0
späť
 

diskuze k tématu: Aky benzinovy motor pre daciu duster? 1,0 ci 1,6 ci 1,2 ci 1,3?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat
relaxprimori
počet príspevkov18
dátum registrácie28.09.2012
Utorok 18.08.2020 23:08, Aky benzinovy motor pre daciu duster? 1,0 ci 1,6 ci 1,2 ci 1,3?
Uvazujem kupit duster 2.generacie a su tam 4 rozlicne benzinove motory,ktori by bol najlepsi? Osobne som mal moznost iba vyskusat 1,0litrovy trojvalec 74kw a bol vcelku svizny,ale neviem porovnat s ostatnymi,kedze som nemal moznost ich vyskusat vsetky,vdaka ak niekto poradi.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1014
dátum registrácie23.04.2014
Streda 19.08.2020 08:19, RE: Aky benzinovy motor pre daciu duster? 1,0 ci 1,6 ci 1,2 ci 1,3?
citácia:
reakce na: relaxprimori, 18.08.2020 23:08 (Uvazujem kupit duster 2.genera ...)


1,0tce máš vyzkoušenou. 1,6sce pojede hůře a bude žrát více.
1,2tce je motor se špatnou pověstí a jako ojetině bych se mu vyhnul. 1,3tce z něj vychází a všechny nedostatky snad odstranil, je ale ještě celekem nový, takže je brzo na to, abychom mluvili o spolehlivosti...
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Streda 19.08.2020 09:51, RE: Aky benzinovy motor pre daciu duster? 1,0 ci 1,6 ci 1,2 ci 1,3?
citácia:
reakce na: relaxprimori, 18.08.2020 23:08 (Uvazujem kupit duster 2.genera ...)

Ahoj,
vyhni se určitě 1.6 SCe(bere olej) a hlavně 1.2 TCe(karbonuje, ředí olej benznínem).

1.0 TCe je sice nový motor, ale ideově následovník povedeného 3-válcového držáku 0,9TCe a tedy s nepřímým vstřikem, což má blahodárný vliv na sací ventily i celý motor ohledně karbonizace, která se nekoná. Dle mého je to ideál pro nenáročného motoristu a je také verze s LPG.

1.33 Tce je rovněž nový 4-válcový motor s přímým vstřikem , který se snaží dohnat náskok koncernu a tak přidává podobná konstrukční vylepšení jako má 1.2/1.4 TSI EA211, takže karbonovat by neměl, ale nikdo neví. Můj kamarád má Duster 1.33 TCe pár měsiců a je maximálně spokojený, jenže je to málo na jakýkoliv závěr.

Vlastně bych řekl, že v současné době je 1.0 TCe nejméně riziková volba, když pominu osvědčený diesel 1.5DCi. Renault má 1.0TCe jako stěžejní motor do Clia, což je nejprodávanejší vůz v Evropě, a to je jo pádný argument si pohlídat spolehlivost.

Ale abych jen nehanil. Můj kamarád má Dokker 1.6 Sce, bere sice olej, ale konstantně a hlavně motory se nezničí jako u 1.2 TCe. Co je nepříjemné, je spotřeba, běžně 8-9l a to je moc. Takový 1.0 Tce bude jezdit do 7l na dálnici a na okreskách do 6l a to je už krásná spotřeba.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.