0
späť
 

diskuze k tématu: 3.7 a žádost o recenzi

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 11.05.2015 23:28, 3.7 a žádost o recenzi
Dobrý den, pokukuji po hondě legend. Jsem fanoušek značky a momentálně mám accorda. Vím, že bude na údržbu a provoz náročnější. Bohužel nikde jsem nenašel recenzi nebo test faceliftové verze, kde se údajně dost změnilo. Především motor, a mírně podvozek a změny se údajně dotkly i automatu. Ale dohledat něco konkrétního je nemožné. Poprosil by jsem o recenzi této faceliftové verze s motorem 3.7. Děkuji.
reagovať
Ne321
počet príspevkov196
dátum registrácie02.07.2013
Utorok 12.05.2015 16:23, RE: 3.7
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, pokukuji po hondě legend. Jsem fanoušek značky a momentálně mám accorda. Vím, že bude na údržbu a provoz náročnější. Bohužel nikde jsem nenašel recenzi nebo test faceliftové verze, kde se údajně dost změnilo. Především motor, a mírně podvozek a změny se údajně dotkly i automatu. Ale dohledat něco konkrétního je nemožné. Poprosil by jsem o recenzi této faceliftové verze s motorem 3.7. Děkuji.


Techle aut je naproste minimum, protoze od pocatku byla Honda Legend tahem zcela mimo sachovnici a po faceliftu uz byla jeji zastaralost takova, ze ji koupilo opravdu jen minimum fanousky znacky. Recenzi necekejte, protoze tech aut se prodalo mene nez vozu Ferrari.
Co se tyce zmen, tak neni to az tak zasadni. Kompletni interier je stejny, navigace je stejna, infotainment je stejny jedinym rozdilem je AUX + USB, vybava je jinak stejna. Prevodovka je stejna jen poladena na novy motor, ktery je dynamicky ovsem totozny jako starsi 3.5tka. Pri diskusi o faceliftu nezamenovat evropsky a americky trh, na americkem trhu probehnul jeste jeden vyrazne zasadnejsi facelift, ktery auto preci jenom ponekud zmodernizoval (nova prevodovka, nove prvky vybavy), v Evrope byl model jen lehce oprasen.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 12.05.2015 19:52, RE:
Dobrý den. Honda Accord je u nás velmi málo rozšířená, proto chybí recenze uživatelů. Motorizace 3.7 používá stejnou techniku, jako menší 3.5, modernizace je pouze záležitostí upravení softwaru pro silnější jednotku.
reagovať
Ne321
počet príspevkov196
dátum registrácie02.07.2013
Streda 13.05.2015 13:18, RE:
Karel - TipCars.com napísal:
Dobrý den. Honda Accord je u nás velmi málo rozšířená, proto chybí recenze uživatelů. Motorizace 3.7 používá stejnou techniku, jako menší 3.5, modernizace je pouze záležitostí upravení softwaru pro silnější jednotku.


Mozna by chtelo chvili premyslet predtim nez se zacne psat. Autor ma Accorda, ale ta 3.7cka ho zajima v Legendu, protoze do Accorda se samozrejme nemontovala.
reagovať
sympatico
počet príspevkov54
dátum registrácie04.03.2014
Štvrtok 14.05.2015 12:49, Legend + Accord 3.7
Asi budete překvapeni, ale motor 3.7 se do Accorda normálně montoval, stejně jako jeho původní verze 3.5.

Jedná se o Accord Crosstour, auto připomínající X6, a také nejdražší a nejsofistikovanější Accord vůbec. První vozy se dostaly na trh v roce 2010, a kromě motoru z Legenda dostal Accord i špičkový pohon všech kol sh-awd ( využívá vektorování točivého momentu na zadní nápravě, stejně jako poslední generece Audi RS6 a nejnovější Focus RS )

Tazatel se ale samozřejmě ptá na Legenda, kde s novým motorem proběhlo několik desítek úprav. Zvedl se točivý moment v nižších otáčkách, motor posílil o 9kw, spotřeba se snížila o půl litru. Přibylo vyhřívání zadních sedaček, kompletně přepracované bylo výfukové potrubí a auto dostalo i úplně jiné tlumiče, Materiály v interieru jsou kvalitnější a netrpí tolik na oděr jako model před FL. V základu byly 18ti palcová kola místo 17" dodávaných v letech 06-09. V roce 2011 Legend dostal šestistupňovou převodovku, ovšem v Evropě už se takřka neprodával. Prodejní výsledky byly nevalné, ale hlavně EU nařizovala aby kompletní portfolio každé automobilky mělo průměrnou spotřebu všech modelů do určité výše...a Legend 3.7 a Accord 2.4 navyšovali průměr a museli být staženi.

