0
späť
 

diskuze k tématu: Lancia Thesis - má smysl?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, italská vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2014 11:25, Lancia Thesis - má smysl?
Zdravím,
uvažuji o koupi ojeté Lancie Thesis, ideálně s motorem 2.4 Multijet, vyráběným od 2006 (185 PS). Designově jde podle mého názoru o jedno z nejhezčích aut posledních dvaceti let a rozhodovat se budu z velké části i srdcem, tudíž tohle auto je favorit. Ale zajímalo mě, na co bych si měl dát pozor, jaká je obecně spolehlivost těchto aut a zda takovéto auto s cca 200tkm může ještě něco najezdit.
Nebo případně jiný tip na podobně stylové auto v hodnotě do cca 150-200\'000 czk?
Díky moc,
Martin
reagovať
free78
počet príspevkov300
dátum registrácie19.09.2008
Pondelok 14.07.2014 11:58, RE: Lancia Thesis - má smysl?
nepřihlášený uživatel napísal:
Zdravím,uvažuji o koupi ojeté Lancie Thesis, ideálně s motorem 2.4 Multijet, vyráběným od 2006 (185 PS). Designově jde podle mého názoru o jedno z nejhezčích aut posledních dvaceti let a rozhodovat se budu z velké části i srdcem, tudíž tohle auto je favorit. Ale zajímalo mě, na co bych si měl dát pozor, jaká je obecně spolehlivost těchto aut a zda takovéto auto s cca 200tkm může ještě něco najezdit.Nebo případně jiný tip na podobně stylové auto v hodnotě do cca 150-200\'000 czk?Díky moc,Martin


Zrovna tady na Tipcars jsem četl v diskuzi, jak někdo koupil Thesis s 200tis na tacho a po připojení na diagnostiku zjistil, že reálně má vůz najeto již 700 tis km. Takže bude li něco problém, tak to bude hledání nestočeného kusu.
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Pondelok 14.07.2014 12:33, RE: Lancia Thesis - má smysl?
free78 napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
Zdravím,uvažuji o koupi ojeté Lancie Thesis, ideálně s motorem 2.4 Multijet, vyráběným od 2006 (185 PS). Designově jde podle mého názoru o jedno z nejhezčích aut posledních dvaceti let a rozhodovat se budu z velké části i srdcem, tudíž tohle auto je favorit. Ale zajímalo mě, na co bych si měl dát pozor, jaká je obecně spolehlivost těchto aut a zda takovéto auto s cca 200tkm může ještě něco najezdit.Nebo případně jiný tip na podobně stylové auto v hodnotě do cca 150-200\'000 czk?Díky moc,Martin
Zrovna tady na Tipcars jsem četl v diskuzi, jak někdo koupil Thesis s 200tis na tacho a po připojení na diagnostiku zjistil, že reálně má vůz najeto již 700 tis km. Takže bude li něco problém, tak to bude hledání nestočeného kusu.


HEHE, ale s těma 700tis by to nekoupil no, ono to není nic vyjímečného. u 10 let starého auta je to 70tkm ročně, což není žádný extrém, obzláště v této třídě aut. radši auto s poctivýmí 3-400tkm než olíbenchá 150 ze 700 :D
tazateli jsi rovnou odpověděl na otázku pokud má 200tkm tak ještě něco najede.
Jinak kamarád má thesise 2,4jtd motor super, ale potřebuje údržbu a thnesis je na servis dost nákladný. (vstřiky 5x6000, automat 60000, poloosa 12000) je minimum druhovýroby, takže většina dílů z lancie. svezení i design je práda, ale zaplatí se za to.
reagovať
Ne321
počet príspevkov196
dátum registrácie02.07.2013
Pondelok 14.07.2014 12:34, RE: Lancia Thesis - má smysl?
nepřihlášený uživatel napísal:
Zdravím,uvažuji o koupi ojeté Lancie Thesis, ideálně s motorem 2.4 Multijet, vyráběným od 2006 (185 PS). Designově jde podle mého názoru o jedno z nejhezčích aut posledních dvaceti let a rozhodovat se budu z velké části i srdcem, tudíž tohle auto je favorit. Ale zajímalo mě, na co bych si měl dát pozor, jaká je obecně spolehlivost těchto aut a zda takovéto auto s cca 200tkm může ještě něco najezdit.Nebo případně jiný tip na podobně stylové auto v hodnotě do cca 150-200\'000 czk?Díky moc,Martin


Nakup Thesis moc smysl nedava, protoze clovek co na ni ma si muze vybrat ze spousty mnohem lepe fungujicich aut v cenove hladine kolem pul milionu a clovek co na ni nema, tak na ni nema.

