0
späť
 

diskuze k tématu: Honda Prelude 5G - první dojmy majitele

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.02.2009 13:35, automat?..
V sportaku mat automat, hmmm to sa mi nezda, a este mam take tusenie ze je to nejaka 4 stupnova klasika. Mozno preto sa ten motor tak dlho zbiera - dlhe kvalty
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.02.2009 14:38, Recenze ???
Dost často jsem tady četl že recenze byly o ničem. Rád si počkám na hodnocení této - i když tady jsme se dozvěděli o děravém vlnovci, vrzání a problémech s přední nápravou To je bohužel ale asi všechno.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.02.2009 15:35, Nechapu
Opravdu,tyto PARODIE na recenze vozu me prestavaji bavit cist. Hodne sem se tesil na aspon prumerne poctenicko,o koupi tohoto vozu sem silne premyslel. Ty mas,chlapce tak za sedm ( skolni stupnice 1-5). Auto jako je toto si kupuji srdcari,co jizdu prozivaji a umi si ji vychutnat...auta si vazi..a vi,co maji v garazi.Ty jses spokojeny ze si na zadnich sedackach zaprc....a to je tak vse.Jo a ze to natres na kdejake disce borcum s vytunenymi skodovkami 120. Skoda casu s takym clankem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.02.2009 15:43, prelude 5G
vrzání vpředu je způsobeno pravděpodobně suchými klouby u ramen a těhlic. Měl jsem stejný problém. K umocnění nadšení, z už tak dokonalé Hondy, doporučuji 17" kola s obutím 215x40X17
(225ky drhnou vzadu o podběhy
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.02.2009 16:44, RE: automat?..
bubu napísal:
V sportaku mat automat, hmmm to sa mi nezda, a este mam take tusenie ze je to nejaka 4 stupnova klasika. Mozno preto sa ten motor tak dlho zbiera - dlhe kvalty
Archaický automat ve sporťáku.To je opravdu kombinace jak cip
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.02.2009 17:48, Pěkné fotky...
...a to je bohužel tak asi všecko.

Jinak poznámka pro autora: daleko větší kočkolap je červená fabia s automatickou převodovkou. Doufám, že se na silnici nepotkáme...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.02.2009 17:53, RE: Pěkné fotky...
Giorgio napísal:
...a to je bohužel tak asi všecko.

Jinak poznámka pro autora: daleko větší kočkolap je červená fabia s automatickou převodovkou. Doufám, že se na silnici nepotkáme...
Ještě doplním, že s autorem souhlasím v jedné věci - tohle auto není pro každého, jeho řidič by opravdu měl mít nějaké zkušenosti a mozek v hlavě. Proto autorovi doporučuji, aby tento "kočkolap" zaparkoval za vesnickou diskotékou a dovnitř nastupoval pouze, když si s místní "borkou" podobných názorů na život chtějí "štrejchnout".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.02.2009 18:00, RE: Pěkné fotky...
Giorgio napísal:
Ještě doplním, že s autorem souhlasím v jedné věci - tohle auto není pro každého, jeho řidič by opravdu měl mít nějaké zkušenosti a mozek v hlavě. Proto autorovi doporučuji, aby tento "kočkolap" zaparkoval za vesnickou diskotékou a dovnitř nastupoval pouze, když si s místní "borkou" podobných názorů na život chtějí "štrejchnout".
Škoda, že nejsou k dispozici smajlíci. Jak se dělá ten se vztyčeným palcem, si nevzpomenu... Ale uděluju ti ho
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.02.2009 20:39, hlupák
Těšil jsem se,že si přečtu nějaký pořádný článek o Hondě,pr taky jednu vlastním,ale zase jedna z dalších ubohých rádoby recenzí.Jak bylo řečeno už předemnou,tak Hondy a obvzlášt ty sportovnější kousky si kupují srdcaři a to autor očividně ani zdaleka není.Takže rada na závěr,milej zlatej,Hondu prodej,je jí pro tebe škoda,nevíš vubec v čem jezdíš a kup si tu zmiňovanou Fóbii:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.02.2009 21:30, no
Tak 4ws vrže, motor žere, vlnovec je děravý, převodovka špatně odstupňovaná, kufr a místo uvnitř malý, motor jde líně do otáček. Zato klimoška dobře chladí a je to kočkolap. Páááni to je recenze. Ale hlavně, že ten klučík je spokojen.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.02.2009 21:32, RE: Pěkné fotky...
