0
späť
 

diskuze k tématu: Honda Civic Type-R: První turbo

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
Albi1
počet príspevkov91
dátum registrácie26.01.2009
Pondelok 25.01.2016 19:10, krása
už jsem ji viděl a je famózní
reagovať
blicky
počet príspevkov1
dátum registrácie25.01.2016
Pondelok 25.01.2016 20:33, Technicke data
Zdarec.Jeste technicke udaje o novince by nevadily ....
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Pondelok 25.01.2016 22:06, Fuj
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD.
Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1008
dátum registrácie23.04.2014
Utorok 26.01.2016 09:15, RE: Fuj
PetrT napísal:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.


No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Utorok 26.01.2016 09:45, RE: Fuj
KoobaS napísal:
PetrT napísal:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.


Měl jsem jednu z prvních hond civic Ufo 1.8 sport 103 kW v republice jako služební. To auto byla bomba, podvozkově, motorově a první pohled byl zvláštní i ta palubka, ale člověk si zvykl, bylo to něco jiného než ta šeď tady co jezdí. Takže tyto nové modely jdou jen ve stopách té první a já si už zvykl a líbí se mi to. A tady ten dravec to musí být paráda.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Utorok 26.01.2016 11:27, RE: Fuj
driver111 napísal:
KoobaS napísal:
PetrT napísal:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.
Měl jsem jednu z prvních hond civic Ufo 1.8 sport 103 kW v republice jako služební. To auto byla bomba, podvozkově, motorově a první pohled byl zvláštní i ta palubka, ale člověk si zvykl, bylo to něco jiného než ta šeď tady co jezdí. Takže tyto nové modely jdou jen ve stopách té první a já si už zvykl a líbí se mi to. A tady ten dravec to musí být paráda.


Já nemyslel Civic jako celek, i když zejména uvnitř mi přijde dost přeplácaný. Myslel jsem tenhle konkrétní kus. Ty křídla, difuzory a další nesmysly co prakticky nemají vliv na jízdu mi přijdou dost infantilní. Pro mladého kluka možná ok, já se sice za starého nepovažuji ale vidět se v tom odrazem ve výloze cítil bych se jak blbec.
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Utorok 26.01.2016 11:53, RE: Fuj
PetrT napísal:
driver111 napísal:
KoobaS napísal:
PetrT napísal:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.
Měl jsem jednu z prvních hond civic Ufo 1.8 sport 103 kW v republice jako služební. To auto byla bomba, podvozkově, motorově a první pohled byl zvláštní i ta palubka, ale člověk si zvykl, bylo to něco jiného než ta šeď tady co jezdí. Takže tyto nové modely jdou jen ve stopách té první a já si už zvykl a líbí se mi to. A tady ten dravec to musí být paráda.
Já nemyslel Civic jako celek, i když zejména uvnitř mi přijde dost přeplácaný. Myslel jsem tenhle konkrétní kus. Ty křídla, difuzory a další nesmysly co prakticky nemají vliv na jízdu mi přijdou dost infantilní. Pro mladého kluka možná ok, já se sice za starého nepovažuji ale vidět se v tom odrazem ve výloze cítil bych se jak blbec.


Je fakt, že taky raději bych dal přednost méně nápadné variantě, ale celkově jsem myslel civica jako takového. Mě vadila ze začátku ta palubovka, ta byla v té době jak z jiné planety, ale zvykl jsem si. A civic se mi zaryl pod kůži.

reagovať
AnderN
počet príspevkov53
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 26.01.2016 17:08, Co to je?
To je článek do Blesku? Chybí jakékoliv technické informace ... parametry motoru, rozměry, hmotnosti, dynamické parametry ... myslel jsem, že Tipcars se profiluje jako auto server.
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov535
dátum registrácie16.11.2012
Streda 27.01.2016 10:18, RE: Co to je?
AnderN napísal:
To je článek do Blesku? Chybí jakékoliv technické informace ... parametry motoru, rozměry, hmotnosti, dynamické parametry ... myslel jsem, že Tipcars se profiluje jako auto server.



