0
späť
 

diskuze k tématu: Citroën C5 – koupit bazarovku s motorem 3.0 HDI?

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
Hanz397
počet príspevkov1
dátum registrácie22.02.2023
Streda 22.02.2023 19:44, Dost nepřesností
Nevím, co autor odpovědi ví o Citroënech obecně a co ví přesně o tomhle motoru, nicméně jeho odpověď je plná nepřesností, obecných "mouder" a občas i nesmyslů. Člověk, který o autech něco ví, tak ví samozřejmě například i to, že škrtící klapka u dieselu není škrtící, ale dávkovací (z principu funkce).
reagovať
KarelH
počet príspevkov35
dátum registrácie17.04.2022
Streda 01.03.2023 18:55, Nepřesnosti
Dobrý den, v rodině máme 2 tyto vozy, jeden má najeto 249 000 km, jedná se o 3.0 HDi a až na výměnu EGR ventilu ve 232 000 km se na autě nic nedělalo.

Druhá C5 je z roku 2007 a jedná se o model s 1.6 HDi a má najeto aktuálně 340 000 km. Na tomto voze se měnil EGR ventil + se zaslepoval (ve 330 000 km), lanovody ruční brzdy (ve 40 000 km) alternátor (ve 317 000 km), klimakompresor (ve 321 000 km), výměna dvouhmotového setrvačníku + spojky a to je v podstatě vše. Vesměs všechny opravy se dělali až po 300 000 km a toto si vyžádá prakticky každé auto.

Pravděpodobně Vás bude během následujících 100 000 km výměna pružících elementů podvozku, tzv. koule, jejich výměna stojí okolo 25-30 000 Kč, protože se jedná o odpružení 3+, kde jsou výměny dražší.

Jinak se jedná o spolehlivá auta. Automat s hydroměničem si vyžádá větší servis pravděpodobně někdy ve 450 000 km. 100x lepší než nějaké DSG od koncernu, kdy je automat zralý na výměnu okolo 150-200 000 km.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.