Thesis je auto, ktere je dneska uz technicky, uzivatelsky a samozrejme i bezpecnosti davno za zenitem se servisnimi naklady vicemene nad cemkoliv co jezdi po nasich silnicich.
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Pondelok 14.07.2014 12:53, RE: Lancia Thesis - má smysl?
Ne321 napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
Zdravím,uvažuji o koupi ojeté Lancie Thesis, ideálně s motorem 2.4 Multijet, vyráběným od 2006 (185 PS). Designově jde podle mého názoru o jedno z nejhezčích aut posledních dvaceti let a rozhodovat se budu z velké části i srdcem, tudíž tohle auto je favorit. Ale zajímalo mě, na co bych si měl dát pozor, jaká je obecně spolehlivost těchto aut a zda takovéto auto s cca 200tkm může ještě něco najezdit.Nebo případně jiný tip na podobně stylové auto v hodnotě do cca 150-200\'000 czk?Díky moc,Martin
Nakup Thesis moc smysl nedava, protoze clovek co na ni ma si muze vybrat ze spousty mnohem lepe fungujicich aut v cenove hladine kolem pul milionu a clovek co na ni nema, tak na ni nema.Thesis je auto, ktere je dneska uz technicky, uzivatelsky a samozrejme i bezpecnosti davno za zenitem se servisnimi naklady vicemene nad cemkoliv co jezdi po nasich silnicich.


Thessis není auto za půl milionu. Proč by měl být technicky uživatelsky a bespečnostně zastaralý? prosím o vysvětlení/zkušenosti! zase až tak hrozné ty servisní náklady nejsou, jsou srovnatelné s ostatními "exoty" vel satis avantime jaguar stype ....
reagovať
Ne321
počet príspevkov196
dátum registrácie02.07.2013
Pondelok 14.07.2014 22:23, RE: Lancia Thesis - má smysl?
BMW528i napísal:
Thessis není auto za půl milionu. Proč by měl být technicky uživatelsky a bespečnostně zastaralý? prosím o vysvětlení/zkušenosti! zase až tak hrozné ty servisní náklady nejsou, jsou srovnatelné s ostatními "exoty" vel satis avantime jaguar stype ....


Fakticky je, s ohledem na extremni servisni naklady budou TCO na ojetou Thesis realne velmi srovnatelne s novejsim autem s cenovkou kolem pul mega bez ohledu na priznivou kupni cenu Thesis.
Lancia Thesis vypada stale slusne diky svemu neokoukanemu designu, ale fakticky je to auto postavene na platforme z roku 1998, tedy dnes uz sestnact let stara technologie a proste ta leta tam jsou. Chybi tam jakekoliv novejsi technologie, navigace je stara CDckova s grafikou z pocatku stoleti (coz take je), proste kdyz to srovnam s cimkoliv soucasnejsim tak je to relikt minulost a pritom celkove provozni naklady jsou jako na mnohem mladsi auto.
Servisni naklady nejsou srovnatelne s nicim, je to jedno ze servisne nejdrazsich aut vubec co se da koupit. Problemem je kombinace naprosto minimalnich objemu vyroby srovnatelnych tak maximalne se supersporty a velkeho mnozstvi modelove specifickych dilu. Vyroba nahradnich dilu je skoro kusova vyroba a tomu odpovidaji ceny. Pri pohledu do ePer jsou u Thesis ceny, ktere clovek nevidi skoro nikde jinde. Jen tak pro zajimavost, nektere bezne dily jsou na Thesis trikrat az petkrat drazsi nez na baworackou vlajkovou lod BMW 7 ze stejne doby. Samozrejme skoro nulova dostupnost dilu ze sediveho dovozu, nulova sance neco sehnat z vrakoviste. Mimochodem i v ramci Lancie je Thesis servisne extremne drahe auto, originalni dily na Thesis jsou cca trikrat drazsi nez stejne dily na starsi Lybru.
Ostatni uvedene modely bud sdilely dily z ostatnimi vozy stejneho vyrobce vyrabenymi v uplne jinych objemech a nebo jako v pripade S-type se vyrabely v radove vetsich poctech a jsou na ne tudiz mnohem lepe a levneji dostupne originalni dily.
reagovať
gablenz
počet príspevkov137
dátum registrácie12.01.2009
Utorok 15.07.2014 11:19, RE: Lancia Thesis - má smysl?
Ne321 napísal:
BMW528i napísal:
Thessis není auto za půl milionu. Proč by měl být technicky uživatelsky a bespečnostně zastaralý? prosím o vysvětlení/zkušenosti! zase až tak hrozné ty servisní náklady nejsou, jsou srovnatelné s ostatními "exoty" vel satis avantime jaguar stype ....
Fakticky je, s ohledem na extremni servisni naklady budou TCO na ojetou Thesis realne velmi srovnatelne s novejsim autem s cenovkou kolem pul mega bez ohledu na priznivou kupni cenu Thesis.Lancia Thesis vypada stale slusne diky svemu neokoukanemu designu, ale fakticky je to auto postavene na platforme z roku 1998, tedy dnes uz sestnact let stara technologie a proste ta leta tam jsou. Chybi tam jakekoliv novejsi technologie, navigace je stara CDckova s grafikou z pocatku stoleti (coz take je), proste kdyz to srovnam s cimkoliv soucasnejsim tak je to relikt minulost a pritom celkove provozni naklady jsou jako na mnohem mladsi auto.Servisni naklady nejsou srovnatelne s nicim, je to jedno ze servisne nejdrazsich aut vubec co se da koupit. Problemem je kombinace naprosto minimalnich objemu vyroby srovnatelnych tak maximalne se supersporty a velkeho mnozstvi modelove specifickych dilu. Vyroba nahradnich dilu je skoro kusova vyroba a tomu odpovidaji ceny. Pri pohledu do ePer jsou u Thesis ceny, ktere clovek nevidi skoro nikde jinde. Jen tak pro zajimavost, nektere bezne dily jsou na Thesis trikrat az petkrat drazsi nez na baworackou vlajkovou lod BMW 7 ze stejne doby. Samozrejme skoro nulova dostupnost dilu ze sediveho dovozu, nulova sance neco sehnat z vrakoviste. Mimochodem i v ramci Lancie je Thesis servisne extremne drahe auto, originalni dily na Thesis jsou cca trikrat drazsi nez stejne dily na starsi Lybru.Ostatni uvedene modely bud sdilely dily z ostatnimi vozy stejneho vyrobce vyrabenymi v uplne jinych objemech a nebo jako v pripade S-type se vyrabely v radove vetsich poctech a jsou na ne tudiz mnohem lepe a levneji dostupne originalni dily.


