední 200 a 400 (25 a 45) jsou zcela odlišná auta a jediné, co je spojuje je motor Rover série K a série L a použité převodovky. Jinak v zásadě nic. Tomáš Dusil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 09:35, Pohodové auta
Já mám taky Rovera (400 1.4 benzín 76 KW) a je to perfektní kára, jenokm předchozí majitel trochu zanedbával údržbu (hlava, nadzvihátka), tak jsem musel koupit jiný motor. Auto má skvělý zátah ve vysokýcvh otáčkách a dokáže jet přes 200 km/h, což je na 1.4 neuvěřitelné. Perfektní podvozek a interiér se mě osobně velmi líbí. Diesel je trochu těžkopádnější ve vysokých otáčkách a má níižší maximálku, ale zase jezdí skoro zadarmo, lidé, co mají diesly, tak tvrdí, že na tom motoru se nekazí snad nic.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.08.2007 15:36, RE: Ncap
anonym napísal:
První generace (vyráběla se od roku 1989) nevychází z CRX, ale z u nás málo známé Hondy Concerto. Ta měla ve čtvrté generaci Civicu (ten z let 1987-1991) stejnou roli, jako britský Civic 5 door a Aerodeck z roku 1994. Rover 200 byl tehdy pouze kaeosářskou verzí (5 dveří), 400 byl sedan (4 dveře) a samozřejmě kombi, Dále existovala v řadě 200 rovněž tří dveřová verze, poněkud komické coupé (to mohlo mít také turbo benzin a cca 190 koní) a rovněž také elegantní cabriolet. Poslední 200 a 400 (25 a ...
A jak je to tedy s bezpecnostni 200 a 400? Je tam rozdil v celnim narazu? Protoze jestli 400 vychazi ze Civica, tak ten ma opravdu otresne vysledky narazovych testu. Jinak krome toho, ze 200 a 400 kazda je jine auto, co pro me jako pro uzivatele znamena rozdil 200 a 400? Krome kufru? Je rozdil s mistem vevnitr? Podvozek bude asi u 200 lepsi, diky kratsi zadi je to tak? Jinak co naladeni podvozku a rozdil v hmotnosti mezi 200 a 400?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.08.2007 22:48, s křížkem po funuse
Pánové, pěkně jste se tady rozdejchali nad Rovrama. Skoro mám dojem, že ani lepší auto není. Budiž, asi kapku sentiment...ale co s tím, že skončil? Tzn. ještě pár let slasti a historie? Co se vlastně s celou tou továrnou stalo? To tam budou nějací asiati montovat ty svý krabice?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 02.09.2007 15:02, RE: Honda Accord
mufik.martin napísal:
Ja bych mel dotaz na redakci nebo nekoho, kdo o tom motoru vi neco vice, protoze pokud se bavime o Accordu, tak se vsude rika ruce pryc od nafty, je to nafta od Rovera (mluvim o starsim accordu) A pritom majitel pise, ze by mel najet 1 mil km. Jak je to se spolehlivosti a vykonem ve skutecnosti? Protoze papirove hodnoty jsou jen orientacni. Kdyz by byl motor Rovera tak povedeny, proc se pro Accorda oznacuje za "vyhnete se dieselu" ?
SDi opravdu najede "levou zadní" až milion kilometrů, a to vím o čem hovořím.
Mirek Rover www.1234.cz
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 02.09.2007 15:10, RE: s křížkem po funuse
anonym napísal:
Pánové, pěkně jste se tady rozdejchali nad Rovrama. Skoro mám dojem, že ani lepší auto není. Budiž, asi kapku sentiment...ale co s tím, že skončil? Tzn. ještě pár let slasti a historie? Co se vlastně s celou tou továrnou stalo? To tam budou nějací asiati montovat ty svý krabice?
Too může napsat jen ten, který nemá ponětí. Náhradní díly i po krizi automobilky fungovali nezávisle. Nyní vše funguje, byť pod čínskou taktovkou. MG to je jiné, anglické kafe.

Anglický vůz je citová, luxusí a tradiční záležitost. Často "člen rodiny". Nebo myslíte, že je Rover / Land Rover pro každého? Co na tom, že má mouchy. Máme je rádi :) a která značka mouchy nemá?
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.