Dobrý den. Děkujeme za upozornění, požadavek na dodání technických parametrů byl předán autorovi článku.
reagovať
rzr1911
počet príspevkov13
dátum registrácie05.02.2013
Streda 27.01.2016 18:50, Křídla a difuzory
Tvrdit, že křídla a difuzory jsou infantilní a k stejně nefunkční můžete tvrdit tak u Š120. To co je u běžného auta nefunkční a zbytečné bude u Civicu s 310k a omezovačem na 270km/h spíš nutnost. Podle zahraničních, většinou UK, serverů to do 270 stále jede a Type R zastaví až ten omezovač. Jo, křídla a difuzoty jsou divný, kola moc úzký, 4 koncovky jak z sídlištního tuzing shopu, ale stále je tam ten výkon a rychlost. To auto by údajně mělo podle japonskýho testovacího pilota jet přes 300... a to je hardcore.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Streda 27.01.2016 19:18, RE: Křídla a difuzory
rzr1911 napísal:
Tvrdit, že křídla a difuzory jsou infantilní a k stejně nefunkční můžete tvrdit tak u Š120. To co je u běžného auta nefunkční a zbytečné bude u Civicu s 310k a omezovačem na 270km/h spíš nutnost. Podle zahraničních, většinou UK, serverů to do 270 stále jede a Type R zastaví až ten omezovač. Jo, křídla a difuzoty jsou divný, kola moc úzký, 4 koncovky jak z sídlištního tuzing shopu, ale stále je tam ten výkon a rychlost. To auto by údajně mělo podle japonskýho testovacího pilota jet přes 300... a to je hardcore.


Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno.
Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1008
dátum registrácie23.04.2014
Štvrtok 28.01.2016 08:21, RE: Křídla a difuzory
PetrT napísal:
rzr1911 napísal:
Tvrdit, že křídla a difuzory jsou infantilní a k stejně nefunkční můžete tvrdit tak u Š120. To co je u běžného auta nefunkční a zbytečné bude u Civicu s 310k a omezovačem na 270km/h spíš nutnost. Podle zahraničních, většinou UK, serverů to do 270 stále jede a Type R zastaví až ten omezovač. Jo, křídla a difuzoty jsou divný, kola moc úzký, 4 koncovky jak z sídlištního tuzing shopu, ale stále je tam ten výkon a rychlost. To auto by údajně mělo podle japonskýho testovacího pilota jet přes 300... a to je hardcore.
Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno. Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.


Je to prostě celý takový JDM culture... Jenže Golf R a Civic Type R podle mě moc srovnávat nemůžeš... Rko je čtyřkolka, Type R předohrab a přesto na severní smyčce ujel Rku o cca 25 vteřin...

V normálním provozu je to žehlící prkno a všechny prvky opravdu jenom pro parádu, na okruhu to rozdíl udělat může...
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Štvrtok 28.01.2016 08:31, RE: Křídla a difuzory
PetrT napísal:
Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno. Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.


Zcela jistě jsou všechny ty spojlery, křídlo a difuzor funkční, Honda snad dva roky ladila auto aby dostali CTR na vrchol hot hatchů což se myslím podařilo.
U Golfu je pro laika problém odlišit běžného golfa od GTI, což se u Civicu rozhodně nestane.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Štvrtok 28.01.2016 12:17, RE: Křídla a difuzory
ctverak napísal:
PetrT napísal:
Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno. Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.
Zcela jistě jsou všechny ty spojlery, křídlo a difuzor funkční, Honda snad dva roky ladila auto aby dostali CTR na vrchol hot hatchů což se myslím podařilo.U Golfu je pro laika problém odlišit běžného golfa od GTI, což se u Civicu rozhodně nestane.


Jasně že je Golf R pomalejší než Type R. Je daleko těžší , ale i komfortnější. Je to jiný přístup. Golf by jistě šel vyladit, motor má ještě potenciál. Ale už by to nebyl Golf.
Civic byl vždy vděčným cílem podobných tuningů, takže to chápu. Cílová skupina je jasná. Mě to odrazuje. Víc se mi líbí nenápadná síla.

reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.