0
späť
 

diskuze k tématu: Ojetý Fiat Panda II – jak je na tom se spolehlivostí?

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
stenly71
počet príspevkov17
dátum registrácie09.01.2013
Streda 11.12.2013 10:03, ventilové vůle
Ventilové vůle u fiatů kontroluji po 100tkm (vždy při výměně rozvodu) , ovšem drobnou korekci obvyle vyžadují až po 300 tkm. Tolik můj komentář k doporučeným kontrolám 40tkm.
reagovať
Citroenak
počet príspevkov724
dátum registrácie13.04.2012
Streda 11.12.2013 14:37, TUV
Rad by som podotkol, ze toto spolahlive auto skoncilo v statistikach TUV na poslednych miestach (4-5 rocne auta 114/121, 6-7 rocne 88/107). To spolahlive nebolo myslene ironicky. Len som chcel poukazat na vypovednu hodnotu TUV. Asi mali slabo prelestene svetlomety...
reagovať
Arthuro
počet príspevkov82
dátum registrácie11.06.2013
Streda 11.12.2013 19:11, Zkušenost majitele
Jako štastný a spokojený majitel, který se tímto vozídkem vozí již déle než dva roky a najezdil cca. 30 tkm, mohu jen vřele doporučit a pouze konstatovat, že se v žádném případě nejedná o kompromis mezi spolehlivostí a spotřebou, jak píše tazatelka. Spolehlivost je, alespoň v mém případě, téměř absolutní (pouze jedna, malá, výjimka - nenastartování při cca -30°C, vinnou akku.) a spotřeba velmi příznivá, do 5 l/100km. Před rokem a kousek jsem zde sepisoval své zkušenosti,rezenze měla i vcelku pozitivní ohlasy, a za vším, co jsem tenkrát napsal, si stále stojím, nic zásadního se nezměnilo, či od té doby neudálo.

Arthur
reagovať
gablenz
počet príspevkov137
dátum registrácie12.01.2009
Nedela 15.12.2013 13:25, Fiat
Italové nikdy neuměli udělat pořádné auto. Bóže, nedivím se, že to tu na fóru tak prořídlo. Ono to k posledku spíš připomínalo poradnu sociálního úřadu. Jaké nejlevnější auto a bez údržby.... a sto dotazů na provařené modely, které už zná každý.
Adélo, ne Fiat, si nekupuj. Kup si za 30 litrů Golf II, to je auto pro chlapy!
reagovať
petaoldova
počet príspevkov20
dátum registrácie24.02.2012
Pondelok 16.12.2013 14:09, RE: Fiat
gablenz napísal:
Italové nikdy neuměli udělat pořádné auto. Bóže, nedivím se, že to tu na fóru tak prořídlo. Ono to k posledku spíš připomínalo poradnu sociálního úřadu. Jaké nejlevnější auto a bez údržby.... a sto dotazů na provařené modely, které už zná každý. Adélo, ne Fiat, si nekupuj. Kup si za 30 litrů Golf II, to je auto pro chlapy!


Hezky ironicky řečeno taky mi to už leze krkem kdyby italové neuměli dělat auta tak by asi těžko motorizovali značnou část evropy (továren, které vyráběly automobily navržené italy bylo nemálo- např. VAZ v Togliattigradu v někdejším SSSR, Dále v polsku v Tychách, ve španělsku dnešní seat....) a ještě co hůř, asi těžko by měli obrovské množství patentů, za které jim ostatní automobilky platí (kdyby to neuměli a nebyly jejich vynálezy dobré, tak se jim na to každý z vysoka vy... a neplatí za to, že? ) (nedávno jsem četla jeden článek, že automobilová část Fiat group tvoří pouhých 20% zisků společnosti- zbytek tvoří těžký průmysl a z těch 20% zisků prý pochází většina z toho co platí ostatní automobilky fiatu za to, že mohou používat jejich vynálezy, z prodeje aut je mizivé procento zisků) a jen tak mimochodem, pod fiat group nepatří jenom fiat, ale i alfa romeo, lancia, maseratti, ferrari, iveco a již nějaký ten pátek mají majoritní podíl v koncernu chrysler (takže defakto ovládají automobilky Jeep, Dodge, Chrysler, motorárnu Mopar, vývoj a výrobu elektromobilů ENVI), ale samozřejmě, italové přeci neumí dělat dobrá auta- když to říkají všichni, tak to asi musí být pravda, že? A je jedno, že spousta lidí má zcela opačnou zkušenost
reagovať
Hanz33
počet príspevkov1
dátum registrácie30.12.2013
Pondelok 30.12.2013 13:02, RE: Fiat
gablenz napísal:
Italové nikdy neuměli udělat pořádné auto. Bóže, nedivím se, že to tu na fóru tak prořídlo. Ono to k posledku spíš připomínalo poradnu sociálního úřadu. Jaké nejlevnější auto a bez údržby.... a sto dotazů na provařené modely, které už zná každý. Adélo, ne Fiat, si nekupuj. Kup si za 30 litrů Golf II, to je auto pro chlapy!


