citácia:
reakce na: Kweess, 09.03.2019 18:46 (Tak to jsem nečekal ze huyinda ...)
Sup II není nic moc, to asi ten Passat lepší. U DSG je klíčový servis, respektive včasné výměny oleje v něm. Jinak je to pak průser. Vozit auta z ciziny je podle mě nesmysl. Cenově to nedává smysl a ani co se týká stavu, protože už neplatí, že by se o to Němci starali lépe. Naopak, to co se sem vozí na kšeft, tak je odpad nebo tam byl nějaký problém. Jinak se to nevyplatí těm vekslákům. Jediný důvod ke koupi auta v DE, když někdo chce něco vyjímečného, na co je CZ trh malý a není to k sehnání. Typicky velkoobjemová, víceválcová atmosferická auta například. Jsou opravdu specifická auta, která v CZ prostě ke koupi nejsou. A pokud už se třeba v inzerci nějaké objeví, tak je to troska, která nestojí za koupi. Ale tohle o "konfekci" neplatí.
A co to Mondeo? Jak jsem psal, v červnu budu mít nového MB E400d 4matic a svoje soušasné Mondeo budu prodávat. Tuším jsem sem dával odkaz na recenzi o něm na YT. Přebíral jsem ho 17.1.2014. Je to 2,0TDCi 120kW v tehdy maximální výbavě Titanium Plus a navíc nějaké další pakety. Velmi slušně vybavené auto. Sedadla kůže x alcantara. Převážně jsem v tom jezdil sám. Auto je uvnitř absolutně bez kosmetických vad, žádné oděrky, nic není ošoupané. Exteriér je rovněž krásný, bez ďubek od kamínků, respektive naprosté minimum, bez oděrek. Na celém autě jsou možná 3 velmi malé ďolíčky od dveří vedle parkujících aut. Přední nárazník má lehkou oděrku ve spodní části, spodkem nárazníku jsem škrtnul o obrubník, prakticky není moc vidět. Zadní nárazník má lavůrek od sloupu, ale nic jsem s tím nedělal, raději jsem to nechal v původním stavu, tak jak to vyjelo z fabriky. Nechtěl jsem to dávat do servisu, protože vím, že tam mají naprd lakovnu a raději jsem zachoval originálnost laku. Mi to nijak nevadilo a mám to už takhle 3 roky. Bohužel bez lakování se toto neobejde, protože když by to chtěl někdo jen srovnat, musí se ten plast nahřát a tím se ale určitě oddělí lak od podkladu. Pravděpodobně to neodprýskne hned, ale je to otázka času. A nebo to novému majiteli nebude vadit, jako mě, a bude s tím dál jezdit. Na videu to je vidět, že to není nic hrozného.
Podstatné je to, že tento konkrétní kus je velmi povedený od výroby, kdy na něm nebyla naprosto žádná závada, ani ta nejmenší. Ani žádná svolávací akce, ani žádndý upgrade software, prostě nic. Auto je tedy v naprosto originální stavu. Dostávalo pravidelný servis dle předpisu výrobce, a to přesně v předepsaných km. První co se měnilo, byly zadní brzdové destičky ve 140tkm servisu. Na 160tkm servisu se měnily přední brzdové destičky a jedna žárovka ve světlometu. Jinak se pokaždé(co 20tkm) měnily všechny filtry, tedy i ty, které výrobce nepředepisuje měnit pokaždé. Loni v lednu nová baterie. Jiný servis nebyl potřeba. Autem jsem jezdil dlouhé trasy, tedy nejlepší možný provozní režim, jaké auto může mít. Aktuálně najeto 187 tkm a v době prodeje bude mít najeto pod 200tkm. Auto nevyžaduje žádnou servisní akci, mimo předepsaný servis. Vše je v pořádku a není ani náznak, že by něco bylo načaté. 200tkm servis už nechám na novém majiteli. Na něm se kromě filtrů a oleje mají dělat rozvody. Takže nový majitel bude přesně vědět o autě vše. Já znám své auto do poslední ďubky. K autu sada letní ALU i zimních plechů. Veškerá výbava auta je plně kompletní, takže žádná vybrakovaná, jak je zvykem v ČR, že tam není často ani klíč na kola.
Veškerý servis, včetně přezouvání auta, se odehrával pouze v jednom servisu, takže zájemce může klidně daný servis požádat o nahlédnutí do servisní histori, faktur, atd. To auto nikdy nebylo v jiném servise.