0
späť
 

diskuze k tématu: Dsg6 rána při zařazení D

kategórie zaradenia témy: poradna, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
Glinder
počet príspevkov1
dátum registrácie14.02.2024
Streda 14.02.2024 13:55, Dsg6 rána při zařazení D
Zdravím vás. Měl bych nás vás takový menší dotaz ohledně motoru 2.0 TDI 125kw (CEGA) s automatickou převodovkou DSG6 DQ 250. Automat je pro mě úplně nová věc, dá se říct že se s tím pořád učím a obejvuji. Ale proč vám to sem píši...při zařazení D a opětovném vyřazení na N se ozývá takové bouchnutí, na polohu R a S a při zabrždení převodovky do polohy P se nic takového neděje, dělá to problém pouze při zařazení D a jeho vyřazení, olej v převodovce byl vyměněn před 200km, žádné špony v něm nebyli, za jízdy převodovka řadí svižně bez nějakých kopnutí a bez prodlev...mohli byste mě nasměrovat? Díky a přeji hezký den.
reagovať
Belous
počet príspevkov45
dátum registrácie23.01.2013
Piatok 16.02.2024 15:47, RE: Dsg6 rána při zařazení D
citácia:
reakce na: Glinder, 14.02.2024 13:55 (Zdravím vás. Měl bych nás vás ...)


Pokud měníte polohu mezi D a N za jízdy, pak bych doporučil přečíst si návod:

UPOZORNĚNÍ
- Pokud během jízdy nastavíte volicí páku do režimu N, musíte před nastavením volicí páky do režimu pro jízdu vpřed sundat nohu z plynového pedálu a počkat na volnoběžné otáčky.

Za mě je volba N za jízdy úplně zbytečná. Pokud auto umí plachtit, tak plachtěte. Pokud ne, tak bych páku nechal v pozici D.

Pokud měníte polohu mezi D a N na místě, tak doporučuji přitom stát na brzdě.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.