0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat Grande Punto 1,4 - auto nejen pro manželku

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
Bronn
počet príspevkov128
dátum registrácie23.11.2014
Utorok 20.12.2016 11:40, hmm
Grande punto je opravdu vinikajici auticko, taky jsem ho jednu dobu vlastnil. Ale taky by to chtelo napsat nejaky negativa, at je ta recenze aspon trochu objektivni... Takhle to vypada, ze si autor koupil prvni auticko a ma jej teprve tyden, ze je z nej tak nadseny.
reagovať
AnderN
počet príspevkov53
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 20.12.2016 15:29, Historie ...
S ohledem na to, že Karl Benz byl de facto vynálezcem motorového vozu a základy automobilky tak položil již v roce 1886, tak je tvrzení o Fiatu, že je starší, poměrně odvážné. Pro úplnost -- založení Fiatu je datováné na rok 1899.

Jinak jsem též názoru, že Grande Punto je automobil překvapivých kvalit. Fiat se zjevně snažil napravit reputaci.
reagovať
JARDA3
počet príspevkov89
dátum registrácie15.01.2010
Utorok 20.12.2016 21:10, 61??
hlavně jestli těm co si ujel s tebou byli ochotni závodit
reagovať
Martin72
počet príspevkov82
dátum registrácie30.09.2016
Utorok 20.12.2016 21:53, RE: Historie ...
AnderN napísal:
S ohledem na to, že Karl Benz byl de facto vynálezcem motorového vozu a základy automobilky tak položil již v roce 1886, tak je tvrzení o Fiatu, že je starší, poměrně odvážné. Pro úplnost -- založení Fiatu je datováné na rok 1899.Jinak jsem též názoru, že Grande Punto je automobil překvapivých kvalit. Fiat se zjevně snažil napravit reputaci.


Předsedo on má pravdu, značka Fiat je starší než než značka MB (Mercedes). Ta byla založena až v roce 1926. Jinak máš pravdu v tom, že svůj podnik Benz založil již v roce 1883. A pan Daimler zase s panem, Maybachem založili svůj podnik již v roce 1890, obě společnosti zanikly v roce 1926, kdy vznikl nový podnik a to Mercedes-Benz.
reagovať
radek.slivaFB
počet príspevkov181
dátum registrácie16.03.2013
Streda 21.12.2016 07:49, grande
Ja osobne dvakrat jsem chtel koupit grande a to jednou kdysi pro sebe a pred 2 mesici pro pritelkyni a primo tuto mototrizaci 70kw...interie i exterier se mi libi ale nakonec jsem to auto nikdy nekoupil vzdycky tam neco bylo spatne a to jsem se byl podivat na nekolik kousku...trpici posilovac ktery se musi cely vymenit s rizenim byl problem u pulky aut. druha vec je ta ze interier je pekny, ale bohuzel vrze dilenske zpracovani je spise podprumerne...a tedka motor no na 1.4 je 70 kw slusny vykon ale moc to nevypada na 70kw i na forech jsem o tom cetl a opravdu to tak je ze ty kone se hladaji tezko... sice to pusobi negativne ale porad se mi to auto libi a beru to jako dobrou volbu jen me pri osobni navsteve nepresvedcilo...no a nakonec jsem koupil fiestu 1.6 S packet pro pritelkyni ktera prosla vyberem libi nelibi :D
reagovať
Arthuro
počet príspevkov82
dátum registrácie11.06.2013
Streda 04.01.2017 20:12, Neboj se ten motor trošku vytočit, bude se to líbit tobě i jemu....
Ahoj,

mám ten samý motor v Lancii Musa, takže technicky blízko příbuzné auto, jen poněkud "natažené", hlavně do výšky a trochu i do délky a snad i do šířky a s logy "Lancia" na chladiči, na volantu atd. S velkou částí tvého příspěvku musím souhlasit, ale s něčím také ne.
Především s tím, že je motor nastaven "nízko" a že si nechá líbit podtáčení na nějakých cca 1500 ot./min. On to možná přetrpí, ale o šetrném zacházení nemůže být řeč.
Je třeba si uvědomit, že kroutící moment vrcholí u tohoto motoru někde kolem 4500 ot./min a stará známá pravda říká, že každý motor ke svému životu potřebuje otáčky někde kolem tohoto vrcholu.
Já sám podřazuji, když otáčky klesnou pod 3000 - 2500 ot. /min., podle okolností, a pokud potřebuji prudce zrychlit, třeba při předjíždění, nemám problém ho vytočit i přes 5000 ot./ min.
Důsledky jsou jasné: při dlouhodobém podtáčení nedokonalé spalování, zanášení spalovacího prostoru karbonem, nižší tlak mazání a nakonec zadření...
Při vyšších otáčkách? Možná vyšší spotřeba a to je tak vše. Já osobně jezdím dlouhodobě se spotřebou o cca. 0,2 - 0,3 nižší, než udává TP.

Ciao, Arthuro

reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov535
dátum registrácie16.11.2012
Štvrtok 05.01.2017 09:59, RE: Neboj se ten motor trošku vytočit, bude se to líbit tobě i jemu....
Arthuro napísal:
Ahoj,mám ten samý motor v Lancii Musa, takže technicky blízko příbuzné auto, jen poněkud "natažené", hlavně do výšky a trochu i do délky a snad i do šířky a s logy "Lancia" na chladiči, na volantu atd. S velkou částí tvého příspěvku musím souhlasit, ale s něčím také ne.Především s tím, že je motor nastaven "nízko" a že si nechá líbit podtáčení na nějakých cca 1500 ot./min. On to možná přetrpí, ale o šetrném zacházení nemůže být řeč.Je třeba si uvědomit, že kroutící moment vrcholí u tohoto motoru někde kolem 4500 ot./min a stará známá pravda říká, že každý motor ke svému životu potřebuje otáčky někde kolem tohoto vrcholu.Já sám podřazuji, když otáčky klesnou pod 3000 - 2500 ot. /min., podle okolností, a pokud potřebuji prudce zrychlit, třeba při předjíždění, nemám problém ho vytočit i přes 5000 ot./ min. Důsledky jsou jasné: při dlouhodobém podtáčení nedokonalé spalování, zanášení spalovacího prostoru karbonem, nižší tlak mazání a nakonec zadření...Při vyšších otáčkách? Možná vyšší spotřeba a to je tak vše. Já osobně jezdím dlouhodobě se spotřebou o cca. 0,2 - 0,3 nižší, než udává TP.Ciao, Arthuro


Dobrý den, budeme rádi, když o své Lancii zase po roce napíšete recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.