0
späť
 

diskuze k tématu: Honda: první sériový airbag pro motocykl!

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 09.09.2005 12:52, havárka na motorce
Já budu vždy raději "putovat do přilehlého okolí", než být na motorce připoután!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 09.09.2005 12:55, RE: havárka na motorce
yeti napísal:
Já budu vždy raději "putovat do přilehlého okolí", než být na motorce připoután!
přesně tak....připoutáního bych se děsil...i když to putování taky neni nic moc, spíš buď anebo.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 09.09.2005 12:59, RE: havárka na motorce
carlos napísal:
přesně tak....připoutáního bych se děsil...i když to putování taky neni nic moc, spíš buď anebo.....
)) no před čelním nárazem se můžeš odrazit a přeletět auto ve zdraví (pokud to není Tatra).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 11.09.2005 20:11, RE: havárka na motorce
yeti napísal:
Já budu vždy raději "putovat do přilehlého okolí", než být na motorce připoután!
Nepochybně bude mít plnění jinou charakteristiku než v autě, kde airbag chytá hlavu připoutaného. Proto je v autě průšvih nebýt připoután. Spíš by mě zajímalo jak se vyrovnají s tím, zda je jezdec napřímený, nebo leží...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.09.2005 00:11, havarka
no nemyslim si ze airbag im pomoze na motorke lebo ekd sa vysype tka hned paden dolu z motorky nie ze sa nalepi na masku ako v aute :( zbytocnost
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 24.09.2005 11:44, RE: havárka na motorce
anonym napísal:
)) no před čelním nárazem se můžeš odrazit a přeletět auto ve zdraví (pokud to není Tatra).
To je vidět, že jsi ještě do žádného mauta nenarazil, myslím, že je to pěknej nesmysl-ten odraz!! Sled událostí při nehodě je strašně rychlý, ve vzduchu jsi dřív než tě napadne o něčem přemýšlet - odrazit se můžeš v případě, že plánuješ náraz-to kdybys byl kaskadér a s nárazem počítal, ale při nehodě buď zareagovat nestihneš, protože to nečekáš a pokud máš čas, snažíš se nárazu do poslední chvíle zabránit náklonem, brzděním nebo jiným únikem ze silnice, pokud to okolí vozovky dovolí. Věř mi, že bez kaskaderského tréninku, který mj. znamená podraženou přední vidlici (o zlomenině ruky nebo klíční kosti ani nemluvím) nemáš nárok. Taky záleží na jak těžkém stroji sedíš-jak je to ovladatelné. Vyskočit z motorky máš šanci při pádu na bok po smyku, když si s mašinou prostě "lehneš", pak je to to nejrozumnější, co můžeš udělat-a i to je kumšt, protože přirozená reakce ve stresu (a tím nehoda je) je držet se čehokoliv zuby-nehty. Takže bez tréninku při jízdě plavmo na boku odkopne motorku jen frajer s dobrou duchapřítomností.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.07.2006 04:21, RE: havárka na motorce
Jarek napísal:
Nepochybně bude mít plnění jinou charakteristiku než v autě, kde airbag chytá hlavu připoutaného. Proto je v autě průšvih nebýt připoután. Spíš by mě zajímalo jak se vyrovnají s tím, zda je jezdec napřímený, nebo leží...
..proto je taky ten airbag zatim jen v GoldWingu,nejen kvůli ceně,ale i proto,že se tam neleží...si myslim..
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.