Z vlastní zkušenosti k Legendu : i po 300tkm nesmírně pohodlné a nesmírně spolehlivé auto. Vyzkoušel jsem hodně aut, ale v pohodlí a jízdních vlastnostech se mu máloco vyrovná. Škoda jen omezeného místa vzadu...proti minulé generaci je auto menší, ovšem prý s větším rozvorem. Ovšem v Legendu 2001 mi přijde že je místa mnohem víc...
reagovať
Ne321
počet príspevkov196
dátum registrácie02.07.2013
Piatok 15.05.2015 12:37, RE: Legend + Accord 3.7
sympatico napísal:
Asi budete překvapeni, ale motor 3.7 se do Accorda normálně montoval, stejně jako jeho původní verze 3.5. Jedná se o Accord Crosstour, auto připomínající X6, a také nejdražší a nejsofistikovanější Accord vůbec. První vozy se dostaly na trh v roce 2010, a kromě motoru z Legenda dostal Accord i špičkový pohon všech kol sh-awd


Nemontoval, protoze Accord Crosstour o kterem mluvite je odvozen od americke Hondy Accord/Acura TL, zatimco evropsky Accord je americka Acura TSX. Tj. bavime se o dvou ruznych autech, byt se stejnym jmenem na ruznych kontinentech.

reagovať
sympatico
počet príspevkov54
dátum registrácie04.03.2014
Piatok 15.05.2015 14:15, Accord 3.7
Aha, tak nemontoval :))

Nicméně Honda Accord Crosstour je příbuzná Acury ZDX, a ne Acury TL, s tou má velmi málo společného :)

Oba modely běžely souběžně s totožnou technikou, jeden se prodával jako Honda Accord Crosstour a druhý jako Acura ZDX.

Ovšem název modelu byl HONDA ACCORD Crosstour. A měl motor 3.5, potom 3.7. Ale jinak se samozřejmě a logicky do čistě evropského Accordu nemontoval. Pro mě je to nejkrásnější Accord vůbec, hned po kombi '91. Pro většinu lidí hnusná obluda. Loni se jeden Crosstour prodával v CZ, bohužel stál víc než mi rozpočet dovolil :(

Takže máte pravdu, jistojistě, ale přesto se motor 3.7 do Accorda montoval. Je celkem jedno, komu a čemu se auto podobá, pořád se to jmenuje Honda Accord, takže čistě technicky motor 3.7 v Accordu najdete.

Acura ZDX se dělala do r.2013, a pak už se prodával model jen pod názvem Honda Crosstour. Pozitivní je, že mu zůstala přední maska z Accorda, a ne ta divná z Acury .

Nicméně tu řešíme nesmysly, chtěl jsem jen podotknout, že nelze tvrdit, že " motor 3.7 se do Accorda samozřejmě nemontoval " Montoval se do auta, které má do běžného Accordu hodně daleko, ale pořád měl napsáno na zádi Accord a pod tím Crosstour - mám to do dneška v tlf vyfocené :) A Accord s tím motorem 3.7 jel fantasticky :) a vůbec celé auto dávalo větší smysl než Legend.

Takže uznávám , Accorda 3.7 v evropě skoro nepotkáte, poslední šestiválce se dávaly do Accordu kupé na přelomu tisíciletí, sice ofiko CZ distribuce, ale v TP byl jako domovina označen Massachusetts nebo Maryland, už si nevzpomínám, měl jsem ho deset let zpátky... A je to škoda, za mých mladých let frajeři jezdili v třílitrové Alfě nebo třilitrové Omeze a my ostatní jim záviděli...bojím se, že až moje děti vyrostou, frajer bude ten, kdo bude mít v autě víc jak tři válce :((
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.