citácia:
reakce na: rbiciste, 29.07.2019 22:01 (Vzhledem k častým studeným sta ...)
Ahoj máš pravdu, nepřímý vstřik je lepší varianta, ale můj synovec má v práci dva Rapidy 1.2 TSI jezdí jen po městě, najeto téměř 200tis.km a nic jim není. Řada E211 se prostě povedla, přemýšlím, že jediné, co bych udělal je dávat aditivum, např. český VIF Super, který otestovali i ve Světě Motorů a opravdu ventily nemělý nános, tak jako bez něj. A pak měnit olej co 15tis.km max. Nevýhodou je zátah až od 1800 otáček, může to ve městě vadit.
Jak už tady psal "kolega"
Nabízí se opravdu nepřímé vstřiky v motorech Tipo, ať už 1.4i 70kw bez turba a nebo 1.4 T-JET 88kw s turbem. Dobrou zprávou je, že i slabší verze má 6-kvalt, takže výlety na dálnici nebudou takovou hrůzou, jako v Dacii 1.2 nebo 1.0, kde opravdu nad 110km/h nejde vydžet
Nabízí se podobný vůz, Nošovický i30 se základním motorem 1.4i 73kw, kde jde opět o nepřímý vstřik(teda podle specifikace, která se fakt těžko hledá). Dokonce cenově vyjde podobně jako Tipo.
>> Sranda je, že i30 i Tipo s motory 1.4i mají zrychlení 0-100km/h cca za 12sec, což je stejná hodnota jako Focus 1.0 Ecoboost 74kw!!