0
späť
 

diskuze k tématu: Kombi od 150 do 200 tisic

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 26.02.2019 11:36, Kombi od 150 do 200 tisic
Chtěl bych poradit jaké auto koupit od 150 do 200tisic na ježdění jednou měsíčně do Švýcarska. Občasné výlety dovolenou a jinak denně 2x20kilometru. Chtěl bych kombi nějaké spolehlivé nenáročné na servis a hlavně pohodlné a méně hlučné na ty delší cesty.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Utorok 26.02.2019 14:23, RE: Auto od 150 do 200 tisic
citácia:
reakce na: Kweess, 26.02.2019 11:36 (Chtěl bych poradit jaké auto k ...)

Ahoj, za mě taková zlatá střední cesta je Golf VII 1.6 TDI/2.0 TDI. Cenou sice trochu atakujeme více jak 200tis.kč ale poměr komfortu, spolehlivosti i spotřeby je výborný. Určitě me napadl Passat, ale cenově utíkáme k starším ročníkům a tak netuším, jestli to stojí za to

Octávie III nemá tak dobrá sedadla(záleží i na postavě), to už je lepší pro mě Mondeo mk4, jenže tam si nejsem jistý odhlučněním motoru 2.0 TDCi, který na dálnici sice ševelí, ale jinak je to klasický diesel staré školy. Výhodou Mondea je spolehlivost a docela velká rozšířenost. Za mě suverénnost podvozku a brzd na dálnici je příjemná, pokulhává jen zpracování interiéru za Golfem VII i VI .

Jinak nevím jestli se ohlížet vůbec po ben. motorech, protože velmi dlouhé trasy na dálnici snáší diesel ve všech ohledech lépe, ... i tvoje peněženka
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 27.02.2019 06:50, Golf mk4 octavia
Děkuji za rady vw golf se mi líbí hodně ale ceny se pohybují kolem 250 tisic a to je víc než můj rozpočet. Mk4 se mi taky líbí hodně to se pohybuje tak do 200tisic. A este ta octavia no je to velké váhání mezi těmi třemi . Hodně dobré auta jste mi doporučil teď jen rozhodnou které by bylo ideální. A je tady este jeden problém přítelkyně by chtěla huyndai nebo kiu a nic jiného nechce ani slyšet ale nevím zda huyndai nebo Kia je na tak dobré úrovni a spolehlivosti jak třeba ten golf nebo mk4.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Streda 27.02.2019 10:29, RE: Golf mk4 octavia
citácia:
reakce na: Kweess, 27.02.2019 06:50 (Děkuji za rady vw golf se mi l ...)

Ahoj, zkušeností má kamarád, který pro H dělá, bydlim 15km od Nošovic Diesly jsou držáky, ale mě vadí u starších I30 a Ceedu špatné odhlučnění od kol. Golf je prostě úplně jinde, a to nemluvím o sedadlech celkovému pocitu z interiéru.
Prakticky jsem přesvědčený, že korejci nejsou sice špatní, ale i Focus III nebo Opel Astra jsou o třídu lépe na tom s interiérem a odhlučněním.
A pak je nutné si spočítat, že turbo nebo FAP filtr pro korejce stojí dvoj a trojnásobek, než např. pro Golf...
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 27.02.2019 12:14, RE: RE: Golf mk4 octavia
citácia:
reakce na: BobanHTP, 27.02.2019 10:29 (Ahoj, zkušeností má kamarád, k ...)


Ahoj děkuji za odpověď. Huyndai a kiu teda vyřazuji to by mi taky hodně vadilo ty hlučné kola. Teď se teda rozhodují mezi Mk4 a tím golfem. Ale mk4 do 200 tisíc co se dívám tak mají většina nalitano přes 200 tisíc km. A to samé golf je tak 200-250 a taky nalitano taky 200tisic km.Takže nevím jestli to má smysl brát s takovým nájezdem jestli to este vydrží jednou takový nájezd a nebo jestli není lepší koupit něco skoro nového.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Streda 27.02.2019 12:49, RE: RE: RE: Golf mk4 octavia
citácia:
reakce na: Kweess, 27.02.2019 12:14 (Ahoj děkuji za odpověď. Huynda ...)