Pepe napísal:
Škoda, že nejsou k dispozici smajlíci. Jak se dělá ten se vztyčeným palcem, si nevzpomenu... Ale uděluju ti ho
jojo, to je dobrý komentář
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.02.2009 21:41, RE: Nechapu
eftik napísal:
Opravdu,tyto PARODIE na recenze vozu me prestavaji bavit cist. Hodne sem se tesil na aspon prumerne poctenicko,o koupi tohoto vozu sem silne premyslel. Ty mas,chlapce tak za sedm ( skolni stupnice 1-5). Auto jako je toto si kupuji srdcari,co jizdu prozivaji a umi si ji vychutnat...auta si vazi..a vi,co maji v garazi.Ty jses spokojeny ze si na zadnich sedackach zaprc....a to je tak vse.Jo a ze to natres na kdejake disce borcum s vytunenymi skodovkami 120. Skoda casu s takym clankem.
Zdravim diskutující. Nechtěl jsem sem napsat první, a tak jsem čekal na rekace ostatních. S Hondou Prelude 5G jsem taky chvíli jezdil, bohužel jen s motorem 2,0 který je do nějakých 4000 otáček mrtvý, od zmínhěné hranice výše citelně ožije a táhne až k omezovači. Bohužel taky dost žere. Shodou okolností jsem měl tu stejnou převovoku co autor nepříliš zdařilé recenze. Honda jí hrdě nazývala SSS, což v překladu znamená "sportovně sekvenční řazení". To je ovšem krajně zavádějící, neboť o žádnou pravou sekvenci ve stylu třeba BMW SMG nejde. Je to normální automat s hydrodynamikým měničem a pohými čtyřmi převody. Samotné žřazení ale probíhá vcelku rychle (na dobu vzniku) za předpokladu, že již skříň není před smrtí. Z textu je vidět, že autor o prelude neví zhola nic. Třeba systém 4WS (aktivní řítzení všech kol) nemohl být kombinovaá s aktivním rozdělování hnacího momentu (ATTS). Buď jste si mohli koupit jedno, nebo druhé, oboje najednou ne!!!! Osobně si myslím, že ho časem bude více než zmíněné vrzání náprav trápit vysoká spotřeba oleje, kterou jsou motory této řady proslulé. Příště by to chtělo nějaká fakta, než se rozhodnete něco pustit do světa. Takovou recenzi zvládne z fleku i můj bratr, který o autech ví jen to, co mu natluču do hlavy. )))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.02.2009 23:12, Ze Zlina?
A jeee, tak uz vim, ktery hnup nam tu v zime ukazuje na kazde zastavce, jak mu to jede :D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.02.2009 08:12, no nevim
opět velké zklamání,v případě Hondy mě to zvlášť mrzí.Chlapec by musel o tom autě něco vědět,aby věděl,že když Preludu tak nikdy s automatem.To neumíš pustit spojku,aby ti to nechcíplo?
