0
späť
 

diskuze k tématu: Nový Range Rover v terénu a na sněhu

kategórie zaradenia témy: ostatní
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 15.02.2013 15:48, ....
Viděl jsem naživo, je o hodně subtilnější, ale zase ten obrovský váhový úbytek je určitě krok správným směrem. Trochu svého kouzla ovšem ztratil. Ten design už není tak oslňující jako v předcházející generaci. Každopádně včera jsem měl možnost se svézt v G 63 AMG a to je SUVéčko podle mého gusta.
reagovať
subarák
počet príspevkov106
dátum registrácie22.03.2010
Sobota 16.02.2013 11:27, RE: ....
Reno napísal:
Viděl jsem naživo, je o hodně subtilnější, ale zase ten obrovský váhový úbytek je určitě krok správným směrem. Trochu svého kouzla ovšem ztratil. Ten design už není tak oslňující jako v předcházející generaci. Každopádně včera jsem měl možnost se svézt v G 63 AMG a to je SUVéčko podle mého gusta.


Géčko že je SUV? To zkus říct před Géčkaři a zatlučou tě metr pod zem. Nebylo to náhodou GL? Géčko je podle mě nejlepší offroad, co kdy kdo udělal, taky je to znát na ceně, za 20let stará auta chtějí klidně 0,5mega. A na rozdíl od RRoveru je to z velké části poctivá mechanická práce, RRover je spíš elektronická hračka, chtěl bych vidět, jak dlouho by vydržel zátěž v terénu, než by se něco podělalo. Viděl jsem před lety test předcházejícího modelu a po 1hodině blbnutí v asi 10cm sněhu auto spadlo do nouzového režimu.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Nedela 17.02.2013 08:52, RE: ....
subarák napísal:
Reno napísal:
Viděl jsem naživo, je o hodně subtilnější, ale zase ten obrovský váhový úbytek je určitě krok správným směrem. Trochu svého kouzla ovšem ztratil. Ten design už není tak oslňující jako v předcházející generaci. Každopádně včera jsem měl možnost se svézt v G 63 AMG a to je SUVéčko podle mého gusta.
Géčko že je SUV? To zkus říct před Géčkaři a zatlučou tě metr pod zem. Nebylo to náhodou GL? Géčko je podle mě nejlepší offroad, co kdy kdo udělal, taky je to znát na ceně, za 20let stará auta chtějí klidně 0,5mega. A na rozdíl od RRoveru je to z velké části poctivá mechanická práce, RRover je spíš elektronická hračka, chtěl bych vidět, jak dlouho by vydržel zátěž v terénu, než by se něco podělalo. Viděl jsem před lety test předcházejícího modelu a po 1hodině blbnutí v asi 10cm sněhu auto spadlo do nouzového režimu.


To SUVčko tam bylo spíš nadsázkou, nicméně o tomto konkrétním modelu, s 564 HP a podvozku tvrdém jako koza, s 21palcovými disky širokými jak štangle salámu se jako o offroadu určitě mluvit nedá... známý na něm nechal ihned vyměnit podvozek za olejové tlumiče ze standardního modelu, ale i tak to mělo do houpavosti offroadu hodně daleko. V podstatě tím zodpověděl moji otázku, jestli se z Géčka dá udělat uživatelsky příjemné auto pro někoho, kdo s ním do terénu jezdit nebude, protože přece jen, za ty prachy...

reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.