Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Kristina Peláková - jsem začátečník
0
späť
 

diskuze k tématu: Kristina Peláková - jsem začátečník

kategórie zaradenia témy:
A4
počet príspevkov134
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 08.01.2015 07:52, :-)
Pěkná je, pěkňůčká...
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Štvrtok 08.01.2015 10:18, RE: :-)
A4 napísal:
Pěkná je, pěkňůčká...


To rozhodně! A to (doufám) přirozeně a její písničky taky potěší
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Štvrtok 08.01.2015 10:38, 100kkm
100 000km = trošku to děvčině nevychází,pokud ročně ujede jako spolujezdec,to znamená 300km denně.tzn minimálně 3-6 hodin denně v autě?
reagovať
free78
počet príspevkov300
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 08.01.2015 10:57, RE: 100kkm
stréc od piva napísal:
100 000km = trošku to děvčině nevychází,pokud ročně ujede jako spolujezdec,to znamená 300km denně.tzn minimálně 3-6 hodin denně v autě?


Tak třeba má jiné přednosti než odhad ročního nájezdu.
---
Měl bych dotaz trošku na jíné téma. Jaký přesně je důvod, že motoristický server má potřebu uveřejňovat články vhodné do deníku blesk na stránku "pro ženy"? Je to získání vyšší čtenosti ? Vás fakt jako někoho zajímají ty informace, které nám Kristina sdělila, nebo to čtete proto, že by ste ji rádi ohnuli, nezávisle na tom, o čem slečna točí?
reagovať
David V
počet príspevkov2055
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 08.01.2015 13:32, RE: 100kkm
free78 napísal:
stréc od piva napísal:
100 000km = trošku to děvčině nevychází,pokud ročně ujede jako spolujezdec,to znamená 300km denně.tzn minimálně 3-6 hodin denně v autě?