), poté následovalo nutné sundání hlavy, obrobení, nové těsnění, udělaly se rovnou rozvody(14.000-)Kč), 2. EGR ventil ve 272.000km(7.000,-Kč), toť vše, jinak OK včetně turba, naftu beru jen Benzina a Shell.
), poté následovalo nutné sundání hlavy, obrobení, nové těsnění, udělaly se rovnou rozvody(14.000-)Kč), 2. EGR ventil ve 272.000km(7.000,-Kč), toť vše, jinak OK včetně turba, naftu beru jen Benzina a Shell.
), poté následovalo nutné sundání hlavy, obrobení, nové těsnění, udělaly se rovnou rozvody(14.000-)Kč), 2. EGR ventil ve 272.000km(7.000,-Kč), toť vše, jinak OK včetně turba, naftu beru jen Benzina a Shell.
), poté následovalo nutné sundání hlavy, obrobení, nové těsnění, udělaly se rovnou rozvody(14.000-)Kč), 2. EGR ventil ve 272.000km(7.000,-Kč), toť vše, jinak OK včetně turba, naftu beru jen Benzina a Shell.
), poté následovalo nutné sundání hlavy, obrobení, nové těsnění, udělaly se rovnou rozvody(14.000-)Kč), 2. EGR ventil ve 272.000km(7.000,-Kč), toť vše, jinak OK včetně turba, naftu beru jen Benzina a Shell.
, tzn. že je tam buď dvojhmota nebo jednohmota, ale úplně nevím a třeba se chlap na montážní lince špatně vyspal a nenamontoval ji tam vůbec?
Ale asi máte pravdu, že tam setrvačník bude, protože ho např. nabízí na 1,6TDCi 66kW i SACHS na svých stránkách(dá se koupit za 7000,-, to mi přijde OK), žil jsem v představě, že tam není na základě získaných informací od lidí a z netu, že je až ve verzi 80kW a stále je ještě malá naděje, že ho tam nemám, ale ...
Každopádně se omlouvám za mystifikaci