0
späť
 

diskuze k tématu: Honda Accord ES

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.08.2006 09:00, HOLT JAPAN
JAPONSKÉ VOZY(NE KOREJSKÉ) PATŘILI VŽDY KE ŠPICI A TAK JE TOMU I DNES.SICE NEJSOU ZROVNA Z LACINHO KRAJE,ALE RÁD SI PŘIPLATÍM ZA ORIGINALITU A KVALITU,KTEROU BOHUŽEL NABÍZEJÍ JEN,A TO POUZE Z ČÁSTI,NĚMECKÉ VOZY......TAKŽE ŠIKMOVOČKA DOTOHO.........ZDAR
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.08.2006 09:24, RE: HOLT JAPAN
DEKTR1 napísal:
JAPONSKÉ VOZY(NE KOREJSKÉ) PATŘILI VŽDY KE ŠPICI A TAK JE TOMU I DNES.SICE NEJSOU ZROVNA Z LACINHO KRAJE,ALE RÁD SI PŘIPLATÍM ZA ORIGINALITU A KVALITU,KTEROU BOHUŽEL NABÍZEJÍ JEN,A TO POUZE Z ČÁSTI,NĚMECKÉ VOZY......TAKŽE ŠIKMOVOČKA DOTOHO.........ZDAR
Dneska už i Korejci (předevščím Hyundai) v kvalitě předbíhají Evropu. Zřejmě je to ta Lisabonská strategie...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.08.2006 09:29, Spolehlivost
Nic ve zlým, japonce mám docela rád, sám jsem měl jako první své auto Toyotu Corollu a časem ještě Carinu, ale je rozdíl napsat že auto je držák když ujedu 40 tisíc za rok nebo 37 tis za roky čtyři - jako autor recenze. Zvlášť pokud je výjmečně pravdivý stav tachometru a auto má najeto necelých 200 tis.. Ale chápu, já v jeho v věku nenajezdil ani to (ovšem ale za komunistů půjčovaný rodinný Fiat 125p, obsah tuším 1300, dvojitý karburátor Weber, spotřeba až 14l - no byl jsem mladý a blbý a jezdil co to dá).
Spíše je mrzuté, že autor recenze napsal v podstatě jen to, že po delším vybírání vybral Accorda, auto že je fajn, žere tak nějak přiměřeně, trochu rezne a obává se brzké výměny výfuku....Tak ať ti ještě chvíli vydrží.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.08.2006 09:35, RE: HOLT JAPAN
DEKTR1 napísal:
JAPONSKÉ VOZY(NE KOREJSKÉ) PATŘILI VŽDY KE ŠPICI A TAK JE TOMU I DNES.SICE NEJSOU ZROVNA Z LACINHO KRAJE,ALE RÁD SI PŘIPLATÍM ZA ORIGINALITU A KVALITU,KTEROU BOHUŽEL NABÍZEJÍ JEN,A TO POUZE Z ČÁSTI,NĚMECKÉ VOZY......TAKŽE ŠIKMOVOČKA DOTOHO.........ZDAR
Já bych zas tak nedšený nebyl. Kazí se každý typ auta. Mně u Hondy napříkald vyhořel rozělovač (= odtah na dálnici ...)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.08.2006 10:37, RE: Spolehlivost
Přemek napísal:
Nic ve zlým, japonce mám docela rád, sám jsem měl jako první své auto Toyotu Corollu a časem ještě Carinu, ale je rozdíl napsat že auto je držák když ujedu 40 tisíc za rok nebo 37 tis za roky čtyři - jako autor recenze. Zvlášť pokud je výjmečně pravdivý stav tachometru a auto má najeto necelých 200 tis.. Ale chápu, já v jeho v věku nenajezdil ani to (ovšem ale za komunistů půjčovaný rodinný Fiat 125p, obsah tuším 1300, dvojitý karburátor Weber, spotřeba až 14l - no byl jsem mladý a blbý a jezdil...
No já si myslím, že prakticky první (v 19 letech) auto - H Accord, to je docela pecka. Já se po přesednutí ze 120 do favorita cejtil v sedmým nebi. (r. 95). No a jezdit s dvoulitrem do 9 litrů, dobrý (manželka takhle jezdí s 307, 1,6 16V). Jinak souhlas, o autě toho moc nevíme...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.08.2006 14:15, RE: Spolehlivost
Pepe napísal:
No já si myslím, že prakticky první (v 19 letech) auto - H Accord, to je docela pecka. Já se po přesednutí ze 120 do favorita cejtil v sedmým nebi. (r. 95). No a jezdit s dvoulitrem do 9 litrů, dobrý (manželka takhle jezdí s 307, 1,6 16V). Jinak souhlas, o autě toho moc nevíme...
Já jsem měl vectru r.v.1991 2.0GT8V a jezdil jsem kolem 8l v pohodě.Pak jsem měl mondeo 1.8 16V a to jezdilo za 9-10l a míň jelo.Zajímavé že??