Ahoj je to tak. Vlastně platí, že pokud vůz chceš na dlouho a čeká ho velký nájezd, oplatí se došetřit na novější a s menším nájezdem.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 27.02.2019 13:02, RE: RE: RE: RE: Golf mk4 octavia
citácia:
reakce na: BobanHTP, 27.02.2019 12:49 (Ahoj je to tak. Vlastně platí, ...)


U mě je ale problém ze teď budu prodávat auto a potrebuju něčím jezdit takže musím něco pořídit do těch 200tisic ale teď je otázka co a s kolik nalitanyma kilometrama. Nějakou rozumnou radu nemas? ? Možná bych snesl i hlucnejsi auto a min pohodlne
reagovať
mufik.martin
počet príspevkov248
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 28.02.2019 06:07, RE: RE: RE: RE: RE: Golf mk4 octavia
citácia:
reakce na: Kweess, 27.02.2019 13:02 (U mě je ale problém ze teď bud ...)


A co zkusit Citroen C5? Sám ho vlastním v kombi po faceliftu 2011 v automatu, motor 2,0 HDI 120kw a nemůžu říct jediného křivého slova. Jezdím do práce 50km tam a 50 zpět po okresce, takže cca okolo 100km/h a mám dlouhodobou spotřebu kolem 5,5 - 6,0l (dle tankování) podle toho, kolikrát s tím vyjedu někam do města. Automat má automaticky hydropodvozek a je to krásně příjemné a pohodlné auto. Mám najeto 250 tis km (bylo lehce stočené, takže realita je cca těsně pod 300 tis km) a vše zatím funguje parádně. Jinak Mondeo MK4 nemá podle mě diesely ze staré školy, naopak mají diesely PSA, které patří k tomu lepšímu na trhu. JEn bych se u mondea vyhnul automatu powershift, není spolehlivý a opravy jsou velmi drahé. TAkže Mondeo jedině manuál. U C5 klidně můžete vzít automat, je to japonský Aisin, který se dává do hodně typů aut, převodovka je spolehlivá a v i poměrně levně opravitelná (levně myslím v rámci kategorie automatů).
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Sobota 09.03.2019 11:22, RE: RE: Auto od 150 do 200 tisic
citácia:
reakce na: BobanHTP, 26.02.2019 14:23 (Ahoj, za mě taková zlatá střed ...)


Ahoj tak jsem se rozhodl koupit do 250 tisíc auto. Nejvic co se mi zamlouvá je Superb 2 nebo octavia. A hodně přemýšlím nad DSG jaký mate na to názor? Je to dobra volba to DSG nebo zůstat u automatu. Důvod automatu pohodlí a i pro přítelkyni lepší .Nebo se dívat po jiných autech?
reagovať
TomasB
počet príspevkov401
dátum registrácie11.02.2019
Sobota 09.03.2019 17:50, RE: Kombi od 150 do 200 tisic
citácia:
reakce na: Kweess, 26.02.2019 11:36 (Chtěl bych poradit jaké auto k ...)


Mohu doporučit na takové cesty pohodlné a prostorné Mondeo, nejlépe z let 2011-2014(předešlý model) 2,0TDCi. Obecně nejlépe od prvního majitele, původ CZ, s jasnou a doložitelnou historií. Jedno takové budu v červnu prodávat, ježděno na dlouhé trasy, tomu odpovídá výborný stav. Jen rozpočet by to chtělo o něco navýšit. https://www.youtube.com/watch?v=AaEfRy24-3c&t=2s
reagovať
TomasB
počet príspevkov401
dátum registrácie11.02.2019
Sobota 09.03.2019 17:52, RE: RE: Auto od 150 do 200 tisic
citácia:
reakce na: BobanHTP, 26.02.2019 14:23 (Ahoj, za mě taková zlatá střed ...)


Motor 1,6 TDI zrovna není dobrá volba, tomu bych se vyhýbal obloukem.
reagovať
TomasB
počet príspevkov401
dátum registrácie11.02.2019
Sobota 09.03.2019 17:56, RE: Golf mk4 octavia
citácia:
reakce na: Kweess, 27.02.2019 06:50 (Děkuji za rady vw golf se mi l ...)


