0
späť
 

diskuze k tématu: Kia Ceed 1.4 - záškuby motoru

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.03.2014 16:19, Kia Ceed 1.4 - záškuby motoru

vozidlo: Kia Ceed 1.4 80 kW
rok výroby: 2009
palivo: benzin
výkon v kW: 80
kód motoru: G4FA

popis závady: Dobrý den. Na mém vozidle Kia Ceed 1.4 80 kW pozoruji v rozmezí rychlosti 40-55 Km lehké zaškubnutí motoru. Záškub se objevuje zejména při tahu motoru do kopce na 3. převodový stupeň a se zaplou klimatizací (manuální). Také jej pozoruji při rychlém předjíždění na trojku. Při jiných rychlostních stupních se objevuje je vyjímečně, a to jen na dvojku a čtyřku. Bez klimatizace pracuje motor naprosto v pořádku. V servise opakovaně na motoru nic nezjistili, tento jev přisuzují spínání kompresoru klimatizace. Jenže záškub pozoruji kdykoli na stejném místě silnice, kterou opakovaně jezdívám. Uvedený jev pozoruji na vozidle od prvního roku po zakoupení. Na různých diskusních fórech mi nikdo ješt nepotvrdil, že by se s tímto jevem také setkal. Můžete mi poradit o jakou závadu se může jednat? Děkuji

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagovať
nahlásit
xtrox
počet príspevkov233
dátum registrácie01.11.2012
Streda 19.03.2014 17:07, RE: Kia Ceed 1.4 - záškuby motoru
nepřihlášený uživatel napísal:
Jenže záškub pozoruji kdykoli na stejném místě silnice, kterou opakovaně jezdívám.


zkusím tipnout...nerovnost na silnici?
reagovať
nahlásit
David V
počet príspevkov2075
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 20.03.2014 09:23, RE: Kia Ceed 1.4 - záškuby motoru
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Kia Ceed 1.4 80 kWrok výroby: 2009palivo: benzinvýkon v kW: 80kód motoru: G4FApopis závady: Dobrý den. Na mém vozidle Kia Ceed 1.4 80 kW pozoruji v rozmezí rychlosti 40-55 Km lehké zaškubnutí motoru. Záškub se objevuje zejména při tahu motoru do kopce na 3. převodový stupeň a se zaplou klimatizací (manuální). Také jej pozoruji při rychlém předjíždění na trojku. Při jiných rychlostních stupních se objevuje je vyjímečně, a to jen na dvojku a čtyřku. Bez klimatizace pracuje motor naprosto v pořádku. V servise opakovaně na motoru nic nezjistili, tento jev přisuzují spínání kompresoru klimatizace. Jenže záškub pozoruji kdykoli na stejném místě silnice, kterou opakovaně jezdívám. Uvedený jev pozoruji na vozidle od prvního roku po zakoupení. Na různých diskusních fórech mi nikdo ješt nepotvrdil, že by se s tímto jevem také setkal. Můžete mi poradit o jakou závadu se může jednat? Děkujikód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -


Tyto záškuby jsou při zapnuté klimatizaci běžné. Podle toho, jak se kompresor připojuje nebo odpojuje (skokově), tak to provází pokles výkonu nebo odlehčení - to jsou ty záškuby. Nejcitelnější je to pod plynem v nízkých otáčkách, kdy motor dodává cca 10-15 kW a připojí se klimatizace s odběrem cca 3-5 kW.
A záškub na stejném místě otestujte tak, že jej přejedete na neutrál, aby se vyloučil vliv nerovností vozovky, jak bylo naznačeno v příspěvku výše. Některou zdánlivou nerovnoměrnost chodu motoru může způsobovat i zvlněná vozovka.
reagovať
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.