0
späť
 

diskuze k tématu: Ojetá Honda Jazz – jaká je jako ojetina?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Piatok 20.06.2014 08:49, souhlas
výborné auto, u nás neprávem opomíjené, málo prodávané jako nové kvůli vyšší pořizovací ceně než srovnatelná-evropská-konkurence. pokud bude v pěkném stavu s doloženou sevisní historií a nebourané tak nemůžete šlápnout vedle.
reagovať
Corlis
počet príspevkov135
dátum registrácie14.03.2007
Piatok 20.06.2014 10:05, re:
doporučuji si sehnat jedno z posledních čísel Světa motorů, je tam o ní povídání a recenze. Je to dražší záležitost, ale nekazí se, prostorná je dost, má jen benzinové motory, zadní sedáky se dají pěkně složit k opěradlu a vznikne místo na dvě kola... Dle mého dobrá volba. Je to poctivě postavené předkrizové auto nešizené. Tam, kam jezdím měnit gumy, naproti bydlí starší paní, která má modrého jazze již léta a pořád jezdí. Jukali jsme do něj, je opravdu hodně prostorný, a jak říkala, jen jezdí na olej a nějaký ten spotřebák. Doporučené motory jsou VTEC, předchozí motor i-DSI je línější i díky dlouhým převodům. Na olej bych jezdil po deseti tis. km, tuším je tam 20tis interval a jestli budete jezdit krátké trasy, může degradovat. Zajímala by mne Vaše cena v bazaru, protože za mladší ročník dáte 200 očiček jako nic....
ale vzhledem k tomu, že jste studentka, tak bych to viděl tak na ročník 2004 a jak pise tomaskrtek, pokud bude jasná servisní historie, nebál bych se toho.
reagovať
Corlis
počet príspevkov135
dátum registrácie14.03.2007
Pondelok 23.06.2014 17:34, RE: re:
Corlis napísal:
doporučuji si sehnat jedno z posledních čísel Světa motorů, je tam o ní povídání a recenze. Je to dražší záležitost, ale nekazí se, prostorná je dost, má jen benzinové motory, zadní sedáky se dají pěkně složit k opěradlu a vznikne místo na dvě kola... Dle mého dobrá volba. Je to poctivě postavené předkrizové auto nešizené. Tam, kam jezdím měnit gumy, naproti bydlí starší paní, která má modrého jazze již léta a pořád jezdí. Jukali jsme do něj, je opravdu hodně prostorný, a jak říkala, jen jezdí na olej a nějaký ten spotřebák. Doporučené motory jsou VTEC, předchozí motor i-DSI je línější i díky dlouhým převodům. Na olej bych jezdil po deseti tis. km, tuším je tam 20tis interval a jestli budete jezdit krátké trasy, může degradovat. Zajímala by mne Vaše cena v bazaru, protože za mladší ročník dáte 200 očiček jako nic.... ale vzhledem k tomu, že jste studentka, tak bych to viděl tak na ročník 2004 a jak pise tomaskrtek, pokud bude jasná servisní historie, nebál bych se toho.


ještě bych doplnil, že je nutné u obou motorů dělat po 40tis ventily, interval 20tis km olej zkrátit skutečně na polovinu. Pohon rozvodů je řetěz, takže v pohodě. Pro další údaje určitě najdete ve vyhledávači dostatek relevantních údajů od uživatelů /spotřeba, prostor atd/.
reagovať
Rover623
počet príspevkov96
dátum registrácie14.04.2009
Piatok 27.06.2014 22:52, Ventily
Jazz nemá hydroštely, ale mechanická táhla, ale ventily se neseřizují, případné vůle se vymezují vložením podložek, ovšem ještě jsem neviděl Hondu kde by to bylo. Seřízení ventilů se dělalo jen na starých Hondách a jen do motoru obsahu 2.2, žravec oleje 2.3 už taky neseřizoval. Jinak jak bylo psáno, to auto bude jezdit za benzín dokud nevybuchne vesmír a je prakticky nemožné ho utrápit, prostě sednete a jedete, musíte mít hodně smůly a hodně ho zanedbávat aby nenastartovalo nebo nedojelo
reagovať
Radunice
počet príspevkov2
dátum registrácie06.06.2015
Sobota 06.06.2015 09:37, Honda Jazz - mini MPV
Dobrý den, Hondu Jazz r.v. 2008 mám jeden rok. Kupoval jsem ji s doloženým velmi nízkým počtem najetých km. Já jsem s ní zatím najel 10.000 km, přičemž jsem s ní absolvoval cestu na rodinnou dovolenou do Chorvatska a velmi mile mě překvapila. Jak cestovním komfortem, velikostí zavazadelníku, odkládacími prostory, pak především spotřebou. Prodejně byla udávána jako motorizace 1,4, ale ve skutečnosti je to 1339 s výkonem 73 kW (údaje z TP).