Hyundai i Kia se vyhněte obloukem, to ani jako nové nesahá ani ojetým zmíněným alternativám ani po kotníky. Navíc se to permanentně sere už od novoty. Celkově zpracování mají mizerné.
reagovať
TomasB
počet príspevkov401
dátum registrácie11.02.2019
Sobota 09.03.2019 18:02, RE: RE: Golf mk4 octavia
citácia:
reakce na: BobanHTP, 27.02.2019 10:29 (Ahoj, zkušeností má kamarád, k ...)


DPF pro Hyundai např. atakuje 100tis. Kč, jen pro představu. Originál Ford DPF stojí cca 16.500,-. Podobně je cena u koncernových aut. A na zmíněnou Astru pozor, Oply se serou hodně a DPF je na to rovněž za ranec. Třeba u Astry taky převodovky nic moc a taková převodovka do Astry stojí v repasu u Opla téměř 90 tis. bez práce. Neznačková repase je pak někde 15-40 tis.
reagovať
TomasB
počet príspevkov401
dátum registrácie11.02.2019
Sobota 09.03.2019 18:11, RE: RE: RE: Golf mk4 octavia
citácia:
reakce na: Kweess, 27.02.2019 12:14 (Ahoj děkuji za odpověď. Huynda ...)


Hodně záleží, jak se s autem jezdilo a jak o něj bylo postaráno. Při dlouhých trasách a dobrém servisu nemá Mondeo ani Golf se 2,0 dieslem problém najet 300-500 aniž by se něco zásadního muselo řešit. Rozhodující je najít skutečně dobrý kus. To není jednoduché. Zásadně se vyhněte dovozovým autům. Doporučuji se zaměřit na soukromé osoby, respektive firmy, které prodávají přímo, tedy žádné bazary nebo překupníky a podobné veksláky. Prověřovat, nedůvěřovat, zkoušet!
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Sobota 09.03.2019 18:46, RE: RE: RE: RE: Golf mk4 octavia
citácia:
reakce na: TomasB, 09.03.2019 18:11 (Hodně záleží, jak se s autem j ...)


Tak to jsem nečekal ze huyindai i Kia jsou na tom tak špatně to se ani po takových dívat nebudu. Jako mám možnost to dovést z Německa. Nejvic co se mi líbí je zatim Superb 2 combi 2.0 125kw DSG. Nebo passat dsg. Všechno rok 2012+
reagovať
TomasB
počet príspevkov401
dátum registrácie11.02.2019
Sobota 09.03.2019 19:30, RE: RE: RE: RE: RE: Golf mk4 octavia
citácia:
reakce na: Kweess, 09.03.2019 18:46 (Tak to jsem nečekal ze huyinda ...)


