0
späť
 

diskuze k tématu: Diesel do 50 000 Kč

kategórie zaradenia témy: poradna, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.11.2013 23:22, Diesel do 50 000 Kč
Dobrý den,

jmenuji se Michal Moučka a jako první bych Vám chtěl říct, že když mě nějaký automobil zaujme, tak hned jdu hledat recenze z Vašeho webu a názory odborníků z Vašich řad a už jsem toho od Vás přečetl hodně moc.

Právě proto se na Vás teď obracím s dotazem. Je mi 21 let a osobně se neřadím do té skupiny \"mladých pepíků\", kteří potřebují nadupaná auta a utratí za to svoje první vydělané peníze, či peníze dostanou od svých rodičů. Co si budeme povídat, tihle se pak brodí v problémech s autem, nemají na to další peníze a další podobné věci. Já osobně se řadím do té skupiny lidí, který nad výběrem auta přemýšlí a zvažují všechny možnosti.

Jelikož ještě bohužel nejsem tak finančně zabezpečený, tak nyní hledám nějaké přepravovadlo s dieslovým agregátém do 50tis. korun. Jako ovšem každý bych chtěl za málo peněz, hodně muziky. Jsem si vědom toho, že to samozřejmě nejde, ale po nějaké té době bádání a prohlížení pořád stejné kategorie, jsem přišel na to, že bude nejlepší se obrátit na odborníky.

V prvé řadě, jsem si řekl, že budu koukat na rozumná auta s nesmrtelným 1.9 TDi od koncernu VW. U vozů typu Passat od roku 1998 se bojím toho, že to jsou utahaná auta, po krvelačných taxikářích, které to auto ani vteřinu nešetřili. Když se podívám na Golfy, tak je to samá tuningová nádherna od \"mladých pepíku\", kterým se na tom něco pokazilo a honem se toho chtějí bavit. Jako druhá alternativa mi přišla dobrá volba Ford Mondeo 2.0 TDCi. O těch jsem se nakonec u Vás dočetl, že daný CommonRail se do roku 2003 kazil kvůli vadnému čerpadlu Delphi, které vhánělo do čerpadla kovové střepinky a kvůli tomu pak odcházely i vstřiky, což není levná záležitost a sehnat Mondeo po roku 2003 už s čerpadlem od společnosti BOSCH už není do 50tis. tak jednoduché. Jako další varianta tu pro mě byl Renault Laguna 1.9 Tdci s trošku futuristickým vzhledem, který mě nevadí. Ovšem opět se bojím CommonRailu a jeho náchylnosti na naftu. No a jako další už mě napadaly vyloženě už trošku optimistické nápady, jako BMW 525 TDS, nebo Saab 9-3 nebo 9-5 2.2 TiD a tak dále.

Jak jsem řekl, rozhodl jsem se obrátit se na odborníky a právě proto Vám píšu tento až poněkud přehnaně obsáhlý dotaz. Tímto se Vám omlouvám za mojí \"výřečnost\", ale bohužel k vysvětlení dotazu to bylo nutné.

Budu se těšit na Vaši odpověď a předem děkuji.

S přáním hezkého dne, Michal Moučka.
reagovať
nahlásit
David V
počet príspevkov2075
dátum registrácie16.05.2007
Streda 06.11.2013 09:18, Proč nafta?
50 tisíc korun by byl možná přijatelný rozpočet v případě, že není problém sehnat peníze na nějakou "dieselovskou" nepříjemnost a rovnou se s tím i počítá. Pro finančně nedostatečně zabezpečeného jedince bude provoz auta docela zátěží, a proto je vhodné vybírat z toho, co jednak nehrozí drahými opravami a jednak bude za tyto peníze v nejrozumnějším stavu (což může být nakonec i nějaký diesel).
U auta za 50 tisíc není zvykem očekávat roční nájezdy přes 20 tkm, takže z tohoto titulu se úspora na palivu smrskává na několik jednotlivých tisícikorun ročně. Kolega provozuje Passata TDI z roku 1996 s najetými 400 tisíci km, ale takové auto v inzerci nenajdete, takže se jen budete potýkat s tím, komu se věřit dá a komu ne, neboť mnoho aut slibuje po 10-ti letech nájezdy do 200 tisíc (čest výjimkám, ale tam už se nabízí otázka, proč tehdy zvolili naftu).
Já výběr anonymního naftového vozidla za 50 tisíc podmiňuji křišťálovou servisní historií a ještě bych se orientoval výhradně na koncern, protože to budou auta z dob jeho největší slávy. Pokud bude možno v servisní historii přečíst, co se kdy měnilo, tak bych se neobával ani nájezdů nad 250 tisíc km. Těch 50 tisíc km co najedete, než zjistíte, že chcete něco modernějšího, bezpečnějšího, to zvládne - tedy motor a převodovka.
Pokud bych směl něco navrhnout, tak bych pro tuto cenovou kategorii naftu vyloučil a zaměřil se na jednodušší a v případě nešťastné volby, servisně méně náročné vozy se zážehovým pohonem.
Doporučím 2 základní exempláře:
Ford Mondeo s motory 1.8 nebo 2.0 ltr od roku 2001 (hromadně značené Mk.III), o kterém se zde mnoho dočtete
Nissan Primera do roku 2002 (P11) s motorem 1.6 nebo 2.0.
Obě vozidla jsou dostatečně spolehlivá s velmi dobrou trakcí a budou vždy mladší než VW Passat, který měl v té době problematickou přední nápravu.
reagovať
nahlásit
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Streda 06.11.2013 10:34, BMW
Zdravím,
z Vámi zmiňovaných bych volil BMW 525tds e39, super svezení za málo peněz, TDS je obecně dobrý motor spotřeba se pohybuje 5-9l, motor nemá žádné slabiny kromě praskání hlavy už aut honěných za studena, ale není to tak časté jak se říká, chce to zkušební jízdu aspon 20km aby se pořádně ohřál motor a nesmí se přehřívat. Ceny dílů na auto jsou asi jako na octavii, vše je dostupné a levné. pozor na dlouhé starty, někteří se pokouší nastavit čerpadlo na vyžší výkon a rozhodí předvstřik auto potom špatně startuje a časem čerpadlo odejde, starší se ale dá sehnat za 3000kč. popřípadě doporučuji zvážit r6 benzín s LPG. rozhodně bych ale volil e39
reagovať
nahlásit
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.06.2014 17:56, re:
Dobrý den. Jakýkoliv vůz s koncernovou devatenáctistovkou TDI by měl být dobrou volbou. Pokud chcete Ford Mondeo s dieselem do 50 tisíc, tak se soustřeďte na motorizaci 2.0 TDDI. Spolehlivost je u ní velmi dobrá, novější TDCi zkraje produkce se vyloženě nepovedlo a trápí jej problémy, které už jste sám vypsal. Na naftové BMW ve slušném stavu nemáte dostatečný rozpočet.
reagovať
nahlásit


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.