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.08.2006 14:20, Cože???
Tohle má být zkušenost uživatele s H. Accord? Tak to snad ne.
Myslím že tohle auto si rozhodně zaslouží víc se rozepsat o motoru, podvozku a jízdě zvláště ve vysokých otáčkách!!!!
Ptám se uživatele: jakým stylem jezdí, jestli je toto auto nudné nebo ne? atd. Každý auto má díl, který se posere. Kdyby všechny auta měli jen v prdeli výfuk a zadní lem, tak by bylo na světě blaho. To si Oplové a Megany ... můžou jen nechat zdát!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.08.2006 17:49, Rozsah
Přátelé, kamarádi přispěvatelé! Nezlobte se na mě, ale příspěvky takovéhoto rozsahu zde jen zbytečně zabírají místo.
Buďto se pořádně rozepište, nebo raději nepište nic.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.08.2006 18:07,
.....myslím, že príspevky tu uverejňuje správca servru....asi ešte leží pri mori.......VRÁŤ SA!!!....a prerob stranky, môj Firefox sa ide niekedy zblázniť
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.08.2006 22:23, RE: HOLT JAPAN
DEKTR1 napísal:
JAPONSKÉ VOZY(NE KOREJSKÉ) PATŘILI VŽDY KE ŠPICI A TAK JE TOMU I DNES.SICE NEJSOU ZROVNA Z LACINHO KRAJE,ALE RÁD SI PŘIPLATÍM ZA ORIGINALITU A KVALITU,KTEROU BOHUŽEL NABÍZEJÍ JEN,A TO POUZE Z ČÁSTI,NĚMECKÉ VOZY......TAKŽE ŠIKMOVOČKA DOTOHO.........ZDAR
Já bych ty japonský trakaře tolik nechválil,přeci jenom plyšové interiéry jsou k zblití..a spolehlivost není o tolik vyšší. Holt Německo je Německo
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.08.2006 09:05, RE: HOLT JAPAN
anonym napísal:
Já bych ty japonský trakaře tolik nechválil,přeci jenom plyšové interiéry jsou k zblití..a spolehlivost není o tolik vyšší. Holt Německo je Německo
Zřejmě si již notnou dobu interiér japonských vozů neviděl. Na plyš si potrpí již jenom čínský trh. Co se spolehlivosti týče, tak se může jít německá lacinoplastová provenience zahrabat!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.08.2006 14:17, RE: HOLT JAPAN
anonym napísal:
Já bych ty japonský trakaře tolik nechválil,přeci jenom plyšové interiéry jsou k zblití..a spolehlivost není o tolik vyšší. Holt Německo je Německo
To: Anonym
Jestli posuzuješ auta podle interiéru, tak si HLUPÁK. A propó, když už jsme u toho, zrovna německý auta se chlubit interiérem nemůžou !
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 19.08.2006 13:37, RE: HOLT JAPAN
dada napísal:
To: Anonym
Jestli posuzuješ auta podle interiéru, tak si HLUPÁK. A propó, když už jsme u toho, zrovna německý auta se chlubit interiérem nemůžou !
Ja osobne jsem priznovcem Japoncu, ale abych rkel pravdu nejhezci interier pro me maji nemci a to hlavne Audi je prodle me vzor dokonalosti v interieru. Kdyby se spojila Japonksa spoelhlivost a nemecky vzhled uvnitr vozu bylo by to super
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 19.08.2006 15:13,
trochu tomu nerozumím,nejdřív autor napíše že toto auto přináší pohodlí a luxus,a do záporů napíše že na zadních sedačkách je málo místa,tak to mě moc nepříjde jako pohodlí a luxus
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.08.2006 12:59, RE: HOLT JAPAN
anonym napísal:
Já bych ty japonský trakaře tolik nechválil,přeci jenom plyšové interiéry jsou k zblití..a spolehlivost není o tolik vyšší. Holt Německo je Německo
Blbe, já mám japonce v kůži - plyš má tak maximálně tvá stará mezi nohama :)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.08.2006 19:08, RE: HOLT JAPAN
anonym napísal:
Blbe, já mám japonce v kůži - plyš má tak maximálně tvá stará mezi nohama :)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.01.2007 13:32, RE: HOLT JAPAN
anonym napísal:
Já bych ty japonský trakaře tolik nechválil,přeci jenom plyšové interiéry jsou k zblití..a spolehlivost není o tolik vyšší. Holt Německo je Německo
Ty blbečku, asi jsi se ještě nesvezl japonským autem,viď? Nemyslím ale 30 let starým kusem. Aler na novější zřejmě nemáš, tak tady kážeš bludy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.01.2008 14:15, RE: HOLT JAPAN
Riccardo napísal:
Já bych zas tak nedšený nebyl. Kazí se každý typ auta. Mně u Hondy napříkald vyhořel rozělovač (= odtah na dálnici ...)
pal do pice
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.