Ten automat z pravěku ten motor "zabíjí",díky němu si přišel o všechny výhody honda motoru,o všechny zážitky za volantem...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.02.2009 08:15,
takovehle " recenze" me opravdu mrzi, tim spis ze hondy mam opravdu rad a pres jejich mouchy je povazuju za jedny z nejkvalitnejsich a nejhezcich aut. Sam mam P5G 2.2vtec 200ps a shrnul bych to asi takto:
Posledni "prava" placata honda. Legendarni blok H22, ktery ve verzich od 136 do 165kW byl v Preludach 4G,5G, accordech TypeR apod. Muj motor me prekvapil vybornym tahem dole 2-3,5tis. ( urcite podporenym kratkou prevodovkou) a mdlym prostredkem ( do nastupu Vtecu 5,5 tis.). "Raketa" od 5,5 do 8 tis. se tak nejak ceka sama sebou. Motory olej papaji, ale u udrzovanych kusu to urcite neni nic strasnyho, sam mam cca litr na 10000km. Prevodovka je hodne kratka, na petku ve 160kmh 5,5t. ot. Diky spodni pruznosti se da na petku bezne pohybovat 70kmh a taky 220kmh. Razeni alespon u meho kusu nic moc. S brzdama to Honda nikdy neprehanela, zvadnuti po par ostrejsich brzdenich na dalnici uz jsem zazil, stejne jako pomerne casto krivy kotouce. Rizeni je sice 2,8otacky, ale velmi mizerny rejd, takze se clovek dost natoci volantem ( u verze 4ws ) to je asi dobry, ja mam verzi bez.Podvozek mam snizeny original Honda, myslim ze na ceke rally vyborny. Auto ve vyssich rychlostech pomerne mizerne drzi smer. Interier: vzhled vec osobniho vkusu, me se at na hnusne hnede kvaziaplikace libi. Sedacky vyhrivane, nicmene mizerne bocni vedeni, prelude 4g byl daleko lepsi, muj accord 7g je take o poznani lepsi. Malo mista pro prave koleno. Zadni sedacky jsou jen do poctu, i kdyz kolega v tom uz uvezl 4 dospele lidi.Kazdopadne pokud dam do auta detskou sedacku, a na ni posadim nasi malou ktera si natahne nohy, tak cestujici vpredu ma celo na clonitku. Kufr maly, nicmene sklapeci sedacky, daji se uvezt napr. dve horska kola( rozlozena) . Spotreba - u me 9,5 az 11,5, v rezimu dalnice 50%160kmh mesto 30% obcas Vtec jezdim dlouhodobe za 10l. Zavady: predcasne odchazeji zadni loziska, napinaci kladka rozvodu ( byva meneno pro jistotu za pevnou z H23) a nejhorsi typickou zavadou je skrtajici petka, coz je zpusobeno cimsi v usporadani skrine - tusim ze zpatecka s petkou na jednom presuvniku nebo tak neco. Skrtajici, posleze nezaraditelna 5ka se da prezit, nezaraditelna zpatecka ale tezko.
Takze zaver: Chtel jsem si jednou za zivot poridit poradny placaty rychly naprosto zbytecny auto. Tak jsem to udelal.......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.02.2009 09:16, Prelude
Moc pěkný článek o tomhle Preludu vyšel minulý rok v časopisu Autoojetiny. Autor článku spolupracoval při jeho psaní s Petrem Krejzou - tady myslím není co dodat, Krejza je podle mého skromného názoru největší odborník na (hlavně starší) Hondy u nás. Kromě toho, že jezdí závody, má i svůj vyhlášený servis v Praze Hrdlořezích. Za více než rozumnou cenu opraví cokoli, hošíkům v autorizových servisech by lezly oči z důlků.. Nechci tomu časáku dělat reklamu, ale patří k tomu nejlepšímu, co u nás o autech koupíte (šéfredaktor Vaculík, myslím, že přispívá i Dusil, Šikl a jiní). Starší čísla vám pošlou poštou. Snad mě tu nesmáznou za to, že dělám reklamu Krejzovi a Vaculíkovi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 01.03.2009 13:20, kilometry ?!
Souhlasím se všemi předchozími příspěvky. Rencenze dost ubohá. Nejvíc mě pobavil výkřik: ..vyhřívané sedačky topí i v mrazech... To mě dostalo ) Jinak preludka je asi v dost žalostném technickém stavu, to co mě ale nejvíc zarazilo jsou očividně stočené kilometry. 12 let staré auto v 50.000 km? Cha cha. To je síla !
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.