Na tomto autě je znát, že při jeho stavbě někdo opravdu přemýšlel. Zvenku vypadá malé a mnoho lidí se mi vysmálo, co jsem si to koupil za prcka. Ovšem vnitřní prostor je bezezbytku využit a je velmi vzdušný. Srovnání s řadou konkurentů samozřejmě mám a řekl bych, že ve své třídě je nejprostornější. Pozici za volantem si najde s přehledem každý, manželka 155 cm, já 180 cm. Na zadních sedadlech je překvapivě místa dost, zejména pro nohy. Tři pasažéry jsem vzadu vezl pouze ve věku 12 let, takže vlastní zkušenost, jak se cítí tři dospělí, nemám. Všude je plno odkládacích míst, z nichž se mi nejvíc líbí místa na odkládání malých nápojů, která jsou umísěna po stranách palubní desky před výdechy větráku na boční okno. Pocit prostornosti zvýrazňují velká okna, doslova obří je to čelní, takže s výhledem z vozidla není žádný problém. Na co jsem byl nejvíce zvědavý, byl systém sklápění zadních sedáků. Sedáky se dají zvednout k opěradlům a vznikne tak obří prostor. V několika článcích jsem četl, že se zde dají převážet dvě jízdní kola. Každopádně je to výhoda i při normální pozici, neboť menší zavazadla je možné uložit pod sedadla.
Motor je perfektní. Absolutně bez vibrací a je velmi tichý. Táhne již od nízkých otáček, takže se občas stane, že při šedesátikilometrové rychlosti mi indikátor řazení radí, abych tam konečně zařadil pětku. Od toho se také odvíjí spotřeba. Jsem velmi klidný řidič a dodržuji rychlosti (v zaměstnání je to trochu jinak), takže pro mě není problém jezdit za 5 l/100 km. Dlouhodobou kombinovanou spotřebu mám 5,5 litrů. Škoda, že převodovka nemá šestý rychlostní stupeň.
Jízdní vlastnosti jsou pohodové. Když přijdou nějaké nerovnosti na vozovce, auto s nimi nemá problémy. Jak z charakteru vozidla vyplývá, není to žádný závodník. Svižnější průjezd zatáčkami sice zvládne, ale přijde mi dost nedotáčivé a v ostřejších zatáčkách zbytečně "hvízdnou" gumy, i když vím, že se dá zatáčka v jiném autě projet bez zvukového doprovodu. Ale musím vyzdvihnout prácí ESP. Zasahuje velmi citlivě a zbytečně mě neomezuje. Vlastně za celou dobu běžného ježdění ještě ani jednou nezasahovalo. Abych vyzkoušel jestli opravdu funguje, musel jsem na mokru do utažené zatáčky. Oproti konkurentům i z řad sportovnějších modelů funguje skvěle.
K vozidlu jako k celku nemám žádných výhrad. Jsem s ním velmi spokojen a proto také plánuji, že si jej na další dlouhá léta ponechám. Ještě k cenám. Ceny náhradních dílů nejsou vysoké, přemrštěné jsou jen hodinové sazby ve značkových nebo autorizovaných servisech. Pořizovací cena sice byla vyšší, ale za tu kvalitu nelituji. A jen tak pro srovnání si vždycky představím právě probíhající automobilovou česko-korejskou válku. Auto mám s docela dobrou výbavou za cenu, na kterou se při podobné výbavě dostane i konkurence. A to i při koupi nového vozidla.