Takže to znamená jedno. Jsi servisákem v Lancii a máš koupenou jako novou právě Thesis a najel jsi s ní 350 000 takže ji dokonale znáš. To beru. A jestli ne, tak IQ tykfe. Ale tady nebudeš jediný. Třeba já jsem sedmičkovým KřoWákem ještě nejel, takže ho tu nemůžu hodnotit. Mám alespoň průměrné IQ, takže do toho nejdu. Mám nějaké zábrany. Nevím jestli má KřoWák 7 servis jako Felicie s výfukem za 750 Kč nebo má výfuk za 14 000.... Takže prostě držím hubu a nepíšu...
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 16.07.2014 22:33, RE:
Dobrý den. Toto auto u nás patří k velkým exotům a narazit na Thesis na našich cestách se rovná zázraku. Zkušeností uživatelů je málo, nejsou tak známy chronické závady tohoto modelu. Mechanický základ se ale používal i v jiných vozech a konkrétně pětiválec 2.4 JTD je velmi dobrý motor. Problematická je dostupnost náhradních dílů, především těch karosářských. Alternativou k Lancii Thesis může být například Renault Vel Satis.
reagovať
lorisantonio
počet príspevkov1
dátum registrácie24.07.2014
Štvrtok 24.07.2014 11:26, RE:
Díky všem za reakce.

Samozřejmě si uvědomuju, že se jedná o hodně specifické auto, které se ne každému líbí (spíš naopak) a že se sháněním dílů a jejich cenami tak může být trošku problém. Nicméně bych Thesise chtěl koupit především pro radost: zamiloval jsem se do něj hned v roce 2002, když jsem s jedním z prvních modelů "závodil" na dálnici u Milána a od té chvíle na něj nemůžu zapomenout. Navíc vzhledem k tomu, že disponuju služebním autem a u soukromého počítám s ročním nájezdem do cca 10 tkm věřím, že těch servisních úkonů snad nebude třeba tolik. A určitě to nebude auto, které bych za pár let prodával, naopak pokud ji jednou koupím, pravděpodobně mi zůstane už natrvalo.

A co se týká alternativ Thesisu, Vel Satis by z určitého pohledu mohl být náhradou, ale jeho charisma zdaleka nedosahuje úrovně Thesisu, který je pro mě opravdu srdcovou záležitostí. Navíc je to prakticky poslední model jedné z nejkultovnějších značek v dějinách automobilové historie, což je další kamínek do mozaiky argumentů PRO (nová Thema nebo Flavia jsou Chryslery, Ypsilonku i Deltu beru jako pokračování dříve uvedených modelů).
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.