0
späť
 

diskuze k tématu: spolehlivost motoru 2,7d Jaguar S-Type

kategórie zaradenia témy: poradna, automobilky, ostatní, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2015 15:42, spolehlivost motoru 2,7d Jaguar S-Type
Dobrý den, nikde jsem nenašel odbornou recenzi na motor 2,7d v kombinaci s manuální převodovkou u vozu Jaguar S-Type a proto se obracím na Vás s prosbou, zda mi můžete tento motor doporučit či rozmluvit. Díky moc za odpověď. Martin Krška.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Utorok 13.10.2015 19:13, RE: spolehlivost motoru 2,7d Jaguar S-Type
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, nikde jsem nenašel odbornou recenzi na motor 2,7d v kombinaci s manuální převodovkou u vozu Jaguar S-Type a proto se obracím na Vás s prosbou, zda mi můžete tento motor doporučit či rozmluvit. Díky moc za odpověď. Martin Krška.


Nekde jsem cetl cituji "tento motor dokazal kompletne znicit povest Land Roveru Discovery".
Konec citatu:)

reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Utorok 13.10.2015 19:41, RE: spolehlivost motoru 2,7d Jaguar S-Type
Reno napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, nikde jsem nenašel odbornou recenzi na motor 2,7d v kombinaci s manuální převodovkou u vozu Jaguar S-Type a proto se obracím na Vás s prosbou, zda mi můžete tento motor doporučit či rozmluvit. Díky moc za odpověď. Martin Krška.
Nekde jsem cetl cituji "tento motor dokazal kompletne znicit povest Land Roveru Discovery".Konec citatu:)


To je pravda. Jinak je Disco výborné auto a s V8 nemá chybu.
V LR Disco měl tento motor jen jedno turbo, což může vypadat že to LR podělal sám. Jenže ten motor se sere mechanicky, praská klika, zadírá se, blok... takže je asi jedno co na něj kdo navěsí.
V Discu ovšem jel na hranici možností, v menších autech ( C5 ) to může být lepší.
Jag S-Type je už sám o sobě risk, zvyšovat to tímto PSA motorem neni důvod.
reagovať
Fantozzi
počet príspevkov6
dátum registrácie14.10.2015
Streda 14.10.2015 14:36, Jaguar S type 2,7d manuál
Borci dík za info, podívám se ještě jak to bylo u LR a jiných aut, nejsem tak zběhlej v tom, ve kterých autech tento motor byl. Pokud by Vás ještě něco napadlo, dejte zprávu. S type je tak trochu moje srdcovka a nekupoval bych auto, na který bych neměl, pokud by to bylo v rozumné míře (ale kolik to je, že?), tak i opravy bych skousnul. Najezdím za rok prd, tak bych si ho nechal na důchod (za cca 28let ). Martin.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Streda 14.10.2015 16:24, RE: Jaguar S type 2,7d manuál
Fantozzi napísal:
Borci dík za info, podívám se ještě jak to bylo u LR a jiných aut, nejsem tak zběhlej v tom, ve kterých autech tento motor byl. Pokud by Vás ještě něco napadlo, dejte zprávu. S type je tak trochu moje srdcovka a nekupoval bych auto, na který bych neměl, pokud by to bylo v rozumné míře (ale kolik to je, že?), tak i opravy bych skousnul. Najezdím za rok prd, tak bych si ho nechal na důchod (za cca 28let ). Martin.


