citácia:
reakce na: Jerguš, 10.09.2023 08:10 (Dojíždím do práce denně ještě ...)
Já jsem velmi podobní roční nájezd léta realizoval s Megane II kombi 1,5 DCi, potom s Nissanem X-trail 2,0 DCi a Octavii 3 2,0 TDi a teď s Passatem B8 2,0 TDi.
Spolehlivostí i spotřebou vyšel kupodivu nejlépe Megane, který doposud jezdí v rodině a má už najeto výrazně přes půl milionu. Přitom na motor se, s výjimkou doslova mechanicky rozpadlého EGR ventilu a běžného provozního servisu, nemuselo sahat.
Za mě, čím novější auto, tím větší aušus. Šetření je vidět i na Passatu a spolehlivosti starého Renaultu nedosahuje ani omylem.
Rada je za mě jediná. Vyberte auto s mechanikem, který reálně posoudí jeho stav a nutné investice. Bez ohledu na značku nebo typ auta. I auto s 300 tisíci km může být v dobrém a perspektivním stavu.
A neřešte blbosti typu bolavá záda po cca hodině jízdy - to není autem, ale "technickým stavem" vaší tělesné schránky. Pokud vás bolí záda ze sedadel v Golfu po takové chvíli, začněte cvičit a dejte si záda do pořádku. To pomůže víc než výběr auta podle sedaček a navíc to funguje dlouhodobě