0
späť
 

diskuze k tématu: Čím se jezdí v českých firmách?

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 04.09.2011 12:23, kategorizace autoparku
kategorizace autoparku je největší nesmysl jaký kdo může udělat. Mám na mysli takové to nejnižší kategorie zaměstnanců - Fabia, střední kategorie - Octavia, vyšší kategorie - Superb. Nezřídka kdy se pak stává, že Superby a Octávie stojí v garážích, protože tito lidé pracují z pohodlí kanceláře, kdežto zaměstnanci s Fabiema lítají republiku křížem krážem, přičemž náklady na servis a opravy takových aut jsou vyšší než kdyby jim dali auto odpovídající užití, resp. najetým kilometrům. Nemluvě o tom, kdy jsou takto provozovány tříválcové benziny.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 04.09.2011 19:21, RE: kategorizace autoparku
eLzyx napísal:
kategorizace autoparku je největší nesmysl jaký kdo může udělat. Mám na mysli takové to nejnižší kategorie zaměstnanců - Fabia, střední kategorie - Octavia, vyšší kategorie - Superb. Nezřídka kdy se pak stává, že Superby a Octávie stojí v garážích, protože tito lidé pracují z pohodlí kanceláře, kdežto zaměstnanci s Fabiema lítají republiku křížem krážem, přičemž náklady na servis a opravy takových aut jsou vyšší než kdyby jim dali auto odpovídající užití, resp. najetým kilometrům. Nemluvě o tom,...
No ze by mela 1.2 HTP vetsi naklady naservis nez treba superb 1.8 TSI si nemyslim (neplest s naklady na palivo) ale treba takova fabia 1.9 TDI si nemyslim ze bude servisne drazsi nez Octavia nebo Superb treba s 2.0 TDI nebo i 1.9 TDI.....
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 04.09.2011 20:35, RE: kategorizace autoparku
mufik.martin napísal:
No ze by mela 1.2 HTP vetsi naklady naservis nez treba superb 1.8 TSI si nemyslim (neplest s naklady na palivo) ale treba takova fabia 1.9 TDI si nemyslim ze bude servisne drazsi nez Octavia nebo Superb treba s 2.0 TDI nebo i 1.9 TDI.....
Já si naopak myslím, že fobie bude mít při stejném proběhu dražší servis než octavia nebo superb. Větší auto bývá dimenzováno na vyšší proběh kilometrů, což třeba fobie jednoznačně není - podvozek fobie potřebuje výměny dílů zpravidla již po 50 tisících km kdežto i octavia vydrží do cca 100 tisíc najetých km.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.09.2011 23:36, Nadpis: Odeznívající ekonomická krize?
Cože? Ten článek byl napsaný před půl rokem a nedávno byl konečně vytažený z šuplíku? Stačí se podívat co dělají akciové trhy, to mi moc s nadpisem nesedí.
reagovať
nahlásit


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.