0
späť
 

diskuze k tématu: Koupě ojetého pick-upu KTERÝ VYBRAT - Navara, L200, Ranger, D-Max??

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, typ vozidla, osobní
Mára1
počet príspevkov1
dátum registrácie24.11.2016
Streda 24.01.2018 19:25, Koupě ojetého pick-upu KTERÝ VYBRAT - Navara, L200, Ranger, D-Max??
Zdravím všechny,

zvažuji pořízení ojetého pick-upu do 300.000,- a stále váhám jaký vybrat. Nabízí se samozřejmě Navara, L200, Ranger a D-Max. Auto budu využívat na jízdu do lesa a také při rekonstrukci RD, nepořizuji pro tahání těžkých vleků.

Zatím se mi nejspolehlivěji jeví L200, ale rád si nechám poradit

O Nissan Navara D40 jsem se dočetl, že z kraje výroby 2005-2008 měli problémy s hlavama motoru (od roku 2010 už snad doladěno) a že často odchází spojka, navíc prý dost koroduje rám.

Neví někdo prosím na co si dát pozor u zbývajících pick-upů? Jaké bolístky mají zbylá auta a na co si dát při výběru pozor?

Předem děkuji za rady.
reagovať
HoNZA
počet príspevkov248
dátum registrácie28.04.2008
Štvrtok 25.01.2018 14:53, ranger
Ahoj

jezdil jsem kdysi krátce, asi půl roku s Rangerem 2.5 TDCi, 80 kW, měl najeto něco pod 100 000km. Když si vzpomenu - motor příjemný a nikdy nic nechtěl, ale na tohle auto je asi lepší ta pozdější generace s motorem 105 kW. 4x4 pohodlné a 100% funkční, jen bych asi vyzkoušel funkčnost RFW /tlačítko zubové spojky/ přece jen to dělá za tebe elektrika, ale mně to nikdy nezlobilo. Oproti Toyotě Hilux /v práci jezdím postupně už třetí verzí toyoty/ je prázdný ranger o podstatný kus méně pohodlný - zadní náprava je neklidná až moc - pokud je prázdný. Tohle platí asi pro všechny pickupy, ale ranger poskakuje dost. Z druhé strany asi prázdný moc jezdit nebudeš a když to naložíš tak to jede klidně a pohodlně. Co mi opravdu vadilo moc je nízký interiér - mám 190 cm a kabina je tak nízká, že třeba čelním oknem nevidíš na semafory nahoře, zadní sedadla u doublecab kabiny mají opěráky kolmo a pohodlně se tam nesedí ani dětem. Nebál bych se ho jako pracovního přibližovadla, ale kdyby to bylo jediné auto do rodiny, tak bych hledal jinde.
reagovať
Martaslover
počet príspevkov27
dátum registrácie10.05.2007
Piatok 26.01.2018 09:30, Mazda B 2500
Před týden jsem prodal Mazdu B 2500 Fighter z roku 2006 za 130 tisíc. Za 200.000 km se měnilo hřebenové řízení, ale motorově ok. Listová pera na silnici nejsou moc příjemná, auto odskakuje, výměny oleje chtěla Mazda po 10 tis. a byla citlivá na zacházení s turbem. Obecně ale držela
reagovať
Petris
počet príspevkov14
dátum registrácie27.04.2017
Streda 31.01.2018 19:00, trocha exotiky
Spíše pro zajímavost (jelikož dokud lidi auto nevidí, jsou "chytřejší" než já, jako majitel) uvádím odkaz na recenzi, kterou jsem zde uvedl.
https://www.tipcars.com/magazin/recenze-uzivatelu/tata-xenon-dicor-4x4-double-cab.html

Mám za sebou i zkušenost s L200 a dneska bych už neměnil. Myslím, že vše je popsáno v recenzi.
Vzhledem k ceně a užitné hodnotě (také mám teď RD v rekonstrukci) bych jiné auto, než Tata Xenon nekoupil.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.