Jestli najezdíš prd kup si Jaga s motorem, tedy V8 4,2 a třeba i s kompresorem at to stojí za to.
Nafta je tam jen k zlosti.
reagovať
Fantozzi
počet príspevkov6
dátum registrácie14.10.2015
Streda 14.10.2015 20:15, Jaguar S type 2,7d
Vím o tom, o 4,2 jsem toho našel víc a obecně chvála, ale mám trochu obavu z té spotřeby, asi by mě netěšilo, že to žere 15 litrů, jsem asi šetřílek, každopádně dík za názor.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 15.10.2015 00:05, RE:
Dobrý den. Tento motor původem od PSA není z hlediska spolehlivosti přiliš dobrou volbou. Jeho mechanický základ je poddimenzovaný a nezřídka dochází k vážným závadám, jako například prasklý klikový hřídel. O mnoho lepší volbou je například benzínový osmiválec.
reagovať
Schumi/nick
počet príspevkov50
dátum registrácie08.08.2014
Štvrtok 15.10.2015 06:13, Jaguar 2,7 diesel?
Jestli se považuješ za setrilka,což asi jsi,tak zapomen na Jaguara a koukej po nejnovější,nejmenší ropě,třeba 1.4 Tdi,Hdi.....
reagovať
Fantozzi
počet príspevkov6
dátum registrácie14.10.2015
Štvrtok 15.10.2015 09:24, Jaguar S type 2,7d
Díky Tipcarsu za srozumitelnou odpověď.
reagovať
Fantozzi
počet príspevkov6
dátum registrácie14.10.2015
Štvrtok 15.10.2015 09:29, RE: Jaguar 2,7 diesel?
Schumi/nick napísal:
Jestli se považuješ za setrilka,což asi jsi,tak zapomen na Jaguara a koukej po nejnovější,nejmenší ropě,třeba 1.4 Tdi,Hdi.....


Výbornej nápad, ale není to zbytečně velkej obsah, každopádně zkusím vymyslet, jak ho dostat do estajpu, v Německu vím o jednou s vadným motorem, ale dík, takto jsem si tu diskuzi představoval. Martin.
reagovať
Schumi/nick
počet príspevkov50
dátum registrácie08.08.2014
Štvrtok 15.10.2015 09:41, Jaguar 2.7 d
ne sorry,omlouvam se,ted vazne:jestli fakt chces Jagose,coz chapu,ja mam auto taky hlavne pro radost,a jezdis houby,tak bych fakt sel do benzinu,z principu,radosti a hlavne pro klid,viz odbor.recenze a odkazy vys,nafta nejede,smrdi atd a hlavne je to sypak,budes akorat nastvany.Rozdil mezi naklady na benzin-nafta a potencionalni opravou nafty pri Tvem najezdu nebetycny,proti nafte!S podravem a hodne stesti!
reagovať
Fantozzi
počet príspevkov6
dátum registrácie14.10.2015
Štvrtok 15.10.2015 12:43, RE: Jaguar 2.7 d
Schumi/nick napísal:
ne sorry,omlouvam se,ted vazne:jestli fakt chces Jagose,coz chapu,ja mam auto taky hlavne pro radost,a jezdis houby,tak bych fakt sel do benzinu,z principu,radosti a hlavne pro klid,viz odbor.recenze a odkazy vys,nafta nejede,smrdi atd a hlavne je to sypak,budes akorat nastvany.Rozdil mezi naklady na benzin-nafta a potencionalni opravou nafty pri Tvem najezdu nebetycny,proti nafte!S podravem a hodne stesti!


V pohodě, bral jsem to fakt jako povedenej vtip, ale všechny odpovědi mi otevřely oči a pokud by to rozhodnutí někdy mělo padnout, tak bych opravdu uvažoval spíš o 4,2 V8 jenže je to jen automat a to opravdu 100% nechci, rád kvedlám. Ono by to totiž bylo auto pro manželku, teď jezdí Volvo S60 2,4D5 2005 Summum, manuál, taky ráda řadí , máme ho už 8 let, najeto celkem 160tis, celou dobu bez sebemenší opravy (opravdu, nekecám) mimo brzd, tyčky stabilizátoru a ostatních běžných oprav, vlastně mě v dohledné době čekají tlumiče, bohužel mám v autě FOUR-C a tlumiče něco stojí, ale to mi moc nevadí. Chtěl jsem sobě i jí udělat radost, ale ona stejně S60 nedá, tak by to bylo doma zatím takový plonk auto, (já mám totiž svoje) a časem bych S60 nenápadně prodal. Třeba by si toho nevšimla, že?! Zatím asi vychladnu a uvidím. Dík a měj se, Martin.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.