Hondu Jazz vřele doporučuji.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Sobota 06.06.2015 15:22, RE: Honda Jazz - mini MPV
Radunice napísal:
Dobrý den, Hondu Jazz r.v. 2008 mám jeden rok. Kupoval jsem ji s doloženým velmi nízkým počtem najetých km. Já jsem s ní zatím najel 10.000 km, přičemž jsem s ní absolvoval cestu na rodinnou dovolenou do Chorvatska a velmi mile mě překvapila. Jak cestovním komfortem, velikostí zavazadelníku, odkládacími prostory, pak především spotřebou. Prodejně byla udávána jako motorizace 1,4, ale ve skutečnosti je to 1339 s výkonem 73 kW (údaje z TP).Na tomto autě je znát, že při jeho stavbě někdo opravdu přemýšlel. Zvenku vypadá malé a mnoho lidí se mi vysmálo, co jsem si to koupil za prcka. Ovšem vnitřní prostor je bezezbytku využit a je velmi vzdušný. Srovnání s řadou konkurentů samozřejmě mám a řekl bych, že ve své třídě je nejprostornější. Pozici za volantem si najde s přehledem každý, manželka 155 cm, já 180 cm. Na zadních sedadlech je překvapivě místa dost, zejména pro nohy. Tři pasažéry jsem vzadu vezl pouze ve věku 12 let, takže vlastní zkušenost, jak se cítí tři dospělí, nemám. Všude je plno odkládacích míst, z nichž se mi nejvíc líbí místa na odkládání malých nápojů, která jsou umísěna po stranách palubní desky před výdechy větráku na boční okno. Pocit prostornosti zvýrazňují velká okna, doslova obří je to čelní, takže s výhledem z vozidla není žádný problém. Na co jsem byl nejvíce zvědavý, byl systém sklápění zadních sedáků. Sedáky se dají zvednout k opěradlům a vznikne tak obří prostor. V několika článcích jsem četl, že se zde dají převážet dvě jízdní kola. Každopádně je to výhoda i při normální pozici, neboť menší zavazadla je možné uložit pod sedadla.Motor je perfektní. Absolutně bez vibrací a je velmi tichý. Táhne již od nízkých otáček, takže se občas stane, že při šedesátikilometrové rychlosti mi indikátor řazení radí, abych tam konečně zařadil pětku. Od toho se také odvíjí spotřeba. Jsem velmi klidný řidič a dodržuji rychlosti (v zaměstnání je to trochu jinak), takže pro mě není problém jezdit za 5 l/100 km. Dlouhodobou kombinovanou spotřebu mám 5,5 litrů. Škoda, že převodovka nemá šestý rychlostní stupeň.Jízdní vlastnosti jsou pohodové. Když přijdou nějaké nerovnosti na vozovce, auto s nimi nemá problémy. Jak z charakteru vozidla vyplývá, není to žádný závodník. Svižnější průjezd zatáčkami sice zvládne, ale přijde mi dost nedotáčivé a v ostřejších zatáčkách zbytečně "hvízdnou" gumy, i když vím, že se dá zatáčka v jiném autě projet bez zvukového doprovodu. Ale musím vyzdvihnout prácí ESP. Zasahuje velmi citlivě a zbytečně mě neomezuje. Vlastně za celou dobu běžného ježdění ještě ani jednou nezasahovalo. Abych vyzkoušel jestli opravdu funguje, musel jsem na mokru do utažené zatáčky. Oproti konkurentům i z řad sportovnějších modelů funguje skvěle.K vozidlu jako k celku nemám žádných výhrad. Jsem s ním velmi spokojen a proto také plánuji, že si jej na další dlouhá léta ponechám. Ještě k cenám. Ceny náhradních dílů nejsou vysoké, přemrštěné jsou jen hodinové sazby ve značkových nebo autorizovaných servisech. Pořizovací cena sice byla vyšší, ale za tu kvalitu nelituji. A jen tak pro srovnání si vždycky představím právě probíhající automobilovou česko-korejskou válku. Auto mám s docela dobrou výbavou za cenu, na kterou se při podobné výbavě dostane i konkurence. A to i při koupi nového vozidla.Hondu Jazz vřele doporučuji.


Dobrý den, zkuste toto vozidlo ohodnotit ještě blíže. http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost

reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.