0
späť
 

diskuze k tématu: Honda CR-V III – je koupě této ojetiny dobrou volbou?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 18.10.2013 10:11, CR-V
Benzín jezdí okolo 10-11 litrů, má připojitelnou zadní nápravu v případě prokluzu předních kol - něco
jako haldex. Osvědčená volba, prodalo se jich mraky a jsou za dobrou cenu.
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Piatok 18.10.2013 13:39, CR-V ANO
CRvéčka s benzínem bych se nebál. Trvalá čtyřkolaka to není, ale vyšší vrstvu sněhu zvládne, stačí mít dobré gumy. Pokud by mohlo být něco menšího a levnějšího, dobře poslouží i Suzuki SX4.
reagovať
rojack
počet príspevkov145
dátum registrácie06.01.2009
Utorok 22.10.2013 11:05, No, problém je v tom,
že CRV je takové neslané nemastné auto. Myslím, že v testech v lehkém terénu se umístila na posledním místě (soupeři RAV4, X-trail, X3, takže žádné tereňáky). Vypadá dost pěkně, ale to je vše. Obecně je také Honda z jmenovaných nejdražší.
reagovať
JR54
počet príspevkov1
dátum registrácie22.10.2013
Utorok 22.10.2013 22:56, CR-V určitě ano
Dobrý den,
co se týče Hondy CR-V, tak mohu jen doporučit. Dvoulitrový benzín se 110 kW má rád otáčky a jede docela slušně a při snaze se dá jezdit i pod 7,5 l, jinak v průměru počítejte se stále velmi příjemnými osmi litry. Je to Japonec, takže v interiéru se cítíte příjemně, vše je tam, kde má a prostoru je dostatek ve všech směrech (včetně zavazadelníku). Pohon 4x4 je řešen připojitelnou zadní nápravou, a to automaticky, takže si bohužel nemůžete vybrat druh náhonu. Je to typické SUV, které rozhodně není do žádného velkého terénu, ale na ten lehčí postačí.
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Streda 23.10.2013 16:38, RE: CR-V určitě ano
JR54 napísal:
Dobrý den, co se týče Hondy CR-V, tak mohu jen doporučit. Dvoulitrový benzín se 110 kW má rád otáčky a jede docela slušně a při snaze se dá jezdit i pod 7,5 l, jinak v průměru počítejte se stále velmi příjemnými osmi litry. Je to Japonec, takže v interiéru se cítíte příjemně, vše je tam, kde má a prostoru je dostatek ve všech směrech (včetně zavazadelníku). Pohon 4x4 je řešen připojitelnou zadní nápravou, a to automaticky, takže si bohužel nemůžete vybrat druh náhonu. Je to typické SUV, které rozhodně není do žádného velkého terénu, ale na ten lehčí postačí.


Sice proti gustu žádný dišputát, jak se říká, ale jel jsem ve všech možných japoncích a ani u těch nelidových nebyly interiéry nic extra. Navíc ergonomie taky v mnoha případech pokulhávala a ovládání některých navigací je kolikrát vše, jen ne intuitivní. Ale dá se na to zvyknout, hlavně když to podstatné funguje.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Piatok 25.10.2013 17:36, CR-V 2.4 VTEC
Není to tak úplně pravda, že by se do CR-V dával z benzínů jen dvoulitr. Na mobile.de jich lze sehnat celkem dost s 2.4 VTEC, zásadně jen s automatem. Bude to spíš tak, že se tato kombinace neprodávala v Česku. Nicméně dovozu z DE bych se nebál, vzhledem k tomu, že jsou tyto motory u nás k dispozici v Accordu, tak jejich servis bude možné dělat i tady.

Je to podobné, jako se minulá generace Fiesty v Česku neprodávala s 1.6 benzínem a v Německu jich je hodně.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.