Jak může někdo srovnávat Fiata Pandu II s "dvojkovým" Golfem? nejhorší rada, kterou jsem zatím tady četl. Při první poruše se nedoplatíš. Spolehlivost u 20 let starého auta je spíš sázka do loterie. Většinou mají najeto tak půl milionu kilometrů nebo již několikrát přetočený tachometr. Ideální doba kdy začne odcházet alternátor, startér, palivové čerpadlo a za tyto díly koupím další Pandu. Vlastním již čtvrtého Fiata a problém jsem měl pouze s jedním a to vlivem působení předchozích majitelů a jednoho brněnského servisu. Nadávno jsem jel ve dva roky stárém Passatu kterému na přístrojovce blikalo co mohlo. Prý ani značkový servis nedokázal příčinu identifikovat. U fiatu jsem něco podobného nikdy nezažil. Rozhodně Pandu doporučuji, ale vždy se chce podívat na původní majitele a jak s autem bylo zacházeno.
reagovať
petaoldova
počet príspevkov20
dátum registrácie24.02.2012
Sobota 11.01.2014 01:03, RE: Fiat
Hanz33 napísal:
gablenz napísal:
Italové nikdy neuměli udělat pořádné auto. Bóže, nedivím se, že to tu na fóru tak prořídlo. Ono to k posledku spíš připomínalo poradnu sociálního úřadu. Jaké nejlevnější auto a bez údržby.... a sto dotazů na provařené modely, které už zná každý. Adélo, ne Fiat, si nekupuj. Kup si za 30 litrů Golf II, to je auto pro chlapy!
Jak může někdo srovnávat Fiata Pandu II s "dvojkovým" Golfem? nejhorší rada, kterou jsem zatím tady četl. Při první poruše se nedoplatíš. Spolehlivost u 20 let starého auta je spíš sázka do loterie. Většinou mají najeto tak půl milionu kilometrů nebo již několikrát přetočený tachometr. Ideální doba kdy začne odcházet alternátor, startér, palivové čerpadlo a za tyto díly koupím další Pandu. Vlastním již čtvrtého Fiata a problém jsem měl pouze s jedním a to vlivem působení předchozích majitelů a jednoho brněnského servisu. Nadávno jsem jel ve dva roky stárém Passatu kterému na přístrojovce blikalo co mohlo. Prý ani značkový servis nedokázal příčinu identifikovat. U fiatu jsem něco podobného nikdy nezažil. Rozhodně Pandu doporučuji, ale vždy se chce podívat na původní majitele a jak s autem bylo zacházeno.


Kdo se na tomto fóru již nějakou dobu pohybuje, tak ví, že Gablenz má poněkud svérázný smysl pro humor... sám je majitelem alfy romeo, nebo alespoň byl, když komentoval mou recenzi na alfu Takže jeho příspěvek byla čirá ironie... samozřejmě, že Fiat Panda je velmi dobrou volbou v kategorii "nákupních tašek", blbuvzdorné motory FIRE, minimum nesmyslátek, přijatelné ceny a dobrá dostupnost ND- není moc co řešit...
reagovať
Poradce
počet príspevkov3
dátum registrácie28.02.2014
Štvrtok 24.07.2014 13:38, Velké zklamání - fiat už nikdy
Mám fiat necelé 3 roky a překvapila mne nekvalita konstrukce, materiálu, a motoru. Do současné doby jsem musel vyměnit ramena řízení , všechny tlumiče, motor byl od samého začátku líný, když jsem to reklamoval, tak prý je to v pořádku, ale po záruce najednou že prý je posunutý rozvodný řemen a stálo mně to 3,5 tis., do současné doby- cca 2,5 roku stáří jsem dal za opravy cca 50 tis., neuvěřitelný šunt, už jsem se zajímal jestli to nedovážejí z Číny a tady to pouze prodávají, ale oficiální distributor mi potvrdil, že tyto šunty se vyrábějí v Evropě
Jezdím s tím po českých silnicich a žádné ralye, mám ještě 2 auta - toyotu - 10 let bez závad, a oktavii , tam po 4 letech výměna ložiska kola, jinak v pohodě, Tak můžu srovnávat a fiat už nikdy.
reagovať
Andrea-m
počet príspevkov1
dátum registrácie26.12.2014
Piatok 26.12.2014 09:31, Panda auto zamykaci system pocas jazdy
Nemozem dopustit na mojho milacika Pandika , je to super auticko , ma vsetko co treba , zakadnu vybavu, avsak chyba mi tam centralny zamykaci system pocas jazdy , ktory je dost dolezity pri malych detoch, aj ked detske poistky na dverach existuju, myslim si , ze ked ma airbagy, tak by mohlo byt auticko uzamykatelne pocas jazdy...pandik ma len tuto jednu chybicku krasy z mojho zenskeho pohladu
reagovať
Giorgio
počet príspevkov814
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 26.12.2014 09:46, RE: Panda auto zamykaci system pocas jazdy
Andrea-m napísal:
avsak chyba mi tam centralny zamykaci system pocas jazdy


Pokud je panda vybavena z výroby originálním centrálním zamykáním a "velkým" displejem palubního počítače, jde automatické zamknutí dveří za jízdy nastavit v menu palubního počítače. Nastavení lze provést pouze u stojícího auta (nikoliv za jízdy) se zapnutým zapalováním (elektronikou) - v menu bude jako "Autoclose". Postup je popsán v manuálu, ten si můžete ve slovenštině stáhnout na oficiálních stránkách Fiatu po zadání kódu VIN vašeho auta.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.