. A koroze na podvozkových komponentech je dnes naprosto běžná napříč značkami. Když se podívám na podvozek mé C3 Picasso (2011), tak je zkorodovaný více než Megane a Modus (2005). Prakticky stejně, co se koroze komponentů týká, vypadají podvozky našich firemních Octavií. Karoserie drží, ale nápravy atd. vesele korodují.
Takže další nové auto bude Dacia
Takže další nové auto bude Dacia
/. Bláto bylo místy po osy kol, polovinu cesty propršelo, druhá byla v obrovském vedru. Musím říct, že mě auto obrovsky překvapilo, za celou cestu se na něm nic nepodělalo, ani voda do něj netekla, když jsme brodili..., terénní vlastnosti fenomenální /v měřítkách SUV/, na pevné cestě velice slušné, auto je cítit jako pevný blok; vzhledem k ceně je to fajn auto. Po návratu jsem se byl svézt tady v čechách s dusterem 1.6 SCe a to už mě tak nenadchlo, ten dvoulitr je v tom autě tak akorát. Před časem jsem to napsal na tipcars jako zkušenost, ale neuveřejnili to
Takže další nové auto bude Dacia
Takže další nové auto bude Dacia
/. Bláto bylo místy po osy kol, polovinu cesty propršelo, druhá byla v obrovském vedru. Musím říct, že mě auto obrovsky překvapilo, za celou cestu se na něm nic nepodělalo, ani voda do něj netekla, když jsme brodili..., terénní vlastnosti fenomenální /v měřítkách SUV/, na pevné cestě velice slušné, auto je cítit jako pevný blok; vzhledem k ceně je to fajn auto. Po návratu jsem se byl svézt tady v čechách s dusterem 1.6 SCe a to už mě tak nenadchlo, ten dvoulitr je v tom autě tak akorát. Před časem jsem to napsal na tipcars jako zkušenost, ale neuveřejnili to 
. Ještě si ho asi nějaký ten rok nechám
Jediné řešení je asi to hned po koupi pořádně nastříkat. Měl jsem teď na chvíli k dispozici devět let starého Subaru Outbacka a ten vypadal zespodu podobně jako Duster.