0
späť
 

diskuze k tématu: Nová Kia Picanto - první jízdní dojmy

kategórie zaradenia témy: korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.05.2011 14:37, Aha
Menší třiválec lze mít jako klasický motor...aha. A když ten třiválec nebudu chtít jako klasický motor? Co pak?
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.05.2011 19:26, RE: Aha
gablenz napísal:
Menší třiválec lze mít jako klasický motor...aha. A když ten třiválec nebudu chtít jako klasický motor? Co pak?
Pak si budeš muset koupit něco zcela klasického. "Klasickým" rozumím něco, co se rozumí standardem, tedy nejvíce a nejhojněji používaném, co tvoří pomyslný střed a standard. V Čechách jde pravděpodobně (podle prodejnosti) o tříválcovou fábii, což je klasika ze všech klasik nejklasičtější a korejec s USB zdířkou a trapným tříválcem na ni nemá
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.05.2011 21:39, RE: Aha
typek napísal:
Pak si budeš muset koupit něco zcela klasického. "Klasickým" rozumím něco, co se rozumí standardem, tedy nejvíce a nejhojněji používaném, co tvoří pomyslný střed a standard. V Čechách jde pravděpodobně (podle prodejnosti) o tříválcovou fábii, což je klasika ze všech klasik nejklasičtější a korejec s USB zdířkou a trapným tříválcem na ni nemá
Zkrátka naší haťapku! )
reagovať
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.