Sup II není nic moc, to asi ten Passat lepší. U DSG je klíčový servis, respektive včasné výměny oleje v něm. Jinak je to pak průser. Vozit auta z ciziny je podle mě nesmysl. Cenově to nedává smysl a ani co se týká stavu, protože už neplatí, že by se o to Němci starali lépe. Naopak, to co se sem vozí na kšeft, tak je odpad nebo tam byl nějaký problém. Jinak se to nevyplatí těm vekslákům. Jediný důvod ke koupi auta v DE, když někdo chce něco vyjímečného, na co je CZ trh malý a není to k sehnání. Typicky velkoobjemová, víceválcová atmosferická auta například. Jsou opravdu specifická auta, která v CZ prostě ke koupi nejsou. A pokud už se třeba v inzerci nějaké objeví, tak je to troska, která nestojí za koupi. Ale tohle o "konfekci" neplatí.
A co to Mondeo? Jak jsem psal, v červnu budu mít nového MB E400d 4matic a svoje soušasné Mondeo budu prodávat. Tuším jsem sem dával odkaz na recenzi o něm na YT. Přebíral jsem ho 17.1.2014. Je to 2,0TDCi 120kW v tehdy maximální výbavě Titanium Plus a navíc nějaké další pakety. Velmi slušně vybavené auto. Sedadla kůže x alcantara. Převážně jsem v tom jezdil sám. Auto je uvnitř absolutně bez kosmetických vad, žádné oděrky, nic není ošoupané. Exteriér je rovněž krásný, bez ďubek od kamínků, respektive naprosté minimum, bez oděrek. Na celém autě jsou možná 3 velmi malé ďolíčky od dveří vedle parkujících aut. Přední nárazník má lehkou oděrku ve spodní části, spodkem nárazníku jsem škrtnul o obrubník, prakticky není moc vidět. Zadní nárazník má lavůrek od sloupu, ale nic jsem s tím nedělal, raději jsem to nechal v původním stavu, tak jak to vyjelo z fabriky. Nechtěl jsem to dávat do servisu, protože vím, že tam mají naprd lakovnu a raději jsem zachoval originálnost laku. Mi to nijak nevadilo a mám to už takhle 3 roky. Bohužel bez lakování se toto neobejde, protože když by to chtěl někdo jen srovnat, musí se ten plast nahřát a tím se ale určitě oddělí lak od podkladu. Pravděpodobně to neodprýskne hned, ale je to otázka času. A nebo to novému majiteli nebude vadit, jako mě, a bude s tím dál jezdit. Na videu to je vidět, že to není nic hrozného.
Podstatné je to, že tento konkrétní kus je velmi povedený od výroby, kdy na něm nebyla naprosto žádná závada, ani ta nejmenší. Ani žádná svolávací akce, ani žádndý upgrade software, prostě nic. Auto je tedy v naprosto originální stavu. Dostávalo pravidelný servis dle předpisu výrobce, a to přesně v předepsaných km. První co se měnilo, byly zadní brzdové destičky ve 140tkm servisu. Na 160tkm servisu se měnily přední brzdové destičky a jedna žárovka ve světlometu. Jinak se pokaždé(co 20tkm) měnily všechny filtry, tedy i ty, které výrobce nepředepisuje měnit pokaždé. Loni v lednu nová baterie. Jiný servis nebyl potřeba. Autem jsem jezdil dlouhé trasy, tedy nejlepší možný provozní režim, jaké auto může mít. Aktuálně najeto 187 tkm a v době prodeje bude mít najeto pod 200tkm. Auto nevyžaduje žádnou servisní akci, mimo předepsaný servis. Vše je v pořádku a není ani náznak, že by něco bylo načaté. 200tkm servis už nechám na novém majiteli. Na něm se kromě filtrů a oleje mají dělat rozvody. Takže nový majitel bude přesně vědět o autě vše. Já znám své auto do poslední ďubky. K autu sada letní ALU i zimních plechů. Veškerá výbava auta je plně kompletní, takže žádná vybrakovaná, jak je zvykem v ČR, že tam není často ani klíč na kola.
Veškerý servis, včetně přezouvání auta, se odehrával pouze v jednom servisu, takže zájemce může klidně daný servis požádat o nahlédnutí do servisní histori, faktur, atd. To auto nikdy nebylo v jiném servise.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Sobota 09.03.2019 20:47, RE: RE: RE: RE: RE: RE: Golf mk4 octavia
citácia:
reakce na: TomasB, 09.03.2019 19:30 (Sup II není nic moc, to asi te ...)


A jakou cenu si za nej predstavuješ?
reagovať
TomasB
počet príspevkov401
dátum registrácie11.02.2019
Sobota 09.03.2019 21:11, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Golf mk4 octavia
citácia:
reakce na: Kweess, 09.03.2019 20:47 (A jakou cenu si za nej predsta ...)


Do inzerce plánuji dát za 280. Jsem ochoten jít na 250.
reagovať
TomasB
počet príspevkov401
dátum registrácie11.02.2019
Sobota 09.03.2019 21:41, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Golf mk4 octavia
citácia:
reakce na: Kweess, 09.03.2019 20:47 (A jakou cenu si za nej predsta ...)


Nevím, jestli bude odkaz fungovat, ale jen co jsem zadal na Tipcarsu, tak ta cena je víc než dobrá, protože za CZ původ a slabší 103kW, s horší výbavou za podobné km chtějí víc...
https://www.tipcars.com/ford-mondeo/kombi/nafta/?servisni-knizka&koupeno-v=cr&2014-2014&100-125kw
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.