0
späť
 

diskuze k tématu: Scudo,Expert, Transporter - prosím o radu - 200tisíc max.

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, italská vozidla, zábava, ostatní, typ vozidla, užitkové, autobusy
Foxtro
počet príspevkov30
dátum registrácie28.03.2009
Pondelok 21.12.2015 15:39, Scudo,Expert, Transporter - prosím o radu - 200tisíc max.
Dobrý den, potřeboval bych poradit, které auto vybrat. Situaci trošku osvětlím, jezdím denně do práce hlavně v zimě autem, jinak se snažím na kole v létě. Mám to 12km, což pro diesel moc není. Potřebuji větší auto jak pro kola když se jede někam. Tak pro windsurfingové vybavení, které má třeba i 250cm na délku. Tudíž vybírám z těchto vozů. Je mi v celku jedno, jestli to má či nemá okna v elektrice. Potřebuji rozdělená zadní sedadla. Potřebuji ho z praktických důvodů právě kvůli tomu windsurfingu.
Jsem tak nějak klasický člověk, tudíž jednou v zimě na hory, jednou v létě nejspíš Chorvatsko, či dovolená u nás u vody někde. Potřebuji aby mi to auto vydrželo několik let. Rád bych hleděl při výběru jak na finanční stránku servisu, výdrže auta, náhradních dílů, pojištění (bude asi obdobné u všech) či spotřeby. Motorizace bude asi někde nad 2litr na tak velké auto. Možná mě napadá ještě Citroen Jumpy.
Prosím tedy o rady hlavně lidí, co ty auta mají. Sám se přikláním nejspíš ke Scudu, nenápadné auto, asi se moc nekrade co jsem četl, vydrží. I když na Fiaty se nadáva jako osobáky, ale dodávky asi umí. VW Tras je klasika, když se kápne na dobré, vydrží. S Expertem nemám vůbec zkušenosti.
Děkuji všem za rady. A přeji pěkné svátky.
Pavel
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Pondelok 21.12.2015 16:17, xxxx xxxx xxxxx
Scudo, Expert, Jumpy jsou identicka auta vyrabena v jedne fabrice. Co plati pro jedno plati i pro druhe.
Transporteru mam ve firme nekolik. T5 nedosahuje legendy T4, ale to zadna dodavka. Obavany motor 2,5tdi nemusi byt tak spatny, kdyz ho ma clovek od nova, nejezdi na long life a meni vodni pumpu v klidu vydrzi nekolik set tisic km. Osobne overeno u nekolika kusu. Ale ojety kus bez znalosti historie muze byt velka kasicka. Ojetou T5 jedine s 1,9tdi. Transporter ale neni na osobni jezdeni, je sice na dodavku pohodlny, ale jinak nic moc. Oblozeni papundeklem vzadu je taky sila. Ja bych ho jako ospbak nechtel ani omylem. Ale Caravelle neni o moc lepsi a idealni Multivan je velmi drahy.
Trojice pd PSA/Fiat je mensi, levnejsi, dvoulitr hdi bez problemu a mechanicky drzi podobne jako ten Transporter. Navic dobre vypada. Sel bych do nej.

Vyhnul bych se Traficu s 1,9dci, neznam nikoho komu jako ojetina slouzil dobre. Hyundai H1 obejit obloukem, silene drahy servis. Transit hnije a ani motory nejsou zadny zazrak. Nic jineho me nenapada.
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Pondelok 21.12.2015 17:10, trasporter vs Scudo,jumpy...
už se to tady někde probíralo a já to psal - brácha má na firmě caravellu i scudo. Auta naprosto srovnatelná. Problémy spíš měla caravella, sice ne žádné velké, ale stále něco naopak fiat jezdí jen na výměny olejů. Bratr jezdi oběma dost km a má možnost srovnávat a sám říkal, že pokud by si on měl vybírat jde do Fiata, který je zhruba v novotě o 300 tisíc levnější a nemusí se bát, že mu to někdo ukradne. Jen říkal, že ve scudu na dálnici je ve 130 víc hluku než v caravelle, ale to je dané cenou. Navíc pokud by bylo nutné, dá se to vytlumit za 20 tis celé auto a jsem ještě 280 u nového auta v plusu. Co jsem s tím jezdil já, tak mě je sympatičtějš scudo, do kterého časem taky půjdu.
reagovať
kristian2
počet príspevkov273
dátum registrácie31.03.2015
Pondelok 21.12.2015 19:15, k
já bych šel do scuda.Co se týče trafiků tak mi jsme snima spokojení byli a to jsme jich pár ojezdili běžně 400-500 000 km bez fatálních závad
reagovať
Valnoha
počet príspevkov322
dátum registrácie03.01.2011
Utorok 22.12.2015 06:56, hhh
Nevím proč je řeč o T5 když je jasně dán limit pro pořízení 200tkč. Nevím jak se cenově pohybují scudo/expert ale myslím že za 2kila to v buhví v jaké kondici nebude. Osobně bych zkusil v D sehnat nějakou zachovalejší T4
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Utorok 22.12.2015 10:31, xxxx xxxx xxxxx
Mozna proto ze T5 Transporter uz se prave v tom limitu sehnat daji ale opravdu zachovala T4 velmi tezko. A kdyz tak ne s 2,5tdi.
Resenim je koupit T4 v horsim stavu a dat si ji dohromady, ale to ne kazdy muze a jen cena te repase by vycerpala financni limit. Ale zase by clovek mel nejlepsi auto ve tride co kdy kdo udelal, to ano.
Ta 200t bude T5 i to Scudo vrak, s tim souhlasim. Nevsiml jsem si limitu.
Vcera jsem v nejakem dokumentu zahledl jak surf v pohode prevazi v Toyote Previi, ale to uz je taky veteran.
reagovať
osmnactka18
počet príspevkov9
dátum registrácie25.03.2016
Piatok 13.05.2016 11:48, Já mám jasno
Zdravím, když jsem se já rozhodoval, jakou koupím dodávku, vybral jsem si podle recenzí pár favoritů a ty jsem si vyzkoušel. Koupil jsem nakonec právě Transportera, který mě oslnil hned jak jsem se rozjel. Takže pokud se rozhodujete, jakou dodávku koupit, doporučuji vyzkoušet u /smazáno admin/, kde jsem pronajímal já a byl jsem velmi spokojen.
reagovať
Ma007
počet príspevkov194
dátum registrácie26.11.2013
Piatok 13.05.2016 14:45, to "osmnactka18"
pál už s tou reklamou do prdele!!! 1x beriem, 5x to už teda nie...
reagovať
Foxtro
počet príspevkov30
dátum registrácie28.03.2009
Streda 05.12.2018 13:20, RE: Scudo 2008
Jinak píši po skoro třech letech a vybral jsem si Scudo. Zatím drží. Motorově naprosto v pohodě. Jen jsem musel měnit vzduchové vaky, cena cca 10tisíc. Jinak zatím bez větších investic, snad to tak i vydrží.
Mám Scudo 2008, automaticky sklápěné zrcátka, navigace, nyní nalítáno 220tisíc. Kupval jsem při 160. Oleje a filtry jsou jasná záležitost. Ještě teď mi trochu kape nádoba na fridex.
Jinak ohledně těch vz. vaků, teď mám ještě jeden problém, že je to špatně nastavené a auto mám trochu ze šikma. Ale to pořeším s kámošem, který mi to nastavoval. Pořešeno tak, že jsem musel koupit nový kompresor. (13000). Takže vaky a kompresor jsou snad jedinou velkou investicí.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.