. Vstřik může téct, pak stačí přetěsnění (nějakých 1500Kč/Ks), nebo se ucpat/zadřít - pak je to na výměnu, cca 6tKč/ks. Aby se všechno podělalo najednou, to by musela bejt hrozná past (v našich končinách ovšem ne neobvyklá), se zanedbaným servisem, kde jediný důvod ke zbavení se auta je reálná potřeba masivních investic. Pokud bylo auto řádně servisované, budou ty věci odcházet postupně, v závislosti na chování řidiče a kvalitě čerpané nafty. Proto jsou naftová auta z D v lepším stavu, co se týče vstřiků. Pokud najedeš těch 20tkm/rok, tak i kdyby se každý rok něco pos.alo, tak se to pořád vyplatí s výhledem do budoucna. Já mám (na naftě jiné automobilky) při najetých 340tkm všechny tyhle věci původní. Auto bylo kupované v D, se servisní historií, 4leté s nájezdem 140tkm...
. Vstřik může téct, pak stačí přetěsnění (nějakých 1500Kč/Ks), nebo se ucpat/zadřít - pak je to na výměnu, cca 6tKč/ks. Aby se všechno podělalo najednou, to by musela bejt hrozná past (v našich končinách ovšem ne neobvyklá), se zanedbaným servisem, kde jediný důvod ke zbavení se auta je reálná potřeba masivních investic. Pokud bylo auto řádně servisované, budou ty věci odcházet postupně, v závislosti na chování řidiče a kvalitě čerpané nafty. Proto jsou naftová auta z D v lepším stavu, co se týče vstřiků. Pokud najedeš těch 20tkm/rok, tak i kdyby se každý rok něco pos.alo, tak se to pořád vyplatí s výhledem do budoucna. Já mám (na naftě jiné automobilky) při najetých 340tkm všechny tyhle věci původní. Auto bylo kupované v D, se servisní historií, 4leté s nájezdem 140tkm...
. Vstřik může téct, pak stačí přetěsnění (nějakých 1500Kč/Ks), nebo se ucpat/zadřít - pak je to na výměnu, cca 6tKč/ks. Aby se všechno podělalo najednou, to by musela bejt hrozná past (v našich končinách ovšem ne neobvyklá), se zanedbaným servisem, kde jediný důvod ke zbavení se auta je reálná potřeba masivních investic. Pokud bylo auto řádně servisované, budou ty věci odcházet postupně, v závislosti na chování řidiče a kvalitě čerpané nafty. Proto jsou naftová auta z D v lepším stavu, co se týče vstřiků. Pokud najedeš těch 20tkm/rok, tak i kdyby se každý rok něco pos.alo, tak se to pořád vyplatí s výhledem do budoucna. Já mám (na naftě jiné automobilky) při najetých 340tkm všechny tyhle věci původní. Auto bylo kupované v D, se servisní historií, 4leté s nájezdem 140tkm...
. Vstřik může téct, pak stačí přetěsnění (nějakých 1500Kč/Ks), nebo se ucpat/zadřít - pak je to na výměnu, cca 6tKč/ks. Aby se všechno podělalo najednou, to by musela bejt hrozná past (v našich končinách ovšem ne neobvyklá), se zanedbaným servisem, kde jediný důvod ke zbavení se auta je reálná potřeba masivních investic. Pokud bylo auto řádně servisované, budou ty věci odcházet postupně, v závislosti na chování řidiče a kvalitě čerpané nafty. Proto jsou naftová auta z D v lepším stavu, co se týče vstřiků. Pokud najedeš těch 20tkm/rok, tak i kdyby se každý rok něco pos.alo, tak se to pořád vyplatí s výhledem do budoucna. Já mám (na naftě jiné automobilky) při najetých 340tkm všechny tyhle věci původní. Auto bylo kupované v D, se servisní historií, 4leté s nájezdem 140tkm...
. Vstřik může téct, pak stačí přetěsnění (nějakých 1500Kč/Ks), nebo se ucpat/zadřít - pak je to na výměnu, cca 6tKč/ks. Aby se všechno podělalo najednou, to by musela bejt hrozná past (v našich končinách ovšem ne neobvyklá), se zanedbaným servisem, kde jediný důvod ke zbavení se auta je reálná potřeba masivních investic. Pokud bylo auto řádně servisované, budou ty věci odcházet postupně, v závislosti na chování řidiče a kvalitě čerpané nafty. Proto jsou naftová auta z D v lepším stavu, co se týče vstřiků. Pokud najedeš těch 20tkm/rok, tak i kdyby se každý rok něco pos.alo, tak se to pořád vyplatí s výhledem do budoucna. Já mám (na naftě jiné automobilky) při najetých 340tkm všechny tyhle věci původní. Auto bylo kupované v D, se servisní historií, 4leté s nájezdem 140tkm...