0
späť
 

diskuze k tématu: Citroën C5 Cross Tourer 2.2 HDI AT - terénní vznášedlo

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
Citroenak
počet príspevkov724
dátum registrácie13.04.2012
Pondelok 04.08.2014 14:26, 4x4
Tomuto autu chyba k dokonalosti len jedina vec, a tou je pohon 4x4. Keby ju ale mal, nedal by ostatnym autam sancu, takto je to aspon trochu vyrovnane :)
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1008
dátum registrácie23.04.2014
Pondelok 04.08.2014 15:12, RE:
Jedno z mála Evropských aut současné produkce, které se mi opravdu líbí. Hlavně proto, že staví komfort na 1. místo a jde tím tak trochu proti proudu. Co se mi ale opravdu nelíbí je volant s pevným středem...
reagovať
Citroenak
počet príspevkov724
dátum registrácie13.04.2012
Pondelok 04.08.2014 16:39, Pevny stred volantu
Myslim, ze ten volant je len vec zvyku. Niektorym autam sa napriklad natacaju aj packy pod volantom. Skor sa obavam tej zaplavy tlacitok na palubnej doske. Moj citroen c5 (a to iste aj peugeot 407, maju rovnaku palubovku) je na tom z tohoto pohladu naozaj hrozne. Nevadi mi ani tak pocet tych tlacidiel, ako skor ich tvar. Mam to auto 2 roky, ale stale si netrufam poslepiacky nastavit teplotu klimy. To je naozaj problem. Ale tento ma aspon krasny interier. Ak by to ostatne bolo aspon ako na mojej c5, tak ho okamzite beriem.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Pondelok 04.08.2014 18:39, C5
V aktuální C5 jsem jel poměrně dlouhou cestu v taxiku a těšil se na vyhlášený komfort. Tvrdě jsem ale narazil, vzadu rozhodně neni nadbytek místa a podvozek o nic komfortnější než běžnější passat, možná i horší.
Po dotazu u řidiče jsem zjistil že je to verze s klasickým podvozkem, bez hydra. Ani jsem netušil že Citroen ustoupil a nabízí i takové sociální verze. I když výbava byla slušná, to zase ano. Nevím jestli to bylo schválně naladěno tak aby to kupce přesvědčilo k nákupu dražšího hydroaktive, pokud ano mě by to rozhodně přesvědčilo. Zkušenost s hydro mám právě se starší C5 a to byla jiná liga.
Taky mě zarazilo že v autě to docela drnčelo a klepalo, bylo to dva roky staré auto.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Pondelok 04.08.2014 20:38, RE: C5
PetrT napísal:
V aktuální C5 jsem jel poměrně dlouhou cestu v taxiku a těšil se na vyhlášený komfort. Tvrdě jsem ale narazil, vzadu rozhodně neni nadbytek místa a podvozek o nic komfortnější než běžnější passat, možná i horší. Po dotazu u řidiče jsem zjistil že je to verze s klasickým podvozkem, bez hydra. Ani jsem netušil že Citroen ustoupil a nabízí i takové sociální verze. I když výbava byla slušná, to zase ano. Nevím jestli to bylo schválně naladěno tak aby to kupce přesvědčilo k nákupu dražšího hydroaktive, pokud ano mě by to rozhodně přesvědčilo. Zkušenost s hydro mám právě se starší C5 a to byla jiná liga. Taky mě zarazilo že v autě to docela drnčelo a klepalo, bylo to dva roky staré auto.


vytíženej taxík je za dva roky po smrti, hlavně po Praze, proč myslíš že Jančura hodil na ty svoje A6ky roční operativku?
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Utorok 05.08.2014 16:58, RE: C5
tomaskrtek napísal:
PetrT napísal:
V aktuální C5 jsem jel poměrně dlouhou cestu v taxiku a těšil se na vyhlášený komfort. Tvrdě jsem ale narazil, vzadu rozhodně neni nadbytek místa a podvozek o nic komfortnější než běžnější passat, možná i horší. Po dotazu u řidiče jsem zjistil že je to verze s klasickým podvozkem, bez hydra. Ani jsem netušil že Citroen ustoupil a nabízí i takové sociální verze. I když výbava byla slušná, to zase ano. Nevím jestli to bylo schválně naladěno tak aby to kupce přesvědčilo k nákupu dražšího hydroaktive, pokud ano mě by to rozhodně přesvědčilo. Zkušenost s hydro mám právě se starší C5 a to byla jiná liga. Taky mě zarazilo že v autě to docela drnčelo a klepalo, bylo to dva roky staré auto.
vytíženej taxík je za dva roky po smrti, hlavně po Praze, proč myslíš že Jančura hodil na ty svoje A6ky roční operativku?


S tím souhlasím, ale třeba i ten starší passat mi přijde solidnější, minimálně je vzadu pohodlnější. C5 bez hydroaktive mi nedává vůbec žádný smysl. Ale je hezčí, to ano. O dost.

reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.