0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké auto pro studenta do 80 tis. Kč?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, typ vozidla, osobní
Bourák11
počet príspevkov3
dátum registrácie10.05.2021
Pondelok 10.05.2021 22:52, Jaké auto pro studenta do 80 tis. Kč?
Dobrý den,
chtěl bych vás poprosit o radu. Jsem student a tím pádem obracím každou korunu. V průběhu času se mi povedlo našetřit si do sto tisíc korun, za které bych si chtěl pořídit auto. Nejlépe aby se cenově pochybovalo kolem 80 000 Kč (85 000 Kč max), abych za 5 000 Kč koupil povinné ručení a se zbylými 10 000 Kč poplatil ostatní věci (přepis, evidenční kontrolu...) + samozřejmě aby mi i něco pro jistotu zbylo.
Problém je v tom, že nejsem úplně technicky zdatný a moc se ve spolehlivosti aut nevyznám, proto bych chtěl kohokoliv zkušenějšího poprosit o radu, jaké auto vybrat.
Co se týče specifikací, chtěl bych nějaké rodinnější auto (SUV tím nemyslím, ale spíš nějaké prostorově větší), u motorů bych preferoval naftu, už jen kvůli dojíždění do práce nebo do školy, ale na druhou stranu, více než naftu, ocením spolehlivější benzín. Opravdu se v tom moc nevyznám a vidím jen to, že nafta mívá menší spotřebu a je levnější, takže bych spíše ocenil naftu.
Pokud mám vytipovat auta, která by se mi typově zamlouvala, tak by to mohlo být.:
Škoda Octavia druhé generace (Tu měl můj táta od jejího představení asi 10 let, pravidelně ji servisoval, staral se o ni, ale u bazarové neověřené mam strach ze stočených kilometrů)
Volkswagen Passat B6
Audi A4 B6 nebo B7 (Taky jsem nějakou B7 v této ceně viděl)
BMW řady 5 nebo řady 3
Ford Mondeo 2007-2014
Alfa Romeo 159
Mercedes-Benz E 2002-2009
Mercedes-Benz C 2000-2007 klidně i 2007-2015 ale těch jsem moc nenašel